زمان مطالعه: 5 دقیقه
آدرس بازار و بورس عطر و ادکلن تهران

آدرس بازار و بورس عطر و ادکلن تهران

بازار عطر و ادکلن، بازار جذابی است و مشتریان خاص خود را دارد. معمولاً خریداران عطر و ادکلن از اقشار متوسط و...

بازار عطر و ادکلن، بازار جذابی است و مشتریان خاص خود را دارد. معمولاً خریداران عطر و ادکلن از اقشار متوسط و بالای جامعه هستند و هر کدام بسته به توان مالی خود اقدام به خرید این کالا می‌کنند. بازار عطر در تهران خیابان وزرا است. آسمونی در این بخش به معرفی مرکز فروش عطر و ادکلن در تهران می پردازد. از شما عزیزان دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

آدرس بازار و بورس عطر و ادکلن تهران
آدرس بازار و بورس عطر و ادکلن تهران

چرا وزرا؟

البته که این روزها در هر خیابانی دستفروشان در حال فروختن عطرهای تقلبی هستند و البته مغازه های زیادی هم وجود دارند که محصولات خوشبو را ارائه می کنند اما اگر از جایی خرید کنید که بعد از امتحان کردن 50 رایحه مختلف، هنوز هم فروشندگان با لبخند با شمار رفتار کنند و پاسخ تمام سوالات تان را بدهند، وزرا انتخاب نخست است.

مغازه های این راسته به قدری قدمت دارند که بدانند فروشندگان شان باید مرتب و مهربان باشند، بعد از امتحان کردن دو سه رایحه شیشه قهوه نسابیده را برای بازگرداندن حس بویایی به شما تعارف کنند و در نهایت، عطری که می خرید را با زیباترین بسته بندی ممکن به دست تان بدهند.

گذشته از همه اینها، مهمترین دلیل انتخاب این خیابان برای خرید عطر این است که صاحبان مغازه ها به طور شخصی عطر را از کشورهایی مانند فرانسه و آلمان وارد می کنند و شما می توانید مطمئن باشید که به خاطر رقابتی که میان مغازه داران این منطقه وجود دارد، هیچ عطر یا ادوکلن تقلبی در این راسته پیدا نمی شود.

خیابان رایحه ها

خیابان وزرا، نخستین تقاطع خیابان شهید بهشتی با اینکه سینمای معروف آزادی را در ابتدای خود دارد اما عمده شهرتش را مدیون رایحه هایی است که تنها و تنها در این خیابان یافت می شوند. البته که در نقاط دیگری از تهران نیز می توانید عطر و ادوکلن های مورد نظرتان را بیابید اما برای اطمینان از اصل بودن، تنها راه حل شما خرید از خیابان اسلامبولی یا همان وزراست. خیابانی که با وجود نزدیک به 15 عطرفروشی، تبدیل به راسته عطرفروشان یا همان پاریس تهران شده است.

perfume-shop
perfume-shop

قیمت ها چه می گویند؟

ارزان ترین عطری که در این راسته پیدا می شود 120 هزار تومان قیمت دارد. فروشندگان این مغازه ها معتقدند عطری که از این قیمت ارزان تر ارائه بشود قطعا تقلبی است، چرا که برای وارد کننده واقعی این قیمت صرف نمی کند.

رِنج معمولی قیمت های عطر در این راسته تا یک میلیون تومان هم بالا می رود.

البته عطرهای گران تر نیز وجود دارد که به دو علت دارای قیمت بالا هستند؛ به خاطر شیشه عطر یا به خاطر فرمول کمیاب و سرّی آن. مثلا عطر RAMON MOL VIZAR که عطر خاندان سلطنتی اسپانیا است به دلیل شیشه ویژه ای که دارد به قیمت بیش از 5 میلیون تومان به فروش می رود یا عطر 777 که به خاطر رایحه بی نظیر و فرمول ساخت آن، به قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رود.

از تخصص فروشنده کمک بگیرید

اکثر عطرها و ادوکلن هایی که این روزها در بازار یافت می شوند با قیمت 200 تا 300 هزار تومان برای شیشه 100 میلی لیتری به فروش می رسند اما اگر عطر خاصی مد نظرتان نیست و بین بوهای بی نظیری که در اختیارتان قرار داشته گیج شده اید، از تخصص فروشندگان فروشگاه ها استفاده کنید.

آنها با توجه به سن، شخصیت، کاراکتر، تیپ ظاهری و البته سلیقه شما، برای تان پیشنهاداتی دارند. اطلاعات کاملی از قبیل اینکه عطر را برای چه مراسمی می خواهید، کدام گروه از رایحه ها را می پسندید را به فروشنده بدهید و پیشنهادات شان را امتحان کنید. به هر حال یک متخصص بهتر می تواند برای تان عطر یا ادوکلن انتخاب کند.

آدرس بازار و بورس عطر و ادکلن تهران
آدرس بازار و بورس عطر و ادکلن تهران

دقیقا کجا؟

به خاطر اینکه در این راسته قیمت ها تفاوت چندانی با هم ندارند (نهایتا اختلاف 5 درصدی) بنابراین همه آنها برای خرید مناسبند اما اگر عطری را می جویید که به تازگی عرضه شده و مطمئن نیستید که به ایران آمده باشد، یا عطری بسیار کمیاب را می جویید، فروشگاه های شقایق، سنگ و هیوا سه محلی هستند که می توانید عطر مورد نظرتان را بیابید. فروشگاه هیوا برای مشتریان دائمی خود انواع کارت های تخفیف و هدیه نیز در نظر می گیرد.

خرید اینترنتی

فروشگاه شقایق 2، به تازگی امکانی برای خرید و سفارش اینترنتی برای مشتریان خود به راه انداخته است. شما از طریق سفارش اینترنتی می توانید عطر دلخواه تان را در یک بسته بندی زیبا و به همراه کارت تبریک به هر مقصدی به عنوان هدیه بفرستید.

از دیگر امکانات این فروشگاه می توان به مشاوره تلفنی با متخصصان و البته سفارش کالاهای نادر و کمیاب اشاره کرد. این فروشگاه همچنین امکان تعویض عطر تا 10 روز را برای مشتریان فراهم کرده است.

چطور پاریس سر از تهران درآورد؟

نخستین فروشگاه عطر این منطقه که «شقایق» نام دارد در سال 1354 تاسیس شده است. بقیه فروشگاه های این خیابان، طی سال های بعدی از مشاغل دیگری تغییر کاربری دادند. مشاغلی مانند گرامافون و صفحه که بعد از آمدن نوار کاست به عطرفروشی تبدیل شد و تعدادی دیگر از مغازه ها که فعالیت شان مغایر با قوانین جمهوری اسلامی بود. فروشگاه دوم، اندیس نام داشت و بقیه فروشگاه ها نیز یکی یکی به این صنف پیوستند تا طرفداران عطر در تهران برای خرید این کالای محبوب سرگردان نشوند

perfume-shop
perfume-shop

دسترسی به وزرا

  • شخصی: خوشبختانه خیابان بهشتی داخل طرح نیست و شما می توانید از طریق خیابان ولیعصر یا اتوبان مدرس به این خیابان دسترسی پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که در این خیابان به خاطر وجود سینما آزادی جای پارک به سختی یافت می شود.
  • تاکسی: از هر جای شهر می توانید تاکسی سوار شوید و خودتان را به خیابان وزرا برسانید. البته ممکن است در طول مسیر مجبور شوید چند تاکسی عوض کنید. بستگی دارد از کدام قسمت شهر بخواهید به وزرا بیایید اما پیدا کردن تاکسی برای این مسیر کار چندان سختی نیست.
  • اتوبوس: خط اتوبوس بی.آر.تی راه آهن ولیعصر ایستگاهی در تقاطع خیابان بهشتی و ولیعصر دارد. وارد خیابان بهشتی بشوید و تا نخستین تقاطع حدود 5 دقیقه پیاده روی کنید.
  • مترو: از هر ایستگاهی که سوار می شوید به خاطر داشته باشید که باید به ایستگاه شهید بهشتی برسید. ایستگاهی که در تقاطع خط شماره یک و شماره 3 مترو قرار دارد. از ایستگاه که خارج شدید تا خیابان وزرا حدود 20 دقیقه پیاده روی دارید. (البته ایستگاه «میرزای شیرازی» در همان خط 3 که اخیرا افتتاح شده مناسب تر است.)

Wood

این ادوکلن برای نخستین بار سال 2007 به بازار عرضه شد و به سرعت طرفداران بسیاری پیدا کرد. این عطر با پایه بوی چوب، رایحه خنکی جنگل درخت زار، ماندگاری بسیار بالایی دارد. این عطر با قیمت متوسط 200 هزار تومان در راسته عطرفروشان وزرا موجود است.

آدرس بازار و بورس عطر و ادکلن تهران
آدرس بازار و بورس عطر و ادکلن تهران

Mont Blanc

اگر ترجیح می دهید رایحه ادوکلنی که استفاده می کنید کمی شیرین تر و تندتر باشد، این انتخاب برای شما مناسب تر است. ادوکلن مونت بلان مدل های بسیاری دارد که از 160 تا 250 هزار تومان قیمت دارند.

Wood

عطر وود بلافاصله بعد از ادوکلن این برند به بازار آمد و تاکنون سه وزن مختلف آن تولید شده است. این عطر برای خانم هایی که به بوهای شیرین و تند علاقه ندارند و ترجیح می دهند بوی بهاری داشته باشند کاملا مناسبت است. قیمت این عطر 200 هزار تومان است.

Victoria secet

این بار نوبت خانم هایی است که دل شان می خواهد از عبور خود ردی شیرین و گرم به جا بگذارند. ویکتوریا سیکرت گستره وسیعی از عطرهای مختلف با بوهای گرم و شیرین را تولید کرده و به بازار فرستاده است. رنج قیمت این عطرها از 200 هزار تومان آغاز می شود.

Ricci Ricci

این عطر از تولیدات نیناریچی، یکی از استایلیست های معروف جهان است. اگر دنبال عطری می گردید که ماندگاری بسیار بالا داشته باشد. این عطر مناسب شماست. قیمت این عطر حدود 320 هزار تومان است. این عطر برای هدیه دادن بسیار مناسب است.

نظر خود را درباره «آدرس بازار و بورس عطر و ادکلن تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آدرس بازار و بورس عطر و ادکلن تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.