زمان مطالعه: 1 دقیقه
پدرام شریفی بازیگر فیلم سینمایی متولد 65

پدرام شریفی بازیگر فیلم سینمایی متولد 65

 پدرام شریفی بازیگر فیلم بادیگارد , سیانور و متولد 65 , یکی از چهره های جوانی است که از تئاتر به سینما آمده !...


1
1

 پدرام شریفی بازیگر فیلم بادیگارد , سیانور و متولد 65 , یکی از چهره های جوانی است که از تئاتر به سینما آمده ! پدرام بازیگر شناخته شده در عرصه نمایش است که توانسته نظر کارگردانان مختلف سینمای ایران را جلب کند و آنها از حضور این بازیگر در آثارشان بهره بگیرند.
او پیش از این در یکی از نقش‌های کلیدی در فیلم تحسین شده «ماهی و گربه» به ایفای نقش پرداخت که بعد از این ماجرا، سینمایی‌ها او را شناختند.
شریفی با سه فیلم «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «متولد65» ساخته مجید توکلی در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در هر کدام از این فیلم‌ها نقش‌های متفاتی را ایفا کرده است. یکی از مجموعه هایی که او به ایفای نقش پرداخته مجموعه " گشت ویژه " است .

%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%85
%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%85

2
2

3
3

4
4

5
5

6
6

7
7

8
8

9
9

10
10

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پدرام شریفی بازیگر فیلم سینمایی متولد 65» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پدرام شریفی بازیگر فیلم سینمایی متولد 65 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.