زمان مطالعه: 1 دقیقه
پیام صابری، از تولد تا مرگ

پیام صابری، از تولد تا مرگ

پیام صابری بازیگر برجسته کشورمان با مرگ ناگهانی خود جامعه هنرمندان را سیاه پوش کرد.

 پیام صابری بازیگر توانا و ارزشمند کشورمان بود که در زندگی هنری اش به موفقیت های بزرگی دست یافت. با آسمونی همراه باشید تا با زندگی این هنرمند عزیز کشورمان بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی

پیام صابری
پیام صابری

پیام صابری متولد 1352 در بم است. این هنرمند توانمند در کنار بازیگری، کارگردانی هم انجام می داد و از چهره های برجسته این عرصه بود. پیام صابری به طور کاملا ناگهانی بر اثر ایست قلبی در سن 45 سالگی درگذشت و جامعه هنری را عزادار کرد.

فعالیت هنری

 

پیام صابری
پیام صابری

پیام صابری بازیگری را از سال 1373 آغاز کرد و اولین فیلمی که در آن بازی کرد، خانه شلوغ به کارگردانی علی شوقیان بوده است و آخرین ایفای نقش او در سریال کوله پشتی بود که برای شبکه زاگرس پخش شد.

او همچنین در سریال ریحانه و روباه نیز ایفای نقش نمود. پیام صابری کار چهره پردازی را با دستیاری در مجموعه تلویزیونی امام علی به کارگردانی داوود میرباقری آغاز کرد.

زندگی شخصی

 

پیام صابری و زیبا بروفه
پیام صابری و زیبا بروفه

پیام صابری در سال 1380 با همسرش زیبا بروفه، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ازدواج کرده است و این زوج صاحب پسری به نام اهورا شدند. ازدواج پیام صابری و زیبا بروفه حواشی زیادی را به دنبال داشت، از پخش شدن غیرقانونی فیلم عروسی شان تا مصاحبه های جنجالی.

زیبا بروفه طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که این داستان باعث شده تا  هم از لحاظ کاری و هم از لحاظ عاطفی لطمه بزرگی به او و خانواده اش وارد شود.

مرگ ناگهانی پیام صابری

 

مرگ پیام صابری
مرگ پیام صابری

پیام صابری که گفته شده سابقه هیچ گونه بیماری قلبی نداشته است اما در سال 1397 به طور ناگهانی فوت شد. با فوت پیام صابری هنرمندان متعددی از جمله رامبد جوان ، سیاوش خیرابی و شهره سلطانی درگذشت او را تسلیت گفته اند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پیام صابری، از تولد تا مرگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پیام صابری، از تولد تا مرگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.