زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی پیام نیازمند

بیوگرافی پیام نیازمند

نام : سید پیام نام خانوادگی : نیازمند تاریخ تولد : 17 فروردین 1374محل تولد : فردیسقد : 1.93 مترپست :...
نام سید پیام
نام خانوادگی نیازمند
تاریخ تولد
17 فروردین 1374
شهر محل تولد
فردیس کرج
حرفه ورزشی فوتبال
پست دروازه بان
قد 1,93 متر
تحصیلات دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد
باشگاه فعلی
پورتیموننزه پرتغال

درباره پیام نیازمند

نیازمند در کرج متولد شد و فوتبال خود را در رده نونهالان از تیم شهباز کرج آغاز کرده و سپس از رده نوجوانان به باشگاه پیکان پیوست. سید پیام نیازمند هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد او در پانزدهمین دوره لیگ آزادگان که پیکانی‌ها موفق شدند همراه با علیرضا مرزبان به رقابت های لیگ برتر صعود کنند، کمتر از 10 بازی طی فصل برای این تیم در رقابت های لیگ یک انجام داد. او با تشویق تنها خواهرش که از او بزرگتر و معلم زبان انگلیسی است، رشته مترجمی زبان انگلیسی را در دانشگاه انتخاب کرد و ادامه داد. هرچند فوتبال حرفه‌ای سرعت تحصیلش را کم کرده است اما هنوز متوقف نشده است.

دوران حرفه ای


پیکان

پیام نیازمند در سال 1396 اولین بازی خود را در برابر تیم پرسپولیس با نیمکت نشین کردن رحمان احمدی انجام داد و از همان موقع نام او بر سر زبان ها افتاد ، وی سپس به عنوان دروازه بان اول تیم پیکان به کار خود ادامه داد .

پیوستن به سپاهان اصفهان

پیام نیازمند

پیام نیازمند پس از طی مسیری کاملا موفق در تیم پیکان نهایتا در سال 1397 از این تیم جدا شد و با عقد قراردادی 2 ساله با نظر مثبت امیر قلعه نویی به تیم سپاهان اصفهان پیوست .

پیام نیازمند در پورتیموننزه

نیازمند با توجه به درخشش در سپاهان مورد توجه باشگاه پورتیموننزه پرتغال قرار گرفت و از سال 1400 با این تیم قرارداد امضا کرد و در حال حاضر در این تیم عضویت دارد.

تیم ملی

نیازمند ، با ارائه دادن بازی های چشم نواز و دروازه بانی عالی ، تمامی نظرات را به روی خود گرداند . تا جایی که کارلوس کی روش از او به عنوان سنگربان سوم تیم ملی ایران در کنار علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده برای حضور در جام ملت های آسیا 2019 دعوت کرد . البته پیام نیازمند قبل از این نیز سابقه حضور در تیم ملی جوانان را نیز  در کارنامه دارد.

عکس های پیام نیازمند

پیام نیازمند در سپاهان
پیام نیازمند در سپاهان
پیام نیازمند در تیم ملی
پیام نیازمند در تیم ملی 
عقد قرارداد نیازمند با پورتیموننزه
عقد قرارداد نیازمند با پورتیموننزه
نظر خود را درباره «بیوگرافی پیام نیازمند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی پیام نیازمند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.