زمان مطالعه: 3 دقیقه
اپلیکیشن ها و نرم افزارهای پرداختی آنلاین

اپلیکیشن ها و نرم افزارهای پرداختی آنلاین

در این بخش قصد داریم برخی از اپلیکیشن‌های پرداخت اینترنتی فعال در بازار را معرفی کنیم.

اپلیکیشن ها و نرم افزارهای پرداختی آنلاین

هدف این مقاله صرفا مقایسه اپلیکیشن‌های پرداختی است که دارای چندین خدمت پرداخت اینترنتی مانند پرداخت اینترنتی قبض، استعلام و پرداخت قبض خلافی و بیمه و ...  هستند. با آسمونی همراه باشید.

لیست اپلیکیشن‌های پرداخت

1- اپلیکیشن هف هشتاد (780)
اپلیکیشن هف هشتاد محصول شرکت تهران اینترنت است. شرکت تهران اینترنت از سال 1378 فعالیت جدی خود را شروع کرد و در ابتدا به فروش کارت‌های اینترنت برای dial up مشغول بود. به تدریج با ارائه خدمات جدید ارتباطی و  اپلیکیشن های پرداخت موبایلی، این شرکت وارد حوزه های جدید از جمله فروش شارژ موبایل، اینترنت، کارت‌های تلفن بین‌ المللی و ... نیز شد. علاوه بر فروش آنلاین این محصولات، این شرکت در حوزه فروش فیزیکی و موریگی در سطح کشور نیز بسیار فعال است. قبل از ارائه اپلیکیشن پرداخت موبایل هف هشتاد، این شرکت خدمات خود را بر روی سر کد ussd به شماره *780# بر روی هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل شروع کرد. با توجه به طرح‌های گسترشی شرکت و همچنین قوانین بانکداری از یک سو، و علاقه و نیاز کاربران از سوی دیگر، این شرکت به تدریج اپلیکیشن‌ موبایل 780 را نیز در کنار درگاه پرداخت 780 ارائه کرد. پرداخت قبض آنلاین و فروش انواع شارژ و همچنین بسته‌های اینترنتی برای اپراتورهای تلفن همراه اول، مهمترین خدمات این اپلیکیشن است. آسمونی : دانلود اپلیکیشن هفت هشتاد برای IOS و اندورید امکان پذیر است.

2- اپلیکیشن آسان پرداخت آپ
شرکت آسان پرداخت پرشین که هم اکنون سهام آن در بازار دوم بورس معاملات تحت عنوان نماد آپ نیز قابل خرید و فروش است و به یک شرکت سهامی عام تبدیل شده است با سرمایه گذاری فردی و همچنین بانک کشاورزی در سال 1388 شروع به فعالیت کرد. این شرکت در کمتر از یک دهه مسیر رشد و پیشرفت خود را به سرعت طی کرد و در طول این مدت زمان کم، وارد لیست 100 شرکت برتر ایرانی شد. مدیران این شرکت با شناخت صحیح بازار و پیش‌بینی‌های درستی که انجام دادند باعث شدند تا شرکت آسان پرداخت پرشین بتواند علاوه بر ایجاد درآمد و سود مناسب، در بحث برندینگ نیز موفق باشد به طوری که  کارت به کارت با آپ همواره به صورت محاوره بین مردم رایج شد. آسمونی : آسان پرداخت پرشین یکی از 12 شرکت دارای مجوز psp از بانک مرکزی بوده و سهم قابل توجهی از بازار پرداخت الکترونیکی کشور را نیز در دست دارد. آپ نام اپلیکیشن تجاری این شرکت است که به نوعی می توان آن را در زمان فعلی پر دانلود ترین اپلیکیشن پرداخت  قبض خرد کشور دانست. آپ به دلیل اینکه جز اولین اپلیکیشن‌هایی بود که وارد بازار شد، توانست کاربران زیادی جذب کند.

3- اپلیکیشن تاپ
اپلیکیشن تاپ در ابتدا به عنوان اپلیکیشن پرداخت اختصاصی شرکت پرداخت (psp)  تجارت الکترونیک پارسیان مطرح شد. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌ها نزد کاربران است و به دلیل واسط گرافیکی که دارد، کاربران منحصر بفرد خود را دارد. یکی از دلایلی که باعث شده تاپ کمی از رقبای مستقیمش عقب بماند زمان ورود به بازار بود. با رویکرد تیم توسعه، مدیریت و کیش که در حوزه‌های مختلف پرداخت فعال است، تصمیم گرفت شرکت مستقلی با نام تابان آتی پرداز تاسیس کند و مدیریت اپلیکیشن تاپ  و خدمات پرداخت اینترنتی را به آن بسپارد.

4- اپلیکیشن سکه
سکه یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن های بازار پرداخت است ولی به دلیل عدم حمایت مناسب از طرف مدیران شرکت به پرداخت ملت، نتوانست آن طور که باید سهم بازار قابل توجهی داشته باشد. علی رغم اینکه شرکت به پرداخت ملت ( که از شرکت‌های هولدینگ بهسازان ملت است و خود به طور مستقل در بازار بورس نیز خرید و فروش می‌شود) رتبه اول را در بازار پرداخت خرد کشور در رده دستگاه‌های pos و همچنین درگاه پرداخت طبق گزارش‌های منتشر شده شاپرک دارد، اپلیکیشن پرداخت آنلاین سکه محبوبیت زیادی تا زمان کنونی نتوانسته برای خود ایجاد کند. آسمونی : تیم سکه قصد دارد با خدمات نوین همچون پشتیبانی از NFC و اتصال بی سیم به دستگاه‌های POS شرکت به پرداخت امکانات جدیدی به اپلیکیشن خود اضافه کند. با توان مالی و همچنین زیرساخت‌های بروزی که شرکت به پرداخت در اختیار خود دارد می‌تواند در آینده جایگاه مناسبی در این حوزه پرداخت اینترنتی قبض و استعلام خلافی خودرو   برای خود ایجاد کند.

5- اپلیکیشن 724
این اپلیکیشن متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) است که اخیرا نیز وارد بورس شده و عرضه اولیه خود را پشت سر گذاشت. شرکت پرداخت الکترونیک سامان که عضوی از گروه مالی سامان است، یکی از خوشنام ترین شرکت‌هایی است که در بازار پرداخت کشور فعال است. به گزارش آسمونی ، اپلیکیشن پرداخت قبض این شرکت با نام سه سوت مشهور شده است. به جرات می‌توان گفت مدیران این شرکت نسبت به استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک با دید بسیار بازتر و حمایتی تری نگاه می‌کنند و همین مساله آینده روشنی در مسیر شرکت قرار می‌دهد. البته در زمان کنونی سپ یکی از موفق‌ترین شرکت‌های پرداخت اینترنتی کشور است که همواره نوآوری بخشی از ماموریت‌های آن هاست. اپلیکیشن 724 نیز همانند 780 ابتدا به صورت آفلاین و با تمرکز بر روی خدمات USSD فعالیت خود را شروع کرد. اما به تدریج با گسترش تلفن‌های هوشمند و ضریب نفوذ اینترنت همراه، اقدام به طراحی و ارائه اپلیکیشن اختصاصی موبایل نیز کرد تا کاربران بتوانند با راحتی بیشتری از خدمات جدید بهره ببرند. از چشم اندازهای این شرکت میتوان افزودن  ریز جرایم رانندگی را پیش بینی کرد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اپلیکیشن ها و نرم افزارهای پرداختی آنلاین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اپلیکیشن ها و نرم افزارهای پرداختی آنلاین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.