زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش چسباندن زیرنویس به فیلم

آموزش چسباندن زیرنویس به فیلم

اکثر علاقمندان به فیلم های خارجی ترجیح میدهند این فیلم ها را با زبان اصلی و زیر نویس فارسیببینند. این زیر...

فیلم با زیرنویس

اکثر علاقمندان به فیلم های خارجی ترجیح میدهند این فیلم ها را با زبان اصلی و زیر نویس فارسی ببینند. این زیر نویس ها روی کامپیوتر به راحتی اجرا میشوند. اما برای اجرای این زیر نویس ها رویدستگاه های دیجیتال و سینمای خانگی باید آن ها را روی فیلم بچسبانید.

آموزش اضافه کردن زیرنویس به فیلم

1- برای اینکار میتوانید از نرم افزار Convert X to DVD استفاده کنید.ابتدا برنامه را نصب و فعالسازی کنید.سپس وارد محیط نرم افزار شوید و در تب Files گزینه Add Video File را انتخاب کنید.در صفحه باز شده فایل خود را انتخاب کنید و گزینه OK را بزنید.پس از باز شدن فیلم در منوی آن روی Subtitle کلیک راست کرده و Add Subtitle را بزنید.حال فایل زیر نویس خود را انتخاب نمایید.2- پس از انتخاب زیر نویس روی Convert کلیک کنید تا زیر نویس روی فیلم قرار بگیرد.3- بعد از پایان کار، میتوانید فیلم را مستقیما روی DVD رایت کنید. و یا آن را به صورت ISO ذخیره کنید و بعدا روی DVD رایت کنید.

نظر خود را درباره «آموزش چسباندن زیرنویس به فیلم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش چسباندن زیرنویس به فیلم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.