زمان مطالعه: 4 دقیقه
بیوگرافی پارک بوگوم

بیوگرافی پارک بوگوم

پارک بوگوم بازیگر و مدل معروف کره‌ای است. او در اکثر فیلم و سریال‌های خود درخشیده است. سریال سال ۲۰۲۴ بوگوم خوب انجامش دادی نام دارد.

پارک بوگوم (park bo gum) یکی از بازیگران خوش چهره کره‌ای است. یکی از سریال‌های معروف او سریال reply 1988 می‌باشد که در این کار بسیار عالی درخشید. این سریال سال ۲۰۱۵ از شبکه tvN پخش گردید. پارک بوگوم ۳۱ آگوست ۲۰۲۰ در گروه نظامی نیروی دریایی ثبت نام کرد و ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ مرخص شد.

پارک بوگوم و آیو در سریال خوب انجام دادی

سریال سال ۲۰۲۴ پارک بوگوم هم که همبازی آیو می‌باشد سریال خوب انجامش دادی نام دارد. در ادامه با آسمونی باشید و جدیدترین خبرهای پارک بوگوم و در ادامه بیوگرافی پارک بوگوم را ببینید.

نام و نام خانوادگی پارک بوگوم
تاریخ تولد ۱۶ ژوئن ۱۹۹۳
محل تولد سئول، کره جنوبی
محل زندگی سئول
ملیت کره‌ای
حرفه بازیگر و مدل
وضعیت تاهل مجرد

 

پارک بوگوم

یکی از نکات جالب درباره پارک بوگوم این است که وی در شبکه‌های اجتماعی اصلا فعال نبود تا اینکه مارس ۲۰۲۳ برای اولین بار در اینستاگرام یک پیج به نام "bogummy" باز کرد.

پارک بوگوم در فشن شو سلین، پاریس ژوئن ۲۰۲۲

پارک بوگوم روز یکشنبه ۲۶ ژوئن ۲۰۲۲ با «تهیونگ» از بی تی اس و «لیسا» از بلک پینک در فشن شو برند پوشاک سلین (Céline) در پاریس، فرانسه حضور یافت که بازتاب زیادی در رسانه های برتر مد جهان داشت و تیتر بسیاری از رسانه ها چنین بود: حضور سه مدل قدرتمند کره در پاریس.

پارک بوگوم در مراسم بکسانگ ۲۰۲۲

این تصویر پارک بوگوم که در مراسم بکسانگ ۲۰۲۲ گرفته شده است تا مدت‌ها حتی تا این لحظه جزء عکس‌های پربازدید پارک بوگوم است که در شبکه‌های اجتماعی همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی پارک بوگوم و جدیدترین تصاویر او را ببینید.

 

پارک بوگوم؛ بازیگر خوش چهره سریال ریپلای 1988 + عکس های او
پارک بوگوم

درباره پارک بوگوم

پارک بوگوم متولد ۱۶ ژوئن ۱۹۹۳ هنرپیشه، بازیگر سینما و تلویزیون اهل سئول کره جنوبی است. پارک بوگوم سه برادر و خواهر بزرگتر از خود دارد و مادرش هنگامی که او کلاس چهارم دبستان بود درگذشت. وی از سن ۵ سالگی نواختن پیانو را فراگرفت و ابتدا می خواست یک ترانه سرا و خواننده شود. پارک بوگوم شناگر ماهری است و در دوران مدرسه عضو تیم Mokdong بوده است.

پارک بوگوم در سریال Hello Monster
پارک بوگوم در سریال Hello Monster

پارک بوگوم در سال دوم دبیرستان، یک فیلم از نواختن پیانو و خواندنش برای کمپانی های هنر و سرگرمی کره ارسال کرد و سرانجام توسط کمپانی iHQ پذیرفته شد. او هرگز فکر نمی کرد که وارد حرفه بازیگری شود. بعد از فارغ التحصیلی از مدرسه شیناک او وارد دانشکده موسیقی و فیلم Myongji شد. در سال ۲۰۱۵ به عنوان سفیر فرهنگی دانشگاه به کشورهای انگلیس، فرانسه، ایتالیا و سوئیس سفر کرد.

پارک بوگوم در فیلم سینمایی Coin Locker Girl
پارک بوگوم در فیلم سینمایی Coin Locker Girl

دنیای بازیگری پارک بوگوم 

پارک بوگوم در سال ۲۰۱۱ با بازی در فیلم Blind وارد دنیای بازیگری شد. اولین حضور پررنگ او در سریال های تلویزیونی مربوط به سریال Hello Monster در سال ۲۰۱۵ است. بعد از این سریال بوگوم با Reply 1988 محبوب و سریال Love in the Moonlight (عشق زیر نور مهتاب یا مهتاب کشیده شده با ابر) او را به یک سوپراستار تبدیل کرد.

عشق در مهتاب (Love in the Moonlight) یا مهتاب نقاشی شده با ابر (Moonlight Drawn by Clouds) محصول سال ۲۰۱۶ است. این سریال با بازی پارک بوگوم و کیم یو جونگ در ۱۸ قسمت ۶۰ دقیقه ای و در ژانر تاریخی، عاشقانه، کمدی برای شبکه KBS2 تهیه و تولید شد. “هونگ را اون” کسی هست که به دیگران مشاوره میدهد. او برای یکی از مشتریهایش نامه ای مینویسد و همین باعث دیدار او با ولیعهد “هیو میونگ” می شود در حالی که از هویت اصلی همدیگر خبر ندارند.

یکی از فیلم هایی که پارک بوگوم در آن نقش آفرینی کرد، فیلم Coin Locker Girl است که سال ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. بوگوم نقش یک شخصیت شاد و خوش بین را بازی کرده است. او با وجود نقش کوتاهش در این فیلم پر از غم و اندوه، بسیار عالی درخشید. این فیلم در جشنواره کن حضور یافت و در باکس آفیس سینمای کره جایگاهی فراتر از آنچه تصور می شد را کسب کرد. The Admiral: Roaring Currents که در سال ۲۰۱۴ به نمایش در آمد هم با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو شد.

یکی از سریال های ۲۰۱۸ پارک بوگوم، سریال رویارویی (Encounter) است. سریال درام "رویارویی" درمورد زنی به نام چا سو هیون است که تصمیمات زندگی اش دست خود نیست و بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه مجبور به ازدواج با پسر یک سیاستمدار برای منفعت و قدرت بیشتر پدر خود میشود. اما پس از مدتی طلاق میگیرد. از آن طرف مردی (پارک بوگوم)با زندگی کاملا معمولی را میبینیم که به دنبال کار است اما... این سریال از شبکه tvN پخش گردید و ژانر عاشقانه و ملودرام دارد.

در سال ۲۰۱۹، پارک در فیلم تریلر علمی تخیلی Seo Bok در نقش عنوان بازی کرد. در همان سال، پارک اولین تک آهنگ ژاپنی خود را "Bloomin" منتشر کرد.

park-bo-gum
پارک بوگوم در سریال یادآور جوانی

سریال سال ۲۰۲۰ پارک بوگوم، سریال یادآور جوانی (Record of Youth) است. سریال یادآور جوانی، داستان سه جوان را که در عرصه مدلینگ فعالیت می کنند را روایت می کند. این سه جوان هر کدام در جایگاه و موقعیتی که دارند موفق هستند اما بعضی از آنها ممکن است آرزوها و رویاهایی را در سر داشته باشند و همین باعث نارضایتی از خودشان شده است.

پارک بوگوم؛ بازیگر خوش چهره سریال ریپلای 1988 + عکس های او
پارک بوگوم در سرزمین عجایب

معرفی فیلم ۲۰۲۲ پارک بوگوم

پارک بوگوم به همراه به سوزی و گونگ یو در فیلم سرزمین عجایب ایفای نقش کرده. این فیلم داستان دنیای مجازی «سرزمین عجایب» را نشان می‌ دهد. سرزمین عجایب یک مکان شبیه‌ سازی شده با استفاده از هوش مصنوعی است که افراد می‌ توانند با شخصی که ممکن است دیگر او را ملاقات نکنند، دیدار کنند. اکران این فیلم بارها با مشکل مواجه شد.

فیلم های پارک بوگوم

سال نام فیلم
۲۰۲۲ سرزمین عجائب
۲۰۲۱ سوبوک
۲۰۱۵ دختر کمد قفلی
۲۰۱۴ چشمک زدن پیتر پتر
۲۰۱۴ دریاسالار: جریان های خروشان
۲۰۱۴ یک روز سخت
۲۰۱۲ باند پلیس
۲۰۱۱ کور

سریال های پارک بوگوم

سال نام سریال
۲۰۲۴ خوب انجام دادی
۲۰۲۰ ثبت جوانی
۲۰۲۰ کلاس ایته وون
۲۰۱۸-۲۰۱۹ رویارویی
۲۰۱۵-۲۰۱۶ ریپلای 1988
۲۰۱۵ سلام هیالو
۲۰۱۵ تولیدکنندگان
۲۰۱۴ موسیقی فردا
۲۰۱۴ روز فوق العاده
۲۰۱۳ مامان فوق العاده
۲۰۱۲ ماسک عروس
۲۰۱۲ عکس ثابت
۲۰۱۲ قهرمان

 

پارک بوگوم در اینستاگرام

اینستاگرام پارک بوگوم

  • پیج اینستاگرام bogummy

تصاویر پارک بوگوم

تبلیغات پارک بوگوم
پارک بوگوم در فشن شو سلین پاریس
پارک بوگوم، لیسا و تهیونگ در فشن شو سلین در پاریس
park-bo-gum
مدل موی پارک بوگوم
پارک بوگوم در سریال رویارویی (Encounter)
پارک بوگوم در سریال رویارویی (Encounter)
پارک بوگوم 2019
پارک بوگوم 2019
park-bo-gum
park bo gum
پارک بوگوم؛ بازیگر خوش چهره سریال ریپلای 1988 + عکس های او
پارک بوگوم در مراسم سینمایی
park-bo-gum
استایل پارک بوگوم
پارک بوگوم؛ بازیگر خوش چهره سریال ریپلای 1988 + عکس های او
مدلینگ پارک بوگوم
park-bo-gum
park bo gum model
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی پارک بوگوم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
    • لیلا شاهپوری
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی پارک بوگوم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.