زمان مطالعه: 1 دقیقه
پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل

پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل

پریسا تبریز کیست ؟ پریسا تبریز یکی از مهمترین و با ارزش‌ترین مهره‌های شرکت گوگل است. جوان ایرانی متخصص در...

پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل
پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل

پریسا تبریز کیست ؟

پریسا تبریز یکی از مهمترین و با ارزش‌ترین مهره‌های شرکت گوگل است. جوان ایرانی متخصص در امنیت سایبری که گوگل لقب وی را «شاهزاده امنیت» گذاشته است. با آسمونی همراه باشید تا با این جوان باارزش ایرانی آشنا شوید .

parisa-tabriz
parisa-tabriz

بیوگرافی پریسا تبریز :

پریسا تبریز متولد سال 1983 , اهل ایالات متحده و متخصص امنیت رایانه ای می باشد . او فرزند یک پزشک ایرانی و پرستاری لهستانی است و در حومه شهر شیکاگو بزرگ شده است. پریسا تبریز در سال 2007 به استخدام شرکت گوگل درآمد و مدیر و متخصص امنیت در این شرکت شد که بعدها گسترش یافت و هم‌اکنون بیش از 250 متخصص امنیت در آن مشغول هستند. بنا به گفته پریسا تبریز، او تنها وقتی که به دانشگاه رفته بود با رایانه‌ها آشنا شد و پیش از آن وقت خود را صرف فعالیت‌های هنری و ورزشی می‌کرده است. او به صخره‌نوردی علاقه‌مند است و پس از پایان کارش، به باشگاه مورد علاقه خود رفته و در آنجا به تمرین می‌پردازد که بیشتر مشتریان این باشگاه از کارمندان گوگل هستند.

پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل
پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل

پریسا تبریز , شاهزاده امنیت گوگل :

پریسا تبریز هم اکنون برای شرکت گوگل کار می‌کند در آنجا به او لقب «شاهزاده امنیت» را داده‌اند. نشریه فوربس از پریسا تبریز به عنوان یکی از 30 چهره برتر در زمینه تکنولوژی، در کنار افرادی چون مارک زاکربرگ نام برده است. او در گوگل ریاست بخشی را بر عهده دارد که از 300 هکر در اروپا و آمریکا تشکیل شده و وظیفه بررسی تهدیدات امنیتی مرتبط با موتور جستجوی گوگل و همین‌طور دیگر محصولات این شرکت، از جمله مرورگر گوگل کروم را بر عهده دارند. پریسا تبریز همه چیز را زیر نظر دارد. از فعالیت هکرهای مجرم برای دزدی اطلاعات بانکی افراد، تا فعالیت‌های گروه‌هایی همچون Anonymous و حتی کسانی که در پی هک کردن و از کار انداختن سیستم Gmail هستند. توانایی خارق‌العاده وی برای نفوذ به ذهن هکرهای مجرم، منجر به آن شده ‌که وی مجوز حضور سایر مهندسان در بخش امنیت گوگل را صادر کند.

parisa-tabriz
parisa-tabriz

پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل
پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل

parisa-tabriz
parisa-tabriz

نظر خود را درباره «پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.