زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ ، مقوا، فرآوردهای سلولزی و ماشین آلات وابسته

نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ ، مقوا، فرآوردهای سلولزی و ماشین آلات وابسته

آسمونی : نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ ، مقوا، فرآوردهای سلولزی و ماشین آلات وابسته یکی از نمایشگاه هایی...

آسمونی : نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ ، مقوا، فرآوردهای سلولزی و ماشین آلات وابسته یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ، مقوا، فرآوردهای سلولزی و ماشین آلات وابسته می پردازیم.

عنوان: نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ، مقوا، فرآوردهای سلولزی و ماشین آلات وابسته مجری : شرکت خدماتی و بازرگانی آینده اندیشان رادینا محل برگزاری : تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران زمان برگزاری : از 1402/04/14 تا 1402/04/17

معرفی نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ، مقوا، فرآوردهای سلولزی و ماشین آلات وابسته

اهداف برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات مربوطه :

آسمونی : معرفی نوآوری و خلاقیت‌ها، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات صنعت کاغذ ، مقوا و فرآورده های سلولزی وماشین آلات - رسیدن به استانداردهای جهانی. شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی و خصوصی ذیربط و دست اندرکاران صنعت مذکور با برگزاری این نمایشگاه. ایجاد بستر مناسب به منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیتهای موجود و ایجاد زمینه‌های اشتغال زایی و کارآفرینی در صنایع. ایجاد زمینه رقابت سالم میان تولید کنندگان داخلی در جهت ارتقاء سطح کیفیت محصولات ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف. ایجاد زمینه برای جهش صادرات به سایر کشورها بالاخص کشورهای همسایه و بازار هدف. ایجاد بستر لازم جهت معرفی محصولات با کیفیت و استانداردهای مطلوب. تعامل بخش خصوصی با تشکل‌های فعال این صنعت تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آنها.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ ، مقوا، فرآوردهای سلولزی و ماشین آلات وابسته» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ ، مقوا، فرآوردهای سلولزی و ماشین آلات وابسته فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.