زمان مطالعه: 1 دقیقه
نحوه ست کردن بلوز و شلوار

نحوه ست کردن بلوز و شلوار

ست کردن بلوز و شلوار را می توان با راهنمایی چند نکته جزئی زیباتر و شکیل تر انجام داد گاهی هم آنچه را که مورد پسند شما است را امتحان کنید.

ست کردن بلوز و شلوار یکی از کارهای فشن استایلیست ها در دنیای مد است. اما آیا شما هم پوشش بلوز و شلوار را دوست دارید ولی در ست کردن آن مشکل دارید؟ پس این بخش از مد و لباس آسمونی را حتما ببینید.

همه ی دخترها در کمد لباس هایشان، شلوار و بلوزهای زیادی دارند که شاید آنطور که باید نتوانسته اند آنها را با هم ست کرده و بپوشند. فقط کافی ست به چند نکته توجه کنید تا بتوانید مدل های بلوز و شلوار خود را انتخاب کنید.

نکاتی برای ست کردن بلوز و شلوار

نحوه ست کردن بلوز و شلوار برای خانم ها + عکس
ست بلوز آبی و شلوار سفید

یادتان باشد که شلوار سفید را می توانید با هر یک از رنگ ها ست کنید. بلوز آبی، مشکی، قرمز و سبز گزینه های خوبی برای ست کردن با شلوار سفید هستند.

pants-blouses-outfits
ست بلوز سفید با شلوار دمپا گشاد

اگر قد بلندی دارید گاهی شلوارهای دمپا و راسته بلند بپوشید. چنانچه فرم اندامتان به صورت گلابی است بهترین گزینه برای شما یک بلوز سفید و شلوار تقریبا گشاد مشکی است.

نحوه ست کردن بلوز و شلوار برای خانم ها + عکس
ست کردن بلوز چهارخونه

بلوز یا پیراهن های چهارخانه را با شلوار جین تنگ یا راسته بپوشید. این نوع استایل معمولا مورد نظر دختر و خانم های جوان  است.

نحوه ست کردن بلوز و شلوار برای خانم ها + عکس
ست کردن بلوز و شلوار کمربنددار

خیلی از خانم ها تمایلی به بستن کمربند ندارند. بد نیست گاهی برای شکیل شدن اندام تان از کمربند هم استفاده کنید. گاهی حتی رنگ بندی کمربند مهم نیست و می توان با هر بلوز و شلواری ست کرد.

تصاویر ست بلوز و شلوار

بلوز و شلوار سرهمی
استایل بلوز چهارخونه و شلوار جین
بلوز و شلوار دخترونه
ست بلوز و شلوار
ست بلوز و شلوار تابستونی
pants-blouses-outfits
ست بلوز و شلوار سفید و آبی
نحوه ست کردن بلوز و شلوار برای خانم ها + عکس
ست بلوز سفید با شلوار مشکی یا طوسی

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نحوه ست کردن بلوز و شلوار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نحوه ست کردن بلوز و شلوار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.