زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با دیتاسنتر فرانسوی او وی اچ

آشنایی با دیتاسنتر فرانسوی او وی اچ

آشنایی با دیتاسنتر فرانسوی او وی اچ OVH نام عظیم ترین دیتاسنتر در اروپا ، نامی آشنا برای صنعت IT در جهان و به...

آشنایی با دیتاسنتر فرانسوی او وی اچ

آشنایی با دیتاسنتر فرانسوی او وی اچ
آشنایی با دیتاسنتر فرانسوی او وی اچ

OVH نام عظیم ترین دیتاسنتر در اروپا ، نامی آشنا برای صنعت IT در جهان و به خصوص قاره اروپا این دیتاسنتر با داشتن بیش از 1000 پرسنل یکی از قوی ترین مراکز داده در جهان به شمار می آید این مرکز داده عظیم اعلام نموده است که توانایی نگهداری 400 هزار سرور را دارد ، یکی از مزیت های مرکز داده OVH مجهز بودن به فایروال های امنیتی پیشرفته میباشد ، وب سایت حفاظت و پشتیبانی از اطلاعات با توجه به نیاز کاربران ایرانی در حال حاضر امکان ارایه خدمات میزبانی با پهنای باند بالا و ترافیک نامحدود در این دیتاسنتر را برای کاربران خود فراهم آورده است.

“OVH” یک شرکت رایانش ابری فرانسوی است که به ارائه سرویس هایی نظیر سرور مجازی، اختصاصی و سایر خدمات وب می پردازد. این شرکت در سال 1999 توسط خانواده “Klaba” تاسیس شد و مقر آن در “Roubaix” فرانسه واقع است.

تاریخچه دیتاسنتر فرانسوی او وی اچ OVH

دیتاسنتر او وی اچ در سال 1999 توسط فردی به نام “Octave Klaba” و با کمک سه عضو خانواده (هنری، هالیون و میروسلا) تاسیس شد. در اکتبر سال 2016، گزارش شده است که این شرکت 250 میلیون دلار برای گسترش بیشتر شرکت خود در سطح بین الملل صرف کرده است. شرکت OVH بیش از 1000 میلیون دلار ارزش دارد و تنها در سال مالی 2016، به میزان 320 میلیون یورو درآمد داشته است. این شرکت یکی از بزرگترین دیتاسنترهای جهان می باشد که در بیشتر کشورهای پیشرفته به ارائه خدمات می پردازد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با دیتاسنتر فرانسوی او وی اچ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با دیتاسنتر فرانسوی او وی اچ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.