درج نظر
مطالعه: 1 دقیقه
چای بهار نارنج

چای بهار نارنج

چای بهار نارنج یا دمنوش بهار نارنج خواص دارویی بسیار زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین فواید بهار نارنج آرام‌بخش بودن آن برای اعصاب است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

بهار نارنج شکوفه معطر درخت نارنج است که در اردیبهشت ماه باز می‌شود. چای بهار نارنج و دمنوش بهار نارنج را در فصل آن تهیه کرده و از آن لذت ببرید. در ادامه با آسمونی باشید تا طرز تهیه چای بهار نارنج را یاد بگیرید.

Orange properties
چای بهار نارنج

خواص چای بهار نارنج

آرامبخش، نشاط‌آور، اشتها آور، تقویت قلب، تقویت اعصاب، تسکین درد سینه و سردردهای عصبی.

طرز تهیه چای بهار نارنج

یک قاشق غذاخوری بهار نارنج تازه یا خشک و دو لیوان آبجوش با شعله غیرمستقیم مانند داخل قوری دم بکشد. حدود یک ربع کافی است. این چای را با عسل، خرما یا توت میل کنید. به چای می‌توان چند قطره آب لیموی تازه هم اضافه کرد. اگر تمایل دارید می‌توانید یک تکه چوب دارچین هم اضافه کنید.

نکته: قبل از استفاده از بهار نارنج تازه، برای گرفتن تلخی آن دو الی سه بار در آب جوش حدود پنج دقیقه جوشیده و سپس با آب سرد بشویید تا برای استفاده‌ی چای آماده باشد.

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چای بهار نارنج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چای بهار نارنج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.