زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه کیک پرتقالی خوشمزه

طرز تهیه کیک پرتقالی خوشمزه

کیک ها بهترین میان وعده های غذای می باشند که هرکسی آن را دوست دارد. کیک ها را می توان با طعم های مختلفی تهیه...
orange-cakes
orange-cakes


کیک ها بهترین میان وعده های غذای می باشند که هرکسی آن را دوست دارد. کیک ها را می توان با طعم های مختلفی تهیه کرد.کیک پرتقالی یک میان وعده ی سالم و مقوی می باشد که باب طبع بسیاری از مردم است. در این مطلب آسمونی طرز تهیه کیک پرتقالی  آموزش داده می شود. با ما همراه شوید.

طرز تهیه کیک پرتقالی:

آب پرتقال صد گرم
آرد گندم 250 گرم
وانیل یک چهارم قاشق چای خوری
پوست پرتقال رنده شده را اضافه کرده هم می زنیم و بعد بقیه آرد را اضافه کرده، هم می زنیم تا مایه کیک آماده شود.فر را از نیم ساعت قبل با شعله متوسط (160 الی 170 درجه سانتی گراد) روشن می کنیم.

ته دو قالب تفلون به شکل مستطیل به طول 26 سانتیمتر را کمی چرب کرده، مایه کیک را در آن ها می ریزیم. مایه کیک باید نصف قالب را بگیرد تا جا برای پف کردن داشته باشد. قالب را در طبقه وسط فر برای مدت 30 دقیقه قرار می دهیم (تا زمانی که کیک پف کرده، روی آن کمی طلایی شود). سپس 5 دقیقه شعله فر را کم (120 الی 130 درجه سانتی گراد) می کنیم و بعد کیک را از فر درآورده تا سرد شود.
کیک را از قالب جدا کرده تا آماده پذیرایی شود.

همچنین مطلب زیر را ببینید:

طرز تهیه کیک سیب زمینی 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه کیک پرتقالی خوشمزه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه کیک پرتقالی خوشمزه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.