زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی برند اورال بی Oral-B

معرفی برند اورال بی Oral-B

آسمونی، در این پست همراه آسمونی باشید تا یکی از برندهای معروف و جهانی در زمینه‌ی بهداشت دهان و دندان، یعنی...
آسمونی، در این پست همراه آسمونی باشید تا یکی از برندهای معروف و جهانی در زمینه‌ی بهداشت دهان و دندان، یعنی اورال بی(Oral-B) را به شما معرفی کنیم.

اورال بی Oral-B
اورال بی Oral-B
اورال بی Oral-B

Oral-B نام تجاری محصولات بهداشت دهان و دندان است، از جمله مسواک، خمیر دندان، مسواک برقی، دهانشویه و نخ دندان. این مارک تجاری از زمان اختراع مسواک Hutson در سال 1950 در کسب و کار بوده است. این مارک از سال 2006 متعلق به شرکت چند ملیتی آمریکایی (Procter & Gamble) یا P&G است.

تاریخچه

دکتر رابرت هاتسون (1920-2001)، پریودنتیست کالیفرنیایی، یک مسواک را در سال 1950 طراحی و اختراع کرد. درخواست برای اختراع "مسواک Hutson" او در 13 ژانویه سال 1950 ثبت شد و در 24 اکتبر همان سال در اداره اختراع ایالات متحده آمریکا پذیرفته و به ثبت رسید. در سال 1958 او مسواک جدیدی با تعداد زیادی از پرز‌های نایلونی نازک، نرم، صاف و مسطح مشابه اختراع 1950، طراحی کرد.

او درباره طراحی جدید مسواک خود اعا کرد که ضرر کمتری برای مینای دندان دارد، برای ماساژ لثه مناسبتر است و برای برداشتن پودر دندان موثرتر از سایر مسواک‌های موجود در آن زمان است که دارای پرز‌‌های درشت و زاویه‌دار بودند.

او همچنین نام تجاری Oral-B را ایجاد کرد. اولین محصول به عنوان "Oral-B 60" شناخته شد، زیرا 60 تافت(پرز) داشت. اندازه های دیگر با تعداد متفاوت تافت و نام های مشابه ساخته شد. دکتر هاتسون کسب و کار مسواک خود را در دهه 1960 فروخت و به طبابت در زمینه پریودنتال در سن خوزه ادامه داد.

تبلیغ قدیمی اورال بی
تبلیغ قدیمی اورال بی
تبلیغ قدیمی اورال بی

 

Oral-B در سال 1984 عضو گروه ژیلت (Gillette) شد. Braun که در آن زمان بخشی از گروه ژیلت بود ، شروع به استفاده از نام تجاری Oral-B برای مسواک برقی کرد. Oral-B از سال 2006 بخشی از شرکت Procter & Gamble بوده است. به گفته مسئولان این شرکت، "B" در Oral-B به معنای مسواک (Brush) است.

مسواک الکتریکی اورال بی
مسواک الکتریکی اورال بی
مسواک الکتریکی اورال بی

 

در سال 2013، شکیرا به عنوان سفیر نام تجاری و سخنگوی 3D white انتخاب شد.

در سال 1991، شرکت برنده جایزه ادیسون برای طراحی پرز‌های شاخص مسواک شد که در حال حاضر در تمام مسواک‌ها استفاده می شود. در سال 1998، مسواک CrossAction که دارای پرز‌های زاویه‌دار بود و امروزه در مسواک‌های الکتریکی کاربرد دارد، عرضه شد.

امروزه برند Oral-B، یکی از برند‌های پیشرو در صنعت دندانپزشکی است.

اختصاصی آسمونی

سایت اورال بی در ایران oralbiran.com
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی برند اورال بی Oral-B» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی برند اورال بی Oral-B فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.