زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین عینک فروشی های تهران

بهترین عینک فروشی های تهران

نام مجموعه شما  توضیحات کسب و کار تلفن تماس لینک عینک طبی استاندارد عینک طبی به عینکی که...
در این مطلب می خوانید : [بستن]
بهترین عینک فروشی های تهران
بهترین عینک فروشی های تهران
نام مجموعه شما 
star 5 مشخصات چوب روسی
star 5 مشخصات چوب روسی
توضیحات کسب و کار
تلفن تماس
لینک

عینک طبی استاندارد

عینک طبی به عینکی که عدسی آن شعاعهای نور عبور یافته را به هم نزدیک نموده یا دور سازد (واگرا یا همگرا باشد) عینک طبی می‌گویند. عینک طبی برای اصلاح دید در عیوب انکساری چشم به کار می‌رود. اصلاح دید نزدیک‌بینی با عدسی مقعر یا واگرا و اصلاح دید دوربینی با عدسی محدب یا همگرا است. در پیرچشمی از دو عینک یکی برای دور و یکی برای نزدیک یا عینک دودید استفاده می‌کنیم. در آستیگماتیسم از عینک استوانه‌ای کمک می‌گیریم که دارای محور است.

عینک خریداری شده توسط شما باید به گونه ای باشد که میدان دید شما را به صورت کامل پوشش دهد و خطاهای اپتیکی را به حداقل ممکن برساند و در همین راستا بسیار تاکید شده است که در انتخاب نهایی فریم عینک مد نظر شما حتما باید با هماهنگی تیم پشتیبانی لوناتو در خرید فریم عینک طبی باشد تا بررسی های نهایی با توجه به نسخه پزشک شما بر روی آن انجام شود.

اصولا فرم صورت، رنگ پوستف رنگ مو و رنگ چشم افراد از پارامترهای مهمی هستند که در انتخاب فریم مناسب باید مد نظر قرار گیرند که بر مبنای وضعیت دقیق عیوب انکساری و نیازهای بینایی فرد توسط متخصص اپتومتریست مورد تایید نهایی قرار می‌گیرد.

عینک های فوتوکرومیک اصولا چشم را تا حد زیادی دربرابر امواج نور محافظت می‌کند و در موارد فوتوکرومیک  ممکن است تا حدی دید در شب را کاهش دهد و اصولا امروزه به طور فراگیر از عدسی‌های ضد انعکاس (آنتی رفلکس) استفاده می‌شود به ویژه برای افرادی که کار طولانی مدت با کامپیوتر، تلویزیون دارند و یا مدت طولانی رانندگی می کنند.

عینک آفتابی استاندارد

برای محافظت از چشم‌های‌تان باید بدانید که یک عینک آفتابی مناسب و استاندارد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و چگونه باید یک عینک آفتابی مناسب خرید. عینک‌های آفتابی استاندارد عینک‌هایی هستند که بتواند از چشم شما در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب (به خصوص اشعه‌های ماورای بنفش) محافظت کنند.  برای آنکه مشخص شود یک عینک آفتابی قدرت محافظت کامل در مقابل اشعه‌های ماورای بنفش را دارد به آن نور ماورای بنفش تابیده می‌شود و در صورت محافظت کامل برچسب استاندارد به آن چسبیده می‌شود.

 

optometry-stores-in-tehran
optometry-stores-in-tehran
نظر خود را درباره «بهترین عینک فروشی های تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین عینک فروشی های تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.