زمان مطالعه: 1 دقیقه
مشخصات گوشی هوشمند Oppo Reno Ace

مشخصات گوشی هوشمند Oppo Reno Ace

شرکت Oppo اطلاعاتی را در مورد طراحی و مشخصات گوشی هوشمند جدید خود Oppo Reno Ace منتشر کرد.گوشی هوشمند Reno Ace به گفته شرکت Oppo قرار است 10 اکتبر (18 مهر 98)

گوشی هوشمند Oppo Reno Ace

 پوستر Oppo Reno Ace در Webio شرکت اوپو پوستر بالا را در شبکه اجتماعی چینی Webio منتشر کرد که نشان می‌دهد این گوشی دارای یک ناچ ( شکاف در وسطِ بالا صفحه) است. همچنین میزان Refresh شدن صفحه نمایش این گوشی نیز 90Hz یا 90 بار در یک ثانیه می‌باشد. این گوشی هوشمند از یک ستاپ 4تایی دوربین بهره می‌برد با یک بخش 48 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی بین این 4 سنسور. پشت گوشی هیچ حسگر اثر انگشتی وجود ندارد و این احتمالاً به این معنی است که این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است. این پوستر همچنین نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Oppo Reno Ace در 2 رنگ عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند همچنین دارای پورت USB Type C به همراه یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌باشد. از دیگر مشخصات تایید شده می‌توان به چیپست Snapdragon 855+ SoC اشاره کردو یک شارژر سریع 65 واتی.

نظر خود را درباره «مشخصات گوشی هوشمند Oppo Reno Ace» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مشخصات گوشی هوشمند Oppo Reno Ace فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.