زمان مطالعه: 1 دقیقه
تنها شدن و تناسب اندام!

تنها شدن و تناسب اندام!

معمولا تنهایی از نظر عام وضعیت خوبی نیست و موجب منزوی شدن و عامل ابتلا به مشکلات جسمی و روحی تلقی می شود در...

only-and-fitness(2)
only-and-fitness(2)



معمولا تنهایی از نظر عام وضعیت خوبی نیست و موجب منزوی شدن و عامل ابتلا به مشکلات جسمی و روحی تلقی می شود در صورتی که تنهایی یکی از مهمترین عوامل تناسب اندام به شمار می آید

خرید کردن در تنهایی، پخت و پز در تنهایی، غذا خوردن در تنهایی و سپری کردن شب های بلند زمستان در تنهایی؛ همه آن چیزی است که می تواند به روح ما آسیب برساند و افسردگی را هم نشین ما کند؛ اما تنهایی به واقع پدیده ای خطرناک است؟ آیا افرادی که به تنهایی زندگی می کنند نسبت به دیگران از سلامت روحی و جسمی کمتری برخوردار هستند؟ آیا تنهایی را می توان زمینه ساز پیدایش مشکلات پیچیده دانست؟

هر چند نمی توان منکر برخی از تبعات منفی تنهایی بر شرایط کلی زندگی شد؛ اما اینکه بخواهیم تنهایی را به انواع و اقسام مشکلات جسمی و روحی ربط بدهیم تنها از یک تصور غالبی رایج نشأت می گیرد. جالب است بدانید، زمانی که بحث بر تناسب و اندام و چاقی می شود افراد تنها برنده بازی هستند. بنا بر نتایج به دست آمده از آخرین تحقیقات انجام شده: آنهایی که به تنهایی زندگی می کنند کم تر به چاقی دچار می شوند و شاخص توده بدنی میزان تری دارند.

بر این اساس، افرادی که از خانواده های جدا شده اند و تنهایی را تجربه می کنند در مقایسه با آنهایی که در کنار خانواده هایشان هستند یا ازدواج کرده اند وزنی کمتر و کمری باریک تر دارند. این گزاره حتی در مورد افرادی که طلاق گرفته اند یا در رابطه خود شکست خورده اند و در حال حاضر تنها هستند نیز مصداق پیدا می کند. نکته قابل توجه چنین رابطه ای در اینجا نهفته روند افزایش وزن این افراد به محض اینکه به منزل والدینشان باز می گردند آغاز می شود. بنابراین، آنچه آنها را سر وزن نگه می دارد تنهایی است. به نظر می رسد، خلاف باورهای رایج ما انسان های تنها در برخی موارد زندگی سالم تر و با کیفیت بیشتری را تجربه می کنند.
نظر خود را درباره «تنها شدن و تناسب اندام!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تنها شدن و تناسب اندام! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.