زمان مطالعه: 1 دقیقه
راهنمای خرید آنلاین کالا

راهنمای خرید آنلاین کالا

در این بخش با نکات مهم در خرید آنلاین کالا در خدمت شما هستیم.

خرید اینترنتی کالا

 با افزایش روز به روز تعداد کاربران اینترنت، اکثر مردم برای انجام امور گوناگون، از امور آموزشی و تفریح و سرگرمی گرفته تا امور اداری و تجاری از این شبکه جهانی کمک گرفته و همه چیز رنگ و بوی اینترنتی گرفته است. حتی گروه زیادی برای رفع نیازهای روزمره خود و خریدهای روزانه و...از طریق خرید اینترنتی اقدام کرده و در این صورت در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می کنند. اگر می خواهید با نحوه خرید آنلاین کالا آشنا شوید این بخش آسمونی را حتما مطالعه نمایید چرا که راهنمای خرید آنلاین کالا را برای شما عزیزان شرح می دهیم. یکی از مشکلاتی که در همین چند سال، از بوجود آمدن پدیده ی خرید اینترنتی وجود دارد عدم اطلاع کاربران از نکات ریزی است که سبب می شود خرید آنلاین به منبعی برای سودجویان جهت اخاذی از کاربران تبدیل شود.

نکات مهم قبل از خرید اینترنتی

خرید اینترنتی
خرید اینترنتی

1- قبل از این که خریدی انجام دهید، آدرس و شماره تلفن واقعی فروشنده اینترنتی را بررسی کنید و نسبت به صحت آن اطمینان حاصل نمایید.
2- یک نسخه نهایی از شرایط و ویژگی های محصول را که فروشنده تهیه کرده است، را به دقت مطالعه کنید.
3- اگر شما از محصول راضی نیستید، آیا می توانید آن را برگردانده و پول خود را دریافت کنید؟ هر نوع اطلاعات ثبت شده که مربوط به این معامله است و شامل تمامی نامه های الکترونیک ارسالی به فروشنده و دریافتی از فروشنده است، را ذخیره کرده و از آنها اسکرین شات بگیرید.
4- کارت های هدیه را از مراکزی که می شناسید و به آنها اعتماد دارید، تهیه کنید. از خرید کارت از سایت هایی که مانند یک حراجی کار می کنند، خودداری کنید.
5- اطلاعات کارت اعتباری خود یا سایر اطلاعات مالی خود را در ازای خرید در اختیار شخصی که نمی شناسید، قرار ندهید.
6- اطلاعات مالی خود را از طریق نامه الکترونیک ارسال نکنید.
7- بر روی لینک موجود در نامه الکترونیک کلیک نکنید.

نظر خود را درباره «راهنمای خرید آنلاین کالا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای خرید آنلاین کالا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.