زمان مطالعه: 2 دقیقه
ثبت‌نام تک کارت فرهنگیان

ثبت‌نام تک کارت فرهنگیان

بر اساس طرحی که از مدت‌ها قبل وزارت آموزش و پرورش روی آن کار کرده است، کارتی تحت عنوان «تک کارت» به فرهنگیان...

بر اساس طرحی که از مدت‌ها قبل وزارت آموزش و پرورش روی آن کار کرده است، کارتی تحت عنوان «تک کارت» به فرهنگیان سراسر کشور اختصاص می‌یابد.

یکپارچه سازی سیستمی کارت‌های شناسایی، بانکی و اعتباری از جمله مهم‌ترین اهداف ایجاد و راه‌اندازی تک کارت فرهنگیان است.

این تک کارت قرار است در مدت زمانی اندک چهار خدمت از جمله کارت شناسایی، کارت بانکی، کارت بیمه تکمیلی و کیف پول الکترونیکی ارائه دهد و در آینده جهت استفاده از خدمات و تسهیلات رفاهی به فرهنگیان ارائه می‌شود.

فرهنگیان با مراجعه به آدرس اینترنتی Profile.Medu.ir می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند که اکنون فقط فرهنگیان 15 استان کشور امکان ثبت نام در سامانه را خواهند داشت و مابقی استان‌ها نیز این امکان را در شهریورماه دریافت خواهند کرد.

فرهنگیانی که امکان ثبت‌نام در سامانه برای آنها فراهم شده است شامل اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران، اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران، اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اداره‌کل آموزش و پرورش البرز، اداره‌کل آموزش و پرورش قم، اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان، اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان، اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان، اداره‌کل آموزش و پرورش کرمان، اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین، حوزه ستادی، ادارات آموزش و پرورش، دانشجویان تربیت معلم، آموزش و پرورش مدارس خارج از کشور، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، سازمان نهضت سوادآموزی، اداره آموزش و پرورش استثنایی و مدارس عالی فنی و حرفه‌ای است.

مواردی که فرهنگیان در هنگام ثبت‌نام باید به آنها توجه داشته باشند:

فرهنگیان با ورود به سامانه ثبت نام تک کارت فرهنگیان باید از طریق لینک «دریافت رمز برای بار اول» وارد و سپس منتظر دریافت کد ورود از طریق پیامک روی تلفن همراه خود باشند.

این امکان فقط برای شماره تلفن‌های همراه اول و ایرانسل فراهم است و دیگر اپراتورها امکان دریافت این کد رمز را نخواهند داشت.

اگر مشخصات شناسنامه‌ای فرهنگی با مشخصات درج شده مطابقت نداشته باشد، فرهنگی باید به قسمت امور اداری آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه کند.

داشتن عکس پرسنلی جدید، شماره شناسنامه، کد ملی، کد پستی، شماره بیمه تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی و آدرس منزل و شماره تلفن ثابت از دیگر موارد مورد نیاز در هنگام ثبت نام است.

تمام خدماتی که «تک کارت فرهنگیان» ارائه خواهد داد شامل «کارت شناسایی کارکنان»، «کیف پول الکترونیکی»، «کارت مترو، اتوبوس، خرید از مراکز خاص و کارت بیمه»، «سفارشی سازی طراحی بن کارت»، «شارژ خودکار همچون پرداخت‌های رفاهی»، «مسدود سازی کارت‌های مفقود شده با امنیت تعریف شده» و «محاسبه و ارائه تخفیف انی در مراکز و مکان‌هایی که مشخص می‌شود» است.

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، با صدور و دریافت این کارت توسط فرهنگیان، کارت‌ شناسایی قبلی باطل خواهد شد.

نظر خود را درباره «ثبت‌نام تک کارت فرهنگیان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ثبت‌نام تک کارت فرهنگیان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.