زمان مطالعه: 1 دقیقه
صندوق رفاه اجتماعی امید چیست؟

صندوق رفاه اجتماعی امید چیست؟

به تازگی در اخبار مربوط به سازمان هدفمندی یارانه ها، خبر جایگزین شدن سازمان جدیدی به نام صندوق رفاه اميد...
صندوق رفاه اجتماعی امید چیست؟
صندوق رفاه اجتماعی امید چیست؟


به تازگی در اخبار مربوط به سازمان هدفمندی یارانه ها، خبر جایگزین شدن سازمان جدیدی به نام صندوق رفاه امید به جای سازمان هدفمندی یارانه ها منتشر شده است. اگر می خواهید از جزئیات خبر راه اندازی صندوق رفاه اجتماعی امید آگاه شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید.

صندوق رفاه اجتماعی امید چیست؟

سازمان هدفمندی یارانه ها تبدیل به صندوق رفاه اجتماعی امید می شود

روحانی با بیان اینکه سازمان هدفمندی یارانه ها تبدیل به صندوق رفاه اجتماعی امید می شود، گفت: شرایط جدید برای یارانه جدید به وجود می آید. باید همدیگر رو یاری کنیم تا نیازهای مردم را براورده کنیم. هر آنچه برای تبصره 14 بدست می آوریم یا برای رفع مطلق و یا برای بخش سلامت هزینه می کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به 6 هزار طرح ملی و 65 هزار طرح نیمه تمام بر زمین مانده در کشور گفت: در تبصره 19 بودجه به این موضوع اهتمام می کنیم و در این مسیر درخواست می کنیم از 32 درصد درآمد نفت که به صندوق ریخته می شود 12 درصد به طرحهای بزرگ اختصاص یابد.

وی با اشاره به مشکلات برخی از سپرده گذاران بانکی، گفت: این موضوع 3 تا 4 میلیون خانواده را درگیر مشکلات موسسات مالی و اعتباری کرده بود که با کمک مقام معطم رهبری، روسای قوا، شواریعالی امنیت ملی و بانک مرکزی مشکل 98 درصد سپرده گذاران را حل کردیم.

روحانی افزود: نباید بگذاریم بی نظمی های پولی گذشته تکرار شود، بانک مرکزی هر اختیاری بخواهد می دهیم، 3 میلیارد دلار از صندوق برای اصلاح نظام بانکی و 2.15 میلیارد دلار برای حل مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا نیازمندیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه تحول در بهره وری از آب بویژه در بخش کشاورزی ادامه می یابد، ادامه داد: وضع صندوقهای بازنشستگی درست نیست؛ این گونه مشکلات از آسمان و بیرون مرزها نیامده است. صندوق بازنشستگی، صندوق تامین اجتماعی و بانکها باید از بنگاهداری دست بردارند و سهام بنگاهها را بفروشند.

اخبار تکمیلی در مورد راه اندازی «صندوق رفاه اجتماعی امید» و نحوه ثبت نام در آن در مقالات بعدی آسمونی اطلاع رسانی می شود.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «صندوق رفاه اجتماعی امید چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره صندوق رفاه اجتماعی امید چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.