زمان مطالعه: 14 دقیقه
بیوگرافی امید ابراهیمی

بیوگرافی امید ابراهیمی

امید ابراهیمی زرندینی بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد که در باشگاه فوتبال استقلال تهران در پست هافبک بازی...

امید ابراهیمی زرندینی بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد که در باشگاه فوتبال استقلال تهران در پست هافبک بازی می‌کند. او در تاریخ 12 تیر 95 قرارداد خود را برای سال سوم با استقلال تمدید کرد. اگر می خواهید با امید ابراهیمی بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را حتما مطالعه نمایید چرا که زندگینامه و بیوگرافی کامل امید ابراهیمی را برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم.

شناسنامه
نام کامل امید ابراهیمی زرندینی
زادروز 25 شهریور 1367
زادگاه نکا، مازندران،  ایران
قد 179 سانتی‌متر
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی الاهلی قطر
شمارهٔ پیراهن 6
پُست هافبک
باشگاه‌های جوانان
2006–2004 شهرداری نکا
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
2009–2006 2010–2009 2014–2010 2014-اکنون بانک ملی شهرداری بندرعباس سپاهان استقلال تهران 26 (6) 118 (18) 62(20)
تیم ملی
2012-... تیم ملی ایران 16 (0)

امید ابراهیمی مدتی در باشگاه فوتبال بانک ملی نیز توپ می‌زد.

او در سال 1388 به باشگاه فوتبال شهرداری بندرعباس پیوست. وی یک فصل در این باشگاه در لیگ دسته یک حضور داشت.

ابراهیمی در سال 1389 با عقد قراردادی 3 ساله به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان پیوست و پس از پایان قراردادش، آن را تمدید کرد. وی در مجموع 4 فصل در این باشگاه حضور داشت.

او در سال 1393 با قراردادی 1 ساله به باشگاه فوتبال استقلال تهران پیوست و پس از پایان قراردادش، آن را تمدید کرد.

آمار دوران باشگاهی

عملکرد باشگاهی لیگ جام مسابقات قاره‌ای Total
فصل باشگاه لیگ بازی گل بازی گل بازی گل بازی گل
ایران لیگ جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا جمع کل
89–1388 آلومینیوم هرمزگان لیگ آزادگان 26 6 1 1 - - 26 1 1
90–1389 سپاهان لیگ برتر 26 0 4 1 9 1 39 2
91–1390 32 6 1 1 7 0 40 7
92–1391 32 8 4 0 8 1 44 9
93–1392 28 4 1 0 6 0 35 4
94–1393 استقلال تهران 28 9 3 0 0 0 31 9
95–1394 25 10 4 0 0 0 29 10
مجموع 197 43 17 1 1 30 2 244 1 47 1

 

فصل تیم پاس گل
90–1389 سپاهان 0
91–1390 1
92–1391 0
93–1392 2
94–1393 استقلال تهران 1
95–1394 3

افتخارات

باشگاهی

  • لیگ برتر
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 90-1389 به همراه تیم سپاهان اصفهان
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 91-1390 به همراه تیم سپاهان اصفهان
  • جام حذفی
  • قهرمانی در جام حذفی 92–1391 به همراه تیم سپاهان اصفهان
  • سومی لیگ برتر فوتبال ایران 94–95 به همراه تیم استقلال تهران

فردی

  • برترین هافبک فوتبال ایران 95–1394 در تیم استقلال تهران

%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%841
%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%841

مصاحبه با امید ابراهیمی:

او در این مسابقه اولین پنالتی تیمش را از دست داد و این را بی ربط به مشکل زمین چمن نمی داند. امید حتی می گوید به روزبه چشمی هم توصیه ای کرد تا پنالتی اش مثل او از دست نرود اما از دست قضا، روزبه هم مثل امید پنالتی اش را به اوت زد. امید در گفت و گو با خبرنگاران از اتفاقات بازی نفت و می گوید و در ادامه جواب پرسپولیسی ها را هم می دهد.

در لحظاتی که استقلال 10 نفره شد، تصور می کردی تیم تان در پایان برنده باشد؟

خیلی سخت بود. نفت تیم خوبی است. وقتی 10 نفره شدیم، نفت با تعداد نفرات بیشتری حمله می کرد. ما تمرکز کرده بودیم که گل نخوریم. نیم نگاهی هم به ضد حملات داشتیم. البته تعداد ما در حملات زیاد نبود. تمرکزمان بیشتر روی این بود که گل نخوریم. قبل از 10 نفره شدن بازی را خوب کنترل کرده بودیم و نفت هم موقعیت چندانی نداشت. سجاد هم یک موقعیت برای خودش درست کرد که گل بزند. ولی نه ما سرتر بودیم و نه نفت تهران. بازی متعادل بود. نظم تیمی داشتیم ولی وقتی یک نفر از استقلال اخراج شد، نفت ریسکی بازی کرد. با این حال در وقت های اضافه گلی رد و بد نشد تا به پنالتی کشیده شود که خدا را شکر ما بردیم. خب کمی هم خوش شانسی آوردیم.

تو در پنالتی ها، اولین پنالتی زدن استقلال بودی ولی توپت را گل نکردی

بله، متاسفانه پنالتی را از دست دادم و واقعا ناراحت بودم. ببیند بعد از 10 نفره شدن تیم، به هافبک های دفاعی خیلی فشار آمد. معمولا وقتی تیم ها 10 نفره می شود، به همه فشار می آید اما این فشار روی هافبک دفاعی ها بیشتر است. من و روزبه چشمی هم در 40 دقیقه آخر بازی واقعا خسته شدیم و فشار رویمان زیاد بود. من نباید پنالتی اول تیم را می زدم. باور کنید اصلا نمی خواستم پنالتی را بالا بزنم. هدفم این بود پائین بزنم ولی وقت بالای دروازه رفت، تعجب کرده بودم و باورم نمی شد پنالتی را گل نکرده باشم.

471096_897
471096_897

یعنی زمین مشکل داشت؟

دقیقا، چمن ورزشگاه مشکلاتی داشت. نقطه پنالتی هم نرم بود. حتی وقتی روزبه می خواست پنالتی را بزند به او گفتم که حواست باشد. زمین خراب است. من می خواستم پائین بزنم ولی بالا رفت. تو پائین بگیر. ولی دیدید که پنالتی او هم به بیرون رفت. باید از هواداران استقلال به خاطر از دست رفتن پنالتی ام عذرخواهی کنم و قطعا در آینده جبران خواهم کرد.

این دومین پنالتی ای بود که از دست دادی.

بله، در بازی استقلال اهواز یک پنالتی از دست دادم. این بار اگر می باختیم تا آخر عمرم خودم را نمی بخشیدم. من خیلی بازیکن حساسی هستم و اینجور وقت ها واقعا ناراحت می شوم و حتی خودم را در خانه ام حبس می کنم.

واقعا؟ بازیکنان بزرگی بوده اند که پنالتی های به مراتب مهمتری را از دست داده اند.

ولی من ناراحت می شوم. اتفاقا خیلی ها به من می گویند مسی و رونالدو هم پنالتی از دست می دهند ولی من این شکلی هستم. واقعا ناراحت می شوم. خدا را هزار مرتبه شکر که استقلال برد وگرنه هیچوقت خودم را نمی بخشیدم.

استقلالی سال گذشته رفت و برگشت به نفت باخت ولی امسال نفت را در لیگ و حذفی برده اید. استقلال قوی شده یا نفت ضعیف شده است؟

تیم منصوریان امسال شرایط فصل قبل را ندارد. نه اینکه تیم بدی باشد. روحیه ای که پارسال داشت امسال ندارد. به نظر من تیم منصوریان از نظر شخصی و تیمی مشکلی ندارد ولی امسال این استقلال بوده که توانسته شخصیت تیمی اش را بالا ببرد. ما اکثر بازی های خارج از خانه های خود را برده ایم. در خانه هم معمولا برنده بوده ایم. استقلال امسال ترسی از باخت ندارد و در عین حال دوست ندارد ببازد. ما همیشه تمرکزمان را روی بردن گذاشته ایم. واقعا روحیه تیم مان بالاست.

در خارج از خانه حتی عملکرد بهتری هم داشته باید.

مظلومی و تیم استقلال شجاع است. سرمربی تیم می گوید ما استقلال هستیم و نباید جلوی هیچ تیمی برای باختن یا مساوی کردن به زمین بازی برویم. بیرون از خانه هم می جنگیم. این را هم فراموش نکنیم که ما خارج از خانه هم هوادار داریم و حمایت شان پشت تیم ماست. از همه مهتر ما روحیه بردن در خارج از خانه را داریم. شک نکنید همین تلاش را ادامه می دهیم و انشالله در بازی های بعدی هم موفق باشیم.

البته بعد از دربی پرسپولیسی ها چنین نظری نداشتند و می گویند استقلال ترسو بازی کرد.

استقلال ترسو نبود. فکر کنم ناخواسته عقب کشیدیم. ما سه روز قبل از دربی با سپاهان یک بازی سنگین برگزار کردیم. پرواز رفت و برگشت به اصفهان داشتیم که بچه ها را خسته کرد ولی از آنطرف پرسپولیس در تهران بازی داشت. آنها با ملوان بازی کردند. ما به مراتب از پرسپولیس یها خسته تر بودیم. از طرفی واقعا آن روز، روز ما نبود. اگر تیم واقعی استقلال بودیم، شک نکنید راحت می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم ولی یک روزهای، روز ما نمی شود.

omid3
omid3

منظورت این است اگر مثل هفته های قبل بودید، پرسپولیس را می بردید؟

دقیقا. ما در آن مسابقه مثل هفته های گذشته نبودیم. نتوانستیم استقلال واقعی باشد. هم از نظر تیمی و هم از نظر شخصی. روز دربی، برای ما ایده آل نبود. اگر استقلال واقعی بودیم، شک نکنید بهتر بازی می کردیم با اینهمه وقتی گل زدیم، خوب دفاع کردیم و متاسفانه در لحظات آخر گل خوردیم. ما اصلا برای مساوی به زمین نرفته بودیم و آقای مظلومی هم گفت که باید برنده بازی باشیم. همانطور که گفتم سفر به اصفهان و بازی با سپاهان روی عملکرد ما تاثیر گذاشت و نگذاشت استقلالی واقعی باشیم. اگر اواخر بازی هم کمی باهوش تر و حرفه ای تر عمل می کردیم، با اینکه شرایط ایده آلی نداشتیم می توانستیم برنده مسابقه باشیم.

پرسپولیسی ها امسال انتقاد زیادی از وضعیت داوری ها دارند. آنها می گویند داوری ها امسال به نفع استقلال بوده و در عوض تا اینجا داوران به ضرر آنها سوت زده اند.

من فکر می کنم این حرف ها برای آن است که بخواهند ذهن همه را از نتیجه نگرفتن شان و باخت هایشان دور کنند. هدف شان همین است. مطمئنا هیچ داوری به خاطر یک تیم شرافتش را نمی فروشد. داور اشتباه می کند ولی نمی توان گفت که این اشتباهات عمدی است. داوران سهوی اشتباه می کنند. این هم تفکر اشتباهی است که فقط بگوئیم استقلال امسال از داوری سود کرده است. اتفاقا اینطور نیست. بعضی از مسابقات بوده که ما از داوری ها ضرر کرده ایم. اینطور نبوده که فقط اشتباهات برای پرسپولیس باشد. من می گویم ما باید به داوران کمک کنیم و اینطور نباشد که داوران را تحت فشار قرار دهیم. داور هم نیاز به کمک دارد. وقتی تحت فشار باشد اشتباه می کند. ما به داوران اینقدر فشار نیاوریم تا بتوانند به شرایط ایده آل برسند. در این صورت تمام تیم ها ضرر نمی کنند. من فکر می کنم این حرف ها را می زنند که بخواهند سمت هواداران به سمت دیگری ببرند.

یعنی پرسپولیسی ها می خواهند فشار را از روی خودشان بردارند، منظورت این است؟

بله، می خواهند استقلال را به حاشیه ببرند. ما همیشه در زمین برای بردن تلاش کرده ایم و خدا را شکر تا الان هم نتیجه گرفته ایم.

ولی قبول داری گاهی پرسپولیس خیلی از اشتباهات ضرر دیده است؟ مثلا اخراج دروازه بانشان در جام حذفی یا اشتباهی که فغانی در بازی ذوب آهن کرد...

بله، قطعا پرسپولیس آسیب دیده است ولی این چه ربطی به استقلال دارد؟ به استقلال چه ربطی دارد که داور در بازی پرسپولیس اشتباه کرده است؟ ما بی توجه به این مسایل تلاش خودمان را می کنیم و اگر داوری اشتباه می کند، ربطی به استقلال ندارد. مدام می خواهند اشتباه داوری شان را به استقلال بچسبانند در حالی که کوچکترین ربطی ندارد. نتیجه نگرفتن پرسپولیس را می خواهند به استقلال ربط بدهند. تیم شما گاهی وقت ها شرایط خوبی ندارد و یا داور اشتباه می کند، این چه ربطی به استقلال دارد؟ هر مشکلی که ایجاد می شود می گویند استقلال. ما کاری به این بحث ها نداریم و داریم تلاش خودمان را می کنیم. آنها هم تلاش خودشان را می کنند ولی گاهی اشتباه پیش می آید و ضرر می کنند. برای ما هم پیش می آید. به نظر من هیچ داوری دنبال قضاوت ناجوانمردانه نیست و نمی خواهد به یک تیم ضرر بزند.

*مگر کرار از استقلال پول نگرفت؟ استقلال این روزها در صدر جدول حضور دارد. در جام حذفی هم که موفق بودید. افشارزاده گفته آرزو دارد دو جام در پایان فصل مال شما شود. فکر می کنی این استقلال بتواند دو جام بگیرد؟

با حرف زدن واقعا نمی توان جام گرفت ولی من فکر می کنم امسال تیم خوبی در اختیار داریم که می تواند قهرمان شود. مهمترین حسن استقلال این است که بچه ها تیم و کادر فنی با هم دوست و یکدل هستند. در روز شکست یک دل هستیم و در روز برد هم همینطور. این مسئله باعث شده تا تیم در شرایط سخت هم بتواند موفق باشد. از الان نمی توانیم بگوئیم که جام می گیریم. راه زیادی در هر دو جام در پیش داریم. در جام حذفی باید با تراکتورسازی در تبریز بازی کنیم که خیلی مسابقه سختی است. اگر به فینال هم برسیم باید با حریف سرسختی چون ذوب آهن بازی کنیم. یعنی برای قهرمانی در جام حذفی کار خیلی سختی داریم. در لیگ برتر هم که راه زیادی باقی مانده و از حالا نمی شود پیش بینی کرد. در فوتبال هم پیش می آید که روز خوب و بد داشته باشید. شاید تیم ها چند هفته افت کنند و در فوبال این چیزها پیش می آید. ما باید تلاش مان را دو چندان کنیم. در کل معتقدم استقلال شایستگی و لیاقت رسیدن به جام را دارد.

در روزهایی که استقلال می برد، تو اولین بازیکنی بودی که گفتی نباید در باد این بردها خوابید. معتقد بودی که استقلال از نظر دفاعی مشکلاتی دارد که اگر حل نکند، قهرمان نمی شود. این مشکلات در حال حاضر حل شده است؟

ما هیچوقت نباید احساساتی باشیم و بگوئیم چون برنده شده ایم هیچ مشکلی نداریم. بردها نباید باعث شود تا ما مشکلات تیم را نبینیم. در واقع مشکلات نباید در روزهای برد گم شود. اوایل فصل استقلال با مشکلاتی روبرو بود ولی الان از نظر فوتبال به شریاط بهتری رسیده ایم. هر چه زمان گذشته وضعیت بهتر شده و مشکلات از بین رفته است. ساختار دفاعی تیم هم بهتر از هفته های اول است. در بحث مالکیت توپ هم موفق تر بوده ایم و از آن طرف از موقعیت ها هم به درستی استفاهد کرده ایم. الان تیم شرایط ایده آلی دارد. لیاقت قهرمانی در هر دو جام را هم داریم. تیم به یک تعادل خوبی رسیده است و بازی به بازی بهتر عمل می کنیم. تا جایی که من می دانم هواداران راضی هستند. چه از دفاع تیم و چه از حمله. توانسته ایم به یک ثبات خوب برسیم و انشالله این ادامه داشته باشد. به ثبات خوبی در این فصل رسیده ایم.

omid4
omid4

امید راستی حرف های کرار را شنیدی. او گفت کدام بازیکن استقلال در آسیا قهرمان شده اند؟ کرار حتی گفت بازیکنان استقلال یک جورهایی فشار آوردند که مربیان دیگر نتوانند او را در تیم نگه دارند. واکنش تو به این حرف ها چیست؟

من مصاحبه کرار را خواندم. مطمئن باشید هیچ بازیکنی دنبال این نیست که بازیکن دیگری از تیم کنار گذاشته شود. این را هم فراموش نکنید که کرار پول گرفته است، مثل بقیه بازیکنان تیم. یعنی کرار در استقلال پول نگرفته است؟ خیلی از بازیکنان طلبکار هستند. تا جایی که من می دانم کرار اگر کمتر نگرفته باشد، بیشتر از همه پول گرفته باشد. امسال این مشکلات برای همه بوده ولی شما بازیکنی را غیر از کرار دیدید که قهر کند و سر تمرین نیاید؟ وقتی شما به تمرین نروید در واقع به کادر فنی و دیگر بازیکنان بی احترامی کرده اید. همه بازیکنان مشکل دارند و ناراحتی پیش می آید ولی کدام شان امسال سر تمرین نرفتند؟ کرار بازیکن توانمندی است و نمی توانیم بگوئیم خوب نیست ولی اگر می توانست کمی بیشتر خودش را کنترل کند خیلی می توانست به استقلال کمک کند.

امسال کرار در بیشتر بازی ها نیمکت نشین بود و کلا طرفداران هم از حاشیه هایی که برای تیم ملی درست کرد، راضی نبودند.

استقلال امسال خیلی تلاش کرده. همه بازیکنان هم تلاش کرده اند و همانطور که می بیند بدون جاسم کرار در صدر جدولیم. مگر او امسال برای تیم بازی کرده است؟ احترام گذاشتن به باشگاه و کادرفنی از خیلی مسایل دیگر مهمتر است. استقلال اینقدر باشگاه بزرگی است که نباید به آن بی احترامی کرد. قبل ماها خیلی از بزرگان فوتبال ایران در استقلال بازی کرده اند و برایش افتخار به دست آورده اند. حالا ما نباید به خاطر مسایل مالی به چنین باشگاه بزرگی بی احترامی کنیم. باید به خاطر این بزرگ بودن استقلال، به خاطر یک نفر خیلی از چیزها را زیر پا نگذاریم. جاسم امسال مشکل داشت. بقیه هم داشتند ولی اکثر بچه ها هیچ حرفی نزدند. تمرین کردند و به تلاششان ادامه دادند. افشارزاده مدیرعامل استقلال هم در این مدت خیلی تلاش کرد تا مشکلات حل شود. جاسم یک مقدار زیادی برای تیم درست حاشیه کرد. نشد هم بازی کند. ما امسال بازیکنان جوان و خوبی در اختیار داریم. علی رمضانی، فرشاد اسماعیلی و دیگر بازیکنان جوان خوب هستند و می توانند به تیم کمک کنند. فراموش نکنید که الان بدون جاسم کرار ما در صدر هستیم.

*در نظر سنجی 90 رای ندادم درباره تیم ملی یک سوال داریم. الان تو تنها بازیکن استقلال هستی که در تیم ملی فیکس بازی می کنی اما از آنطرف پرسپولیس مهره های بیشتری دارد. یک زمانی استقلال کلی مهره در تیم ملی داشت و پرسپولیس نه ولی الان برعکس شده است. این به نظرت برای استقلال بد نیست؟

یک زمانی استقلال کمک کرد تیم ملی به جام جهانی برود. بازیکنان استقلال در جام جهانی هم فیکس بازی می کردند. اگر اشتباه نکنم 7 بازیکن تیم ما در جام جهانی حضور داشتند. ولی فوتبال این بالا و پائین ها را دارد. وقتی تیم عوض شد، یکسری بازیکنان جابجا شدند. اینهایی هم که آمده اند شایستگی زیادی دارند. بازیکنان پرسپولیس هم انصافا شایسته هستند و خدای ناکرده نباید به آنها بی احترامی شود. ولی برای موفقیت تیم ملی همه تلاش می کنند. از استقلال و سپاهان بگیرید تا پرسپولیس. ما نباید در تیم ملی بحث رنگ ها را مطرح کنیم. نباید بگوئیم چون پرسپولیسی ها در تیم ملی گل زده اند، فقط آنها در موفقیت نقش دارند. تیم ملی متعلق به همه مردم است و همه رنگ ها برای موفقیتش تلاش می کنند. یک زمانی استقلال در تیم ملی بازیکن زیاد داشت و الان هم پرسپولیس بیشتر بازیکن دارد. تک تک ما هم برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنیم. اصل این است که ایران موفق باشد و بتواند در نهایت به جام جهانی برسد. این آرزوی همه مردم ایران و ماست.

راستی دوشنبه هفته قبل برنامه 90 را دیدی؟ نظرسنجی آن درباره بهترین هافبک دفاعی ایران بعد از انقلاب بود. تو در این نظرسنجی به کسی رای دادی؟

من واقعا در اینجور وقت ها رای نمی دهم چون تمام کسانی که در نظرسنجی بودن، شایستگی زیادی داشتند. هر 6 بازیکن واقعا بزرگ بودند. در این شرایط ترجیح می دهم که اصلا رای ندهم چون انتخاب یک بازیکن از بین آنها واقعا سخت است. شاید می شد بازیکنان دیگری هم در نظرسنجی باشند.

پس کسی را انتخاب نکردی؟

نه، اینطور وقت ها نظری نمی دهم. تک تک بازیکنانی که در نظرسنجی حضور داشتند از بزرگان فوتبال ایران هستند. درباره نظرسنجی 90 یکسری بحث است. اینکه پرسپولیسی ها تعدادشان زیاد است و گاهی رای دادن، رقابتی می شود. خب تعداد پرسپولیسی ها بیشتر است. ولی کار نمی شود کرد. در نظرسنجی این چیزها وجود دارد. همه بازیکنان در جایگاه خودشان تلاش کردند تا موفق باشند. تک تک بازیکنانی هم که در نظرسنجی 90 حضور داشتند، بزرگ بودند. در همین استقلال آقای فنونی زاده، جواد نکونام، آندو و حتی محمود فکری واقعا بازیکنان بزرگی بودند. در پرسپولیس هم بازیکنان بزرگی حضور داشتند. ولی وقتی نظرسنجی گذاشته می شود این چیزها پیش می آید چون به هر حال پرسپولیس ها بیشتر هستند.

بیوگرافی امید ابراهیمی
بیوگرافی امید ابراهیمی

الاهلی قطر

امید ابراهیمی که قبل از شروع فصل 94-93 با پایان حضور چهار ساله‌اش در سپاهان به استقلال تهران پیوست، طی مدت حضور در جمع آبی پوشان نمایش خوبی از خود بر جای گذاشت و عملکردی در میانه زمین و رهبری تیمش داشت که تماشاگران استقلال لقب فرمانده را به او دادند.

این هافبک 30 ساله که با توجه به عملکرد موفق در استقلال، در جام جهانی روسیه جانشین خوبی برای سعید عزت‌اللهی در دیدار برابر مراکش بود و با نمایش فوق‌العاده‌اش به مهره ثابت تیم ملی تبدیل شد، خبر جدایی‌اش از جمع آبی پوشان را به وینفرد شفر اعلام کرد و اکنون به فوتبال قطر رفت.

ابراهیمی مثل دوران سپاهان، با پایان حضور چهار ساله‌اش در استقلال تهران و پایان قراردادش با این باشگاه تصمیم به جدایی گرفت و فصل آینده به جمع لژیونرهای ایران اضافه خواهد شد.

امید ابراهیمی به الاهلی پیوست.

توئیتر الکاس قطر در خبری فوری اعلام کرد که امید ابراهیمی به زودی با باشگاه الاهلی قطر قرارداد امضاء خواهد کرد.

دو سال قبل هم رسانه‌های قطری خبر از توافق امید ابراهیمی با باشگاه الاهلی را داده بودند ولی این بار موضوع نهایی شده و هافبک ملی پوش استقلال برای این تیم قطری که اخیرا محسن متولی مراکشی و نایجل دی‌یانگ هلندی را به خدمت گرفته، به میدان خواهد رفت.

در گذشته بازیکنان همچون مجتبی جباری، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، فریدون زندی و ... برای تیم الاهلی قطر بازی کرده بودند که حالا امید ابراهیمی نیز تجربه بازی برای این تیم را در فصل آینده پیدا می‌کند.

 
نظر خود را درباره «بیوگرافی امید ابراهیمی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی امید ابراهیمی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.