زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین مارک روغن برای برنزه شدن

بهترین مارک روغن برای برنزه شدن

روغن آووکادو برای پوست های خشک و حساس مناسب است و از آن جایی که آووکادو خود یک میوه سرد است به کمک روغن آن می توان پوست را مرطوب کرده و اسیدهای چرب و ویتامین بدن را تامین کرد.

اگر این تابستان تصمیم خود را برای تغییر رنگ پوست دلخواه‌تان می‌رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین مارک روغن برای برنزه شدن این بخش آسمونی را مطالعه نمایید چرا که اطلاعات مفیدی در همین مورد تهیه کرده ایم.





بهترین مارک روغن برای برنزه شدن
بهترین مارک روغن برای برنزه شدن
بهترین مارک روغن برای برنزه شدن

بهترین مارک روغن برای برنزه شدن

  1. روغن آووکادو

روغن آووکادو برای پوست های خشک و حساس مناسب است و از آن جایی که آووکادو خود یک میوه سرد است به کمک روغن آن می توان پوست را مرطوب کرده و اسیدهای چرب و ویتامین بدن را تامین کرد.



  1. روغن نارگیل

روغن نارگیل برای پوست های حساس و پوست هایی که سریع سرخ و ملتهب می شوند مناسب بوده و با کمک آن می توان پوست برنزه و زیبایی به دست آورد. به علاوه روغن نارگیل اسیدهای چرب بدن را تامین کرده و از آن جایی که خود حاوی SPF است در برابر اشعه های مضر خورشید مانند ضد آفتاب عمل می کند. روغن نارگیل یکی از بهترین روغن ها برای آفتاب گرفتن و برای برنزه کردن پوست است.



  1. عصاره چای سبز و یا آلوئه ورا

یکی از موادی که از سوختن پوست در زیر آفتاب جلوگیری می کند، آنتی اکسیدان است که در عصاره چای سبز و آلوئه ورا وجود دارد. این دو ماده پوست را خنک و آرام کرده و علاوه بر محافظت در برابر اشعه های مضر خورشید ،پوست را آبرسانی می کند.ترکیب این دو عصاره هم می تواند انعطاف پذیری پوست را بالا برده و چربی و یا خشکی بیش از حد پوست را از بین ببرد.



  1. روغن فندق

روغن فندق سرشار از ویتامین E بوده و یکی از محبوب ترین روغن های طبیعی موجود برای آفتاب گرفتن است. همچنین به دلیل مقادیر زیاد اسید چرب، این روغن به سرعت جذب پوست می شود.



  1. روغن زیتون

زیتون حاوی مقادیر زیادی ویتامین E بوده و از آن جایی که مقادیر زیادی آنتی اکسیدان دارد برای آرام کردن پوست مناسب است. از طرفی روغن زیتون می تواند پوست را به زیبایی برنزه کرده وبا ترکیب آن با کمی آب هویج می توان پوست را در کمترین زمان ممکن برنزه کرد.



  1. روغن آفتاب گردان

علاوه بر این که روغن آفتاب گردان یک مرطوب کننده قوی برای پوست است، برای برنزه کردن پوست هم مناسب است و می توان با کمک این روغن رطوبت پوست را در حین آفتاب گرفتن حفظ کرد. همچنین این روغن از بروز چروک و خطوط چهره که از قرار گیری در زیر آفتاب به وجود می آید، جلوگیری می کند.



  1. روغن کنجد

روغن کنجد هم مانند روغن نارگیل حاوی SPF بوده و برای جلوگیری از اشعه های مضر آفتاب مناسب است. البته این روغن بوی شدیدی دارد و بهتر است از آن با ترکیب دیگر روغن ها استفاده شود.

بهترین ترکیب روغن های طبیعی برای برنزه کردن پوست

 ترکیب 80% روغن نارگیل

 10% روغن آفتابگردان

 5% روغن کنجد

 5% روغن زیتون است.

زیرا ترکیب این روغن ها با یکدیگر می تواند هم رنگ پوست را به زیبایی برنزه کند و هم در برابر اشعه های مضر آفتاب از پوست محافظت کند.

نظر خود را درباره «بهترین مارک روغن برای برنزه شدن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین مارک روغن برای برنزه شدن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.