زمان مطالعه: 1 دقیقه
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

فناوری آسمونی  __  Asemooni Techبه گزارش فناوری آسمونی ، دفتر رهبر ایران که با عنوان بیت رهبری هم شناخته...

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

بیت رهبری به‌ طور کلی مرکز مدیریت همه سازمان‌ها، نهادها، ادارات کل، موسسات غیرانتفاعی و سایر دستگاه‌هایی است که زیر نظر مستقیم رهبر جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شوند.این سازمان از سال 1368 و با تغییر رهبر جمهوری اسلامی به صورت رسمی تشکیل شد و دارای اختیارات مشخصی در قانون اساسی گردید.در دوران رهبری سیدعلی خامنه‌ای، ریاست دفتر رهبری را محمد محمدی گلپایگانی بر عهده دارد.

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت الله خامنهای

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبری در سال 1381 فعالیتش را در فضای مجازی آغاز کرد. به نوشته این پایگاه، هدف از تأسیس آن «اطلاع‌رسانی سریع و بدون واسطه و همچنین ایجاد منبعی برای انتشار اخبار و مطلب‌های مرتبط با رهبر جمهوری اسلامی ایران» بوده‌است. «امکان مشاهده فیلم، صوت و تصاویر مرتبط با رهبر ایران، پاسخگویی به سوالات شرعی و استفتائات، پرداخت الکترونیکی وجوهات شرعی و قابلیت جستجو در محتوای وبسایت»، از جمله امکاناتی است که به کاربران این وبگاه ارائه می‌شود.

این پایگاه در ادامه انجام رسالت خود، به ایجاد بستر مناسب و سریع پاسخگویی به سوالات شرعی و استفتائات ملت مسلمان ایران و دنیای اسلام اقدام نموده است. همچنین در سال 1394 به درخواست کاربران پایگاه و با هدف خدمت رسانی و ایجاد بستر امن، نسبت به ایجاد بخش پرداخت الکترونیکی وجوهات شرعی اقدام کرده است. پیاده سازی موتور جستجوی پیشرفته و کارآمد، امکان دیگری است که به کاربران محترم در دستیابی به نتایج مورد انتظار یاری می نماید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.