زمان مطالعه: 1 دقیقه
مجموعه Microsoft Office برای اندروید

مجموعه Microsoft Office برای اندروید

شرکت بزرگ مایکروسافت به تازگی نسخه جدید و بتای آفیس را برای کاربران اندروید منتشر کرده است.

استفاده از آفیس در اندروید

شرکت بزرگ مایکروسافت به تازگی نسخه جدید و بتای آفیس را برای کاربران اندروید منتشر کرده است که تمامی ابزار های ضرور آفیس را در خود جای داده است. این ابزار ها عبارتند از:
1- Word
2- Excel
3- PowerPoint
و ابزار های دیگر این مجموعه 
در حقیقت نام این مجموعه نیز Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint & more است.  همانطور که انتظار می رود این برنامه به شما این امکان را می دهد تا اسناد مختلف را بر روی تلفن همراه یا تبلت خود ایجاد کنید. همچنین این قابلیت در این نرم افزار وجود دارد تا شما به همراه دوستان یا همکاران خود بر روی اسناد مشخصی کار و همکاری کنید؛ همانند Google Docs. یکی از ویژگی های جالب و مفید این نرم افزار قابلیت ایجاد فایل PDF از عکس ها و تصویر هاست. همچنین با این نرم افزار می توانید فایل های Word، Excel، PowerPoint را به PDF تبدیل کنید. این نرم افزار همچنین به شما امکان می دهد تا نامه را با انگشت خود امضا کرده و برای دیگران ارسال کنید. این مجموعه هم اکنون در گوگل پلی موجود می باشد. البته ممکن است در نسخه های ابتدایی کمی دچار مشکل باشد.

لینک دانلود اندروید (گوگل پلی)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.officehubrow&hl=en&gl=US

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مجموعه Microsoft Office برای اندروید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مجموعه Microsoft Office برای اندروید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.