زمان مطالعه: 1 دقیقه
روانشناسی ، لجبازی همسر

روانشناسی ، لجبازی همسر

به نام یگانه عالمهمیشه بسیاری از زوجهای جوان می پرسند با لجبازی همسرم چه کار کنم؟باید متذکر شوم که...
روانشناسی ، لجبازی همسر
روانشناسی ، لجبازی همسر

به نام یگانه عالم

همیشه بسیاری از زوجهای جوان می پرسند با لجبازی همسرم چه کار کنم؟

باید متذکر شوم که هیچگاه در برابر لجبازی همسرتان هرگز با لجبازی مقابله نکنید زیرا نه تنها لجبازی او از بین نمی رود بلکه بدتر هم می شود و اوضاع زندگیتان هر روز متشنج تر می گردد.

وقتی همسرتان عصبانی است هیچگاه با او بحث نکنید زیرا در این شرایط به لجبازی ختم می شود بلکه سعی کنید او را به آرامش دعوت کنید تا شرایط آرامی را برایش ایجاد کنید تا به آرام شود و در آن هنگام با او صحبت کنید.

افرادی که همسرانشان لجباز هستند باید بدانید که چه مسائلی باعث دامن زدن به لجبازی آنها یا ایجاد لجبازی می شود و همیشه باید در آرامش خواسته هایتان را به او بگویید.

هیچگاه زندگی مشترک بر پایه حدس و گمان برپا نمی گردد و همسرتان نمی تواند خواسته های شما را دائمأ حدس بزند بلکه باید یاد بگیرید که خواسته هایتان را در زمان و مکان مناسب به صراحت بیان کنید تا او بتواند آگاه شود و به اجابت آنها بپردازد.

پس باید بدانید همسرتان علم غیب ندارد که بتواند ذهن خوانی کند و از درون شما آگاه شود پس خواسته هایتان را با توجه به شرایط با صراحت بیان نمایید

اختصاصی سایت آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «روانشناسی ، لجبازی همسر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره روانشناسی ، لجبازی همسر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.