زمان مطالعه: 1 دقیقه
استعلام تعداد سیم کارت ثبت شده

استعلام تعداد سیم کارت ثبت شده

تنوع اپراتورها در ایران و خدمات مختلف هر کدام باعث شده است که تقریبا تمام مردم چند سیم کارت از اپراتورهای مختلف خریداری کنند؛ اما چگونه میتوان پیگیری کرد؟

سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه به نام اشخاص روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه‌اندازی شد و می توان با استفاده از آن از تعداد سیم کارت هایی که به نام یک شخص است با خبر شد. این خدمات فقط به افراد حقیقی داده می‌شود که حداقل یک سیم‌کارت در یکی از اپراتورهای چهارگانه داشته باشند. این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه کنید تا از جزییات آن مطلع شوید.

استعلام سیم کارت از طریق پیامک

با ارسال کد ملی به یکی از شماره‌های ۳۰۰۰۱۵۰ و ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت، نسبت به استعلام تعداد سیم کارت ثبت ‌شده به نام خود اقدام نمایید.

استعلام سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل با اپلیکیشن و کد دستوری

ایرانسل

مشترکین ایرانسل می توانند با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من، نام مالک اصلی سیم کارت فعال روی گوشی خود را مشاهده نمایند و یا از کد دستوری #۸۰* استفاده کنند.

همراه اول

مشترکین همراه اول می توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من، نام مالک اصلی سیم کارت فعال روی گوشی خود را مشاهده نمایند.

رایتل

مشترکین رایتل جهت استعلام سیم کارت می توانند کد دستوری #۲۱۱* را شماره گیری نمایند.

نکات مهم استعلام تعداد سیم کارت

  • مشترکین باید درصورت مشاهده مغایرت به دفاتر خدمات مشترکین اپراتورها مراجعه کنند.
  • درصورتی‌ که تعداد اعلام شده کمتر از میزان مورد انتظارتان بود به‌معنای آن است که برخی از سیم کارت‌های در اختیارتان به نام شما در بانک اطلاعاتی اپراتورها ثبت نشده، یا اطلاعات هویتی برای بعضی از خطوط در اختیارتان فاقد کد ملی بوده یا کد ملی ثبت شده صحیح نیست.
نظر خود را درباره «استعلام تعداد سیم کارت ثبت شده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره استعلام تعداد سیم کارت ثبت شده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.