زمان مطالعه: 1 دقیقه
ناگت گیاهی خوش طعم

ناگت گیاهی خوش طعم

ناگت گیاهی را می‌توان به سادگی در خانه تهیه کرد و برای اعضای خانواده سرو کرد.

ناگت یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که می‌توان آن را به صورت گیاهی هم تهیه کرد. در ادامه با آسمونی باشید تا طرز تهیه ناگت گیاهی را به شما آموزش دهیم.

 ناگت گیاهی سرخ شده

مواد لازم برای تهیه ناگت گیاهی

سیب‌زمینی  200 گرم
سس قرمز برای سرو غذا
هویج پوره نصف پیمانه
پیاز داغ 3 ق غ
نخودفرنگی یک چهارم پیمانه
ذرت نصف پیمانه
پنیر فتا 100 گرم
پودر سوخاری به میزان لازم
نمک و پودر سیر به میزان لازم

 

طرز تهیه ناگت گیاهی

برای تهیه ناگت گیاهی ابتدا سیب‌زمینی را آبپز کرده و آن را پوره کنید. هویج آبپز شده را هم پوره کرده و به سیب زمینی اضافه کنید. نخود فرنگی پخته یا کنسرو را با پوره سیب زمینی و هویج ترکیب کنید و هم بزنید. پیاز داغ، ذرت و پنیر فتا را به پوره ها اضافه کنید و آن را هم بزنید.

در آخر هم نمک، فلفل، پودر سیر و پودر سوخاری را به پوره اضافه کنید و خوب هم بزنید. این پوره را به صورت گلوله‌های کوچک درآورید و با مسطح کردن‌شان، آنها را در روغن زیتون یا روغن کنجد سرخ کنید. اگر تمایل داشتید می‌توانید از سبزیجاتی مثل جعفری یا پیازچه ساطوری به ترکیب سیب زمینی و هویج اضافه کنید. ناگت گیاهی را با سس گوجه یا سس سفید، کاهو و کمی خیار شور سرو کنید.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ناگت گیاهی خوش طعم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ناگت گیاهی خوش طعم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.