زمان مطالعه: 2 دقیقه
دانلود رمان آسمانی ها

دانلود رمان آسمانی ها

در خلاصه ای از رمان آسمانی ها فرشته و هما دو دوست بسیار صمیمی هستند که حضور وحید در زندگی شان، تاثیر عمیقی بر سرنوشت هر سه نفر می گذارد..

یکی از رمان هایی که در ژانر اجتماعی و عاشقانه منتشر شده است، رمان آسمانی ها است. برای آشنایی بیشتر با رمان آسمونی ها این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی رمان آسمانی ها و دانلود رمان آسمانی ها می پردازیم.

دانلود رمان آسمانی ها
دانلود رمان آسمانی ها
دانلود رمان آسمانی ها

دانلود رمان آسمانی ها

نویسنده رمان آسمانی ها: مهتابی نویسنده انجمن رمان های عاشقانه

ژانر رمان آسمانی ها: اجتماعی،عاشقانه

تعداد صفحات کتاب رمان آسمانی ها: پی دی اف 563

خلاصه رمان آسمانی ها

فرشته و هما دو دوست بسیار صمیمی هستند که حضور وحید در زندگی شان، تاثیر عمیقی بر سرنوشت هر سه نفر می گذارد..

گزیده ای از رمان آسمانی ها

آسمونی : من کوچیک شمام منیر خانوم، اون خدا بیامرزها دستشون از دنیا کوتاهه کنار آق بانو ایستادم، با پشت دست نم اشکش را گرفت .اخمهایم در هم شد، با دستم به او اشاره زدم تا گوشی را بدهد .به آرامی به گونه اش چنگ زد .دستم را دراز کردم و گوشی را از دستش کشیدم، صدای جیغ خاله منیرم از گوشی بیرون زد: -زنیکه ی غربتی، پاشدی اومدی وسط خونه زندگی دختره چنبره زدی؟ آخه عقده ای می خوای پول و مالشو بکشی بالا؟ حالا واسه من بزرگتری می کنی؟ اون دختره ی احمق حالیش نیست که دو تا انتر دور و بر خودش نگه داشته… نفسم را بیرون فرستادم و گفتم: -شما به این دختره ی احمقو این دو تا انتر چی کار داری خاله؟ خاله منیر با شنیدنِ صدایم، جا خورد .چند لحظه مکث کرد و با خنده ای که عصبی ام می کرد، گفت: -ئه، سلام خاله جون خوبی؟ -خوبم خاله، از احوالپرسی هاتون انگار آماده ی انفجار بود: -خاله من باید گله کنم یا تو؟ خودت ازمون کناره گرفتی، خودت ما رو آدم حساب نمی کنی، خوب شایدم حق داری، منم دو تا ماشین داشتم و شش تا مغازه تو گلسار و منظریه، یکی از خونه هام منظریه بود و یکی هم گلسار بود و زمین و ملک و املاک داشتم تو مطهری، خاله که سهله، واسه خدا هم بندگی نمی کردم، خبر دارم جلوی دانشگاه چطوری پسرمو سکه ی یه پول کردی، بازم اون دوستِ عزیزت فرشته اومد پشتتو گرفت، از این ور هم آق بانو نیش و کنایه می زنه که تو رو اذیت نکنیم، نکنه ما دیو دو سریم و خودمون خبر نداریم؟ به خیالت که دوستتو و کنیز خونه واسه ی تو کَس و کار میشه؟ از ما بریدی که چی؟ ترسیدی پولاتو بکشیم بالا؟ بعد به پسر من گله می کنی که ما خبرتو نمی گیریم؟ دیگه باید چی کار کنیم؟ مگه دعوتت نکردم ناهار بیای خونه؟ خوب چی؟ چی شد؟ چرا نیومدی؟ گوشیتم که خاموش بود تا الان که من نتونم زنگ بزنم…. خاله منیره یک نفس متلک می گفت و گله می کرد .این روزها حوصله ی خودم را نداشتم، چه برسد به او و مزخرفاتش .تماس را قطع کردم .سر چرخاندم و نگاهم روی چشمانِ سرخ آق بانو ثابت ماند، با هق هق گفت: -گیزیم، ما اینجا مزاحمتیم؟ به ابوالفضل قسم اگه بدونیم ذره ای مزاحمیم میریم تبریز پیش پسرامون، بخدا اگه یه ذره چشممون به مال و اموالت باشه، گوربانوم سنه، خاطر خودت واسه من و مشتی عزیزه، تو اینقدری بودی من بزرگت کردم و با دستش کمرش را نشان داد و دوباره با صدای لرزانی گفت: ...

لینک دانلود رمان آسمانی ها

 asemani ha

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دانلود رمان آسمانی ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دانلود رمان آسمانی ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.