زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی نوشاد عالمیان

بیوگرافی نوشاد عالمیان

نوشاد عالمیان قهرمان تنیس روی میز ایران در مسابقات المپیک 2014 نخستین قهرمانی پینگ‌پنگ را برای ایران کسب کرد.

نوشاد عالمیان متولد 30 آبان 1370 در بابل است. او در یک خانواده ورزشی به دنیا آمد و برادر بزرگتر او، نیما عالمیان از بهترین تنیسور های ایرانی می باشد. نوشاد عالمیان که فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه آیت الله مدنی آمل است، در سن 8 سالگی و تحت نظر پدر خود تمرینات تنیس را آغاز کرد و در 14 سالگی برای اولین بار توانست مقام اول نوجوانان کشور را کسب کند. او در 10 خرداد 93 در سن 23 سالگی زندگی متاهلی خود را شروع کرد.

بیوگرافی نوشاد عالمیان
بیوگرافی نوشاد عالمیان

نوشاد عالمیان، ستاره درخشان پینگ پنگ ایران در مسابقات لوکزامبورگ 1390 با کسب مدال طلا افتخار آفرینی کرد و پس از آن، در سال 1391 نایب قهرمان مسابقات تور جهانی چین  شد. پس از آن، نوشاد در مسابقات المپیک لندن 2012  نخستین پیروزی تاریخ پینگ پنگ را برای ایران کسب کرد و در جمع 32 نفر برتر دنیا قرار گرفت.

noshad-alamian
noshad-alamian

نوشاد در بازی های آسیایی جاکارتا در سال 2018 خوش درخشید و با رنکینگ 78 جهانی توانست به مدال برنز دست یابد و بعد از 52 سال بار دیگر برای ایران افتخار آفرینی کند. او در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر با ورزش پینگ پنگ آشنا نمی شد حتما به سمت فوتبال می رفت.

نظر خود را درباره «بیوگرافی نوشاد عالمیان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی نوشاد عالمیان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.