زمان مطالعه: 2 دقیقه
جاذبه های گردشگری کره شمالی

جاذبه های گردشگری کره شمالی

جاذبه های گردشگری کره شمالی به گزارش آسمونی به نظر بسیاری از گردشگرانی که هرساله به کشورهای مختلف سفر می...

جاذبه های گردشگری کره شمالی

به گزارش آسمونی به نظر بسیاری از گردشگرانی که هرساله به کشورهای مختلف سفر می کنند، یکی از مرموزترین و رازآلودترین کشورهای جهان، کره شمالی است. این کشور از آن دست جاهایی به شمار می رود که اگرچه قوانین سفت و سختی برای ورود خارجی ها به کشورش دارد، اما بسیار زیبا و دوست داشتنی است. دیدنی های کره شمالی بسیار زیاد هستند و در میان آن ها، جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی بی شماری وجود دارد. آسمونی در ادامه این متن به معرفی برخی از دیدنی های کره شمالی می پردازد که از نظر آن هایی که از این کشور دیدن کرده اند، بسیار جذاب و جالب است. همراه ما باشید.

جاذبه های گردشگری کره شمالی
جاذبه های گردشگری کره شمالی

1) کاخ یادبود کامسوسان یکی از جاذبه های گردشگری کره شمالی

لاتین: Memorial palace Kumsusan

به گزارش آسمونی این کاخ زیبا و چشم نواز در پایتخت کره شمالی یعنی همان شهره پیونگیانگ (Pyongyang) قرار گرفته است.بااینک این شهر پراز بناهای یاد بود و دیدنی و آثار باستانی بسیار زیاد است اما این کاخ زیبا یکی از محبوبت ترین و بهترین کاخ ها نزد مردم و توریست ها بشمار میرود.

north-korea-tourist-attractions
north-korea-tourist-attractions

2) دریاچه ی بهشت یا هون یکی از جاذبه های گردشگری کره شمالی

به گزارش آسمونی این دریاچه ی زیبا و چشم نواز و بسیار دیدنی را در موقعیت جغرافیایی در مرز چین و کره شمالی خواهید یافت که یک دهانه آتشفشانی پراز آب و مواد مذاب است.این دهانه عریض حدودا 950 سال پس از میلاد؛ طی یک فوران عظیمه آتشفشانی در بالاترین نقطه ی کوه بوجود آمد.مردم محلی و بومی نشینان آن محل معتقدند کا آنجا محله سکونت یک دیو است و بسیار ترس و وحشت دارند و برخی از افراد وپیشگو ها و درویش ها هم ادعا میکنند که چندبار بمدته چند دقیقه یا چند ثانیه این دیو جلوی چشمشان ظاهر شده است.البته این ها هنوز بصورت فرضیه نقل شده و سندی برای ثابت کردنش موجود نیست.حتی اینگونه میگویند که ویدیویی از 5 بال بزرگ و غول پیکر در سال 2007 در این مکان ضبط شده است.

جاذبه های گردشگری کره شمالی
جاذبه های گردشگری کره شمالی

3) طاق پیروزی کره شمالی یکی از جاذبه های گردشگری کره شمالی

لاتین: Arch of Triumph

به گزارش ژاپن ساخته شده است.این قوس،بزرگ ترین و عریضترین و بهترین نمونه در نوع خود بشمار میرود.و ارتفاعش به شصت متر می رسد.

north-korea-tourist-attractions
north-korea-tourist-attractions

4) رودخانه تائدونگ یکی از جاذبه های گردشگری کره شمالی

لاتین: Taedong River

به گزارش کره جنوبی)بسیار برای جابجایی آب و البته ورزش های آبی و قایقرانی مناسب است.در بخش های شمالی این رودخانه ی پهناور؛همچنین امکان استفاده از آن به عنوان آبیاری مناطقه حاصل خیز و کشت زا وجود دارد.

جاذبه های گردشگری کره شمالی
جاذبه های گردشگری کره شمالی

5) میدان کیم سونگ یکی از جاذبه های گردشگری کره شمالی

لاتین: Kim ll_sung sguare

به گزارش آسمونی این میدان هم از مناطقه دیدنی و توریستیه کشوره کره شمالی محسوب می شود و در پایتخت این کشور یعنی شهر پیونگیانگ(Pyongyang) واقع شده است.این میدان بزرگ بیش از 75 هزار متر مربع مساحت دارد و می تواند 100 هزار نفر بلکم بیشتر را در خود جای دهد.یکی از جالبترین و دیدنی ترین فعالیت هایی که در این مکان صورت می گیرد رژه های مرتب و منظم و بسیار دقیق و حساب شده ی نظامی و ارتشی کشور کره ی جنوبی است.

north-korea-tourist-attractions
north-korea-tourist-attractions

6) بنای یادبود مانسو هیل گرند یکی از جاذبه های گردشگری کره شمالی

لاتین: Mansu Hill Grand Minument

به گزارش آسمونی مانسو هیل گرند یک مجموعه از یاد بود ها و آثاره باستانی مختلف در پیونیانگ(پایتخت کره شمالی)است که از دیدنی ها و آثار باستانیه کره شمالی محسوب می شود.در کل در این مجموعه ی پهناور 229 مجسمه با طرح ها و موضوعاته مختلف وجود دارد که تاریخ انقلاب مردم کره شمالی را نشان می دهد.بخش مرکزی این بنا،دو مجسمه 20 متری از جنس برنز وجود دارد.در عکس زیر می توانید سایز دقیق مجسمه و افرادی ک در پایین مجسمه قرار دارند را مقایسه کنید.

نظر خود را درباره «جاذبه های گردشگری کره شمالی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره جاذبه های گردشگری کره شمالی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.