زمان مطالعه: 1 دقیقه
13 اکتبر، روز جهانی بدون سینه بند

13 اکتبر، روز جهانی بدون سینه بند

امروز «روز جهانی بدون سینه بند» است که با آدم‌ها درباره‌ اش با هشتگ NoBraDay# روی شبکه‌های اجتماعی حرف می‌زنند.

روز جهانی بدون سینه بند - No Bra Day آسمونی : این رویداد دو هدف را دنبال می‌کند.

آگاهی‌بخشی نسبت به شیوع سرطان پستان در جامعه و همچنین دریافت کمک برای ادامهٔ تحقیقات در این باره. با این حال نگرانی‌هایی در مورد ماهیت این کمپین ابراز شده‌است و این پیشنهاد را استثمار دانسته‌اند.

برخی منتقدات این رویداد را «صرفاً جنسی» توصیف کرده‌اند. به مناسب این روز، عرف و شرم و این‌ها رو کنار بگذارید. از مادر، خواهر، همسر و سایر خانم‌های اطراف‌تان بخواهید که برای چک‌آپ اقدام کنند و موضوع رو جدی بگیرند.

نامگذاری این روز بر اساس اختصار کلمات Breast Reconstruction Awareness است و برای اطلاع‌رسانی در این‌باره، پیشنهاد می‌کند که خانم‌ها در این روز سوتین نپوشند. اما، این به معنی این نیست که سوتین سرطان‌زاست.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «13 اکتبر، روز جهانی بدون سینه بند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 13 اکتبر، روز جهانی بدون سینه بند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.