زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر

بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر

نیما رئیسی ، بازیگر و گوینده است . او در سریال پدر که در تابستان 1397 از شبکه دو سیما پخش شد ، نقش کوتاهی را...
نیما رئیسی ، بازیگر و گوینده است . او در سریال پدر که در تابستان 1397 از شبکه دو سیما پخش شد ، نقش کوتاهی را برعهده داشت . با اینکه در این نقش، کمی متفاوت بود اما همانند کارهای دیگرش بسیار عالی از پس آن برآمد . با آسمونی همراه باشید .

بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر
بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر

بیوگرافی نیما رئیسی :

نیما رئیسی ، بازیگر و گوینده است. او 3 مرداد 1354 در بیمارستان فامیلی رشت بدنیا آمد اما تمام دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک مسکونی نکاچوب واقع در ساری و منطقه دشت ناز گذرانده است. او در سال‌های 68 تا 73 در خود شهر ساری اقامت داشته و پس از قبولی در دانشگاه به تهران مهاجرت نموده است. شهر بابل زادگاه پدری او می‌باشد. وی در مقطعی عضو انجمن گویندگان جوان بوده است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه آزاد تهران است . نیما رئیسی علاوه بر فعالیت‌های هنری در زمینه تئاتر، سینما، تلویزیون، دوبله، گویندگی و اجرا، در آموزشگاه های مختلفی به تدریس دوره‌های مرتبط با گویندگی و اجرا، زبان بدن، بازیگری، فن بیان، اجرای استیج و استند آپ و … می‌پردازد.

nima-reisi
nima-reisi

نیما رئیسی صدای دلنشین و خاصی دارد که همین موجب شده تا صدای او در رادیو مشهورتر از چهره اش در سینما و تلویزیون باشد. اشتیاقی که در صدای اوست موجب پیوند عمیق شنونده با او می شود و همین موجب شده تا او را به عنوان گوینده خوش صدا در بسیاری از برنامه های پرطرفدار رادیو و حتی تلویزیون ببینیم.

بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر
بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر


صحبت های نیما رئیسی درباره سریال پدر :

نیما رئیسی درباره حضور در سریال «پدر» که بازگشت او به تلویزیون پس از سه سال به حساب می آید، گفت: «بهرنگ توفیقی رفیق بیست و چند ساله من است و بیشتر از شش، هفت کار مشترک با هم داشته ایم. «پدر» سومین کاری است که به عنوان بازیگر در خدمت بهرنگ بودم.» او با ابراز خرسندی از حضور در «پدر» درباره کاراکتری که در این سریال ایفا کرد، توضیح داد: «تنها چیزی که می توانم به آن اشاره کنم این است که مسعود برای من کاراکتر متفاوتی از نقش های دیگری است که تا به حال بازی کرده ام. همین موضوع یکی از عواملی بود که مرا به بازی کردن این نقش تشویق کرد.» «قبل از این با سینا مهراد در فیلم «بهار نارنج» ساخته مرجان اشرفی زاده هم بازی بودم. او پسر گل، عزیز و هنرمندی بسیار با اخلاق و استعداد نسل جدید است و برای من تجربه همکاری با نسل جدید جذاب است. ریحانه پارسا هم یکی از تلنت های بازیگری است و مطمئن باشید به زودی نقش های متفاوتی از او را خواهید دید. گرچه او دختر جوان و کم سن و سالی است اما من از بازی مسلط و پخته او لذت می برم.» رئیسی افزود: «مسعود فروتن نیز که از عزیزان من است و ارتباط دوستانه ای را سالها است به واسطه برنامه های تلویزیونی با او دارم. او در این سریال، نقش پدرم را بازی کرد و من به دلیل حس شخصی و ارادتی که نسبت به او دارم، بهتر در کنارش قرار گرفته ام. در تله فیلم «تنگنا» ساخته علیرضا بذرافشان هم که با شهاب حسینی بازی می کردم رفاقت ما دو به ایفای بهتر نقش هایمان کمک کرد و ارتباط آن دو کاراکتر متمایز از همیشه و خیلی خاص از آب درآمد.»

nima-reisi
nima-reisi

مجموعه کارهای نیما رئیسی :

1379 - داستان یک شهر، به کارگردانی اصغر فرهادی 1386 - عشق را خط نزن، به کارگردانی عباس رنجبر 1386 - میوه ممنوعه، به کارگردانی حسن فتحی 1386 - تله فیلم تنگنا به کارگردانی علیرضا بذر افشان 1387 - تله فیلم پس از پایان 1387 - تله فیلم لالایی برای بیداری 1387 - فیلم تلویزیونی تا فردا 1391 - سریال پروانه به کارگردانی جلیل سامان 1392 - سریال ستاره حیات به کارگردانی جواد ارشاد 1394 - سریال حرف‌های بی مخاطب (اصغر فرهادی) 1394 _ سریال آمین… به کارگردانی (بهرنگ توفیقی) 1397_سریال پدر

بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر
بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر


کارهای گویندگی و دوبله نیما رئیسی :

برنامه پارازیت از رادیو جوان نریشن تیزر های تبلیغاتی ایرانسل مستند سیاسی هشت سال اینگونه گذشت بجای دیو، گاستون، شمعدان و راوی در انیمیشن دیو و دلبر دوبله گلوری انترتینمنت بجای مندی و سید در انیمیشن عصر یخبندان1 دوبله گلوری انترتینمنت بجای سید در انیمیشن عصر یخبندان 3 ( دوبله مؤسسه رسانه‌های تصویری) بجای کوسه در انیمیشن در جستجوی نمو دوبله گلوری انترتینمنت بجای شرک در انیمیشن شرک 1 گلوری انترتینمنت بجای کارل ، شین و پدر جیمی در انیمیشن جیمی نوترون: پسر نابغه ، دوبله گلوری انترتینمنت بجای سندباد در انیمیشن سندباد و افسانه هفت دریا ، دوبله گلوری انترتینمنت بجای باب در انیمیشن شگفت‌انگیزان دوبله گلوری انترتینمنت و شگفت انگیزان 2 دوبله گروه دوبلاژ آواژه بجای قرمز در انیمیشن پرندگان خشمگین دوبله گروه گلوبال انترتینمنت بجای حلقه ی گمشده در انیمیشن هیولاها علیه بیگانگان دوبله گلوری انترتینمنت

ادامه تصاویر نیما رئیسی 

 

بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر
بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر

نظر خود را درباره «بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی نیما رئیسی ، بازیگر نقش مسعود در سریال پدر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.