زمان مطالعه: 5 دقیقه
با خدمات پوست و لیزر غیرتهاجمی و طب سنتی زیبا و زیباتر شوید

با خدمات پوست و لیزر غیرتهاجمی و طب سنتی زیبا و زیباتر شوید

همیشه شنیدن و پذیرفتن برخی از توصیه ها خیلی با‌ارزش است، مخصوصا وقتی این نصیحت ها نکاتی درباره زیبایی...

با خدمات پوست و لیزر غیرتهاجمی و طب سنتی زیبا و زیباتر شوید
با خدمات پوست و لیزر غیرتهاجمی و طب سنتی زیبا و زیباتر شوید

همیشه شنیدن و پذیرفتن برخی از توصیه ها خیلی با‌ارزش است، مخصوصا وقتی این نصیحت ها نکاتی درباره زیبایی باشد. ما سال‌ها سایت ها و مجله های مد را خوانده و محصولات زیبایی را تست کرده ایم. در این زمان ما هزاران نکته درباره زیبایی را خوانده و هزاران محصول را استفاده کرده ایم، اما فقط تعداد کمی از آن‌ها با‌ارزش بوده اند.

زیبایی هدیه ایست الهی که برای حفظ آن باید تلاش کرد.

در ادامه ما این دستورات مهم را که راههای مفید برای حفظ جوانی و زیبایی میباشند برایتان آورده ایم.

 

مرکز لیزر الکس تضمینی

امروزه لیزر به عنوان ، بهترین ، موثرترین و سریعترین روش از بین بردن موها ی زائد جای خود را در سراسر دنیا باز کرده است . اشعه لیزر بدون آنکه به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست می شود و جذب فولیکولهای مو می گردد . بدین ترتیب به طور همزمان صدها فولیکول مو تخریب می شوند . در روش لیزر از یک نور با یک طول موج مشخص که توسط رنگدانه ملانین داخل مو جذب می شود استفاده می گردد ؛ نور در محل هدف به انرژی گرمایی تبدیل شده و فولیکول و پیاز مو را از بین می برد، بدون اینکه به پوست اطراف صدمه ای برساند٬ صدمه ای که معمولاْ توسط الکترولیز بوجود می آمد.

 

بهترین مرکز طب سنتی در تهران


مجری خدمات پوست و لیزر غیرتهاجمی و طب سنتی در مجموعه کلینیکی و با حضور پزشکان و پرسنل مجرب

این گروه با تجربه ای بالغ بر چهارده سال خدمت مداوم در زمینه ی اجرای خدمات حذف مو و نیز انجام خدمات پوست غیر تهاجمی ، افتخار دارد تا با تکیه بر تجربیات  قدرتمند و نیز انتخاب برترینهای تکنولوژی روز دنیا، با کیفیت ترین خدمات غیر تهاجمی و طب سنتی را در عرصه درمان انواع بیماری ها و بهبود کیفیت سلامت هموطنان با استفاده از طب ترکیبی و نیز حذف موهای زائد بدن و جوانسازی غیر تهاجمی پوست را به عمموم هم میهنان گرامی در جای جای ایران عزیز ارائه نماید.

از این روی گروه ابریشم نقره ای، در راستای پیشبرد این هدف ، تصمیم دارد تا در غالب مجموعه ای بزرگ شامل پزشکان و متخصصین امر، ضمن تربیت و اموزش اپراتورهای بسیار حرفه ای و نیز اعطای مدرک معتبر (اپراتوری لیزر حذف مو )  به تجهیز و راه اندازی کلینیکها و مطبهای تخصصی طب ترکیبی  شامل مجموعه های لیزر حذف مو و جوانسازی غیر تهاجمی و طب سنتی( تحت نظارت دقیق مجموعه مرکزی ابریشم نقره ای) مبادرت نموده و ضمن اخذ و  اعطای مجوزات لازمه  گامی هر چند کوچک اما کار امد در زمینه کار افرینیو اشتغال زایی بانوان ایرانی ، در تهران و سپس در دیگر شهرستانها به عمل آورد.

 

درمان ریزش مو با سم زدایی
 
یکی از شایع‌ترین دلایل ریزش مو در زنان و مردان تجمع اخلاط و موادزائد در بدن این افرادمی باشد. در حقیقت تجمع و انباشته شدن این اخلاط در بخش‌هایی از بدن ممکن است موجب بروز اختلال در عملکرد دستگاه‌های داخلی شده و در نهایت با ریزش و کاهش میزان مو همراه باشد. براساس یافته‌های دانشمندان و محققان وجود اخلاط یا چربی نزدیکی پیاز مو و فولیکول‌های مو موجب تغذیه نشدن ریشه مو می‌شود. به این ترتیب ریشه و ساقه مو آن طور که باید از موادغذایی مفید موجود در خون و اکسیژن آن بهره نمی‌برد و این مسئله منجر به کاهش مقاومت و استحکام آن شده و در نهایت ریزش مو را به همراه دارد.
 
 درمانگر طب سنتی برای درمان این عارضه به بررسی نوع اخلاط می‌پردازد و مضر بودن یا بی‌خطر بودن آنها را شناسایی می‌کند. زیرا گاهی ممکن است تجمع اخلاط و مواد بی‌خطر در بدن منجر به ریزش مو شود. بنابراین با شناسایی این مسئله به راحتی با کمک داروهای گیاهی و اصلاح رژیم غذایی می‌توان نسبت به درمان ریزش مو امیدوار بود اما در مواردی که وجود اخلاط موذی در بدن منجر به ریزش مو شده‌اند غالبا شاهد ریزش‌های سکه‌ای در سطح پوست سر خواهیم بود. در این حالت نیز درمانگران طب سنتی با پاکسازی بدن از اخلاط موذی و سموم موجود در بدن به از بین رفتن تجمع سموم در پوست کمک کرده و ریزش مو را در بیماران درمان می‌کنند. به هرحال درمان ریزش مو ناشی از تجمع اخلاط، چه اخلاط بی‌خطر و چه اخلاط موذی و سمی با کمک شیوه‌های درمانی طب سنتی و داروهای گیاهی قابل درمان و کنترل است.

 

رژیم لاغری با سم زدایی

برای پاکسازی بدن کافی است تنها ماهی یکبار این برنامه غذایی را دنبال کنید.
اگر قصد پاکسازی بدن خود را داشته و می خواهید همیشه سالم بمانید کافی است برنامه روتین زیر را تنها یکبار در ماه انجام دهید.
در هنگام صبح پیش از آنکه چیزی بخورید، یک لیوان آب لیمو بنوشید

 وعده صبحانه:در اینجا از سالاد میوه استفاده کنید. برای اینکار می توانید از میوه هایی نظیرتوت فرنگی، تمشک، زغال اخته، بلوبری ، گیلاس، سیب، گلابی  استفاده کرده و همچنین تعداد انگشت شماری از بادام را در ترکیب با ماست بدون چربی میل کنید.

وعده میان وعده:برای این تایم نیز یک لیوان آب لیمو را نوشیده و یک عدد موز، کدو تنبل و یا تخمه های آفتابگردان را به برنامه خود اضافه کنید.

وعده نهار: سالاد لوبیا ادویه دار با آب لیمو و روغن زیتون بخورید.

میان وعده:یک لیوان آب لیمو، سالاد خیار، تربچه، کرفس و تعدادی کشمش مصرف کنید.

وعده شام:برای این وعده ماهی کبابی درست کرده و در ترکیبات آن از آبلیمو و سبزیجات بخارپز استفاده کنید.

در نهایت پیش از آنکه به رختخواب بروید مخلوطی از آب گرم و آب لیمو را بنوشید. نکته بسیار مهم اینجاست که رژیم غذایی لیمو تنها باید یکبار در ماه انجام شود.

 

لیزر حذف مو در تهران

موهای زائد چیست؟ موهای نا خواسته یا زائد به موهایی گفته می شود که در مواضعی از بدن ایجاد میشود که غیر معمول بوده و رنگ تیره آنها نیز این رویش غیر طبیعی را بیش تر نمایان می سازد.رویش موهای زائد را عمدتا در نواحی چانه ، لب فوقانی ، نواحی دو طرف صورت ،از محل ناف به طرف پایین و در فرورفتگی ناحیه کمر ، به رنگ تیره و سیاه می توان مشاهده نمود .
ریشه هر مو دارای رنگدانه ای به نام ملانین بوده که در روند رشد مو ، به تدریج این رنگدانه فعال گشته و تمامی بدنه یک مو را تیره و به رنگ های سیاه ، قهوه ای و بلوند و ... در می آورد .
مکانیسم اثر لیزر ، بر بمباران و نابود ساختن رنگدانه یا ملانین موجود در ریشه مو استوار می باشد.از انواع موی زائد میتوان به کرکی، ضخیم و همچنین بسیار مقاوم به لیزر مو را نام برد که مود آخر یعنی موهای مقاوم به لیزر، متاسفانه با بکارگیری روشهای غلط و استفاده نادرست از انواع غیر استاندارد دستگاه های لیزر حذف مو در مراکز غیر معتبر بوجود آمده اند.

 

برای زیبایی هر چه بیشتر کلیه خدمات فوق را فقط در مرکز زیر دریافت نمایید:

کلینیک تخصصی ابریشم نقره ای در تهران

گروه ابریشم نقره ای مجری خدمات پوست و لیزر غیرتهاجمی و طب سنتی در مجموعه کلینیکی و با حضور پزشکان و پرسنل مجرب

تماس با ما: 26325685 - 44960652 - 44975950 - 09121946476 - 0937600742

نظر خود را درباره «با خدمات پوست و لیزر غیرتهاجمی و طب سنتی زیبا و زیباتر شوید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره با خدمات پوست و لیزر غیرتهاجمی و طب سنتی زیبا و زیباتر شوید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.