زمان مطالعه: 2 دقیقه
انواع گیفت کارت

انواع گیفت کارت

 گیفت کارت یا همان کارت هدیه یک کارت اعتباری است که به منظور خرید آنلاین از فروشگاه های مختلف مورد...
انواع گیفت کارت
انواع گیفت کارت

  گیفت کارت یا همان کارت هدیه یک کارت اعتباری است که به منظور خرید آنلاین از فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر اکثر سایت های معتبر به منظور افزایش فروش خود، این کارت های مجازی یا فیزیکی را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا بتوانند در هر نقطه از دنیا و با وجود تمام تحریم ها محصول یا خدمات مورد نظر را دریافت نمایند. این نکته لازم به ذکر است که گیفت کارت ارائه شده توسط هر فروشگاه، قابل استفاده در همان سایت یا فروشگاه می باشد. اکثر سایت هایی که از این کارت ها برخوردارند کالاهای متنوع با قیمت های گوناگون به خریداران عرضه می کنند که با این کار میزان فروش آن ها بیشتر می شود. اعتبار گیفت کارت را می توان بر اساس نیاز شارژ کرد اما به هیچ عنوان این اعتبار قابل انتقال به غیر یا قابل شارژ مجدد نخواهد بود. به محض تمام شدن اعتبار، کارت باید دور انداخته شود. در دنیای پیشرفته امروزی، افراد ترجیح می دهند خریدهای خود را به آسانی و به صورت آنلاین انجام دهند که این گزینه روشی مناسب بدین منظور است و با خیالی اسوده می توان نسبت به خرید گیفت کارت از مراکز معتبر اقدام نمود. گیفت کارت ها در انواع مختلف و برای خرید از فروشگاه های متفاوت در اختیار خریداران قرار می گیرند که در ذیل به رایج ترین و پرکاربردترین آن ها می پردازیم:

گیفت کارت آیتونز

این گیفت کارت برای کاربران دستگاه ها و تجهیزات شرکت اپل شناخته شده می باشد. با استفاده از آن می توان از اپ استور، نرم افزارها و برنامه های مختلف پولی را دانلود و خریداری نمود. همچنین این کارت امکان خرید از آیتونز استور را نیز برای شما فراهم می سازد.

گیفت کارت گوگل پلی

با استفاده از این گیفت کارت می توانید تمام محصولات ارائه شده در پلتفرم گوگل پلی را خریداری نمائید. فروشگاه آنلاین گوگل پلی یک فروشگاه معتبر برای عرضه انواع محصولات دیجیتالی و اینترنتی می باشد. برنامه هایی که در این سایت عرضه شده اند قابل استفاده برای سیستم عامل های اندروید و ویندوز می باشند.

گیفت کارت پلی استیشن

این کارت یکی از پرکاربردترین گیفت کارت هایی است که توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد. سایت پلی استیشن برای دانلود بازی ها و فیلم های مختلف مورد بازدید گیمرها و افراد مختلف قرار می گیرد، همچنین ابزارهای مختلف بازی را نیز در اختیار ان ها قرار می دهد.

گیفت کارت استیم

فروشگاه آنلاین استیم برای تمام علاقمندان به بازی های اینترنتی بسیار آشناست. استیم پلتفرم، بازی ها و برنامه های مختلف بازی را عرضه میدارد و با استفاده از گیفت کارت آن می توان به راحتی بازی های پولی را خریداری کرد.

گیفت کارت آمازون

این گیفت کارت فاقد تاریخ انقضاء است و شما میتوانید در هر زمان که می خواهید با آن خرید کنید زیرا بازه زمانی مشخصی برای آن وجود ندارد. گیفت کارت های آمازون دارای انواع مختلف هستند و هر کدام امتیازهای مخصوص به خود را دارند که شما می توانید بر حسب نیاز نسبت به خرید نوع دلخواه اقدام نمائید.

نظر خود را درباره «انواع گیفت کارت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره انواع گیفت کارت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.