زمان مطالعه: 1 دقیقه
مقایسه مشخصات حافظه آیفون‌های جدید

مقایسه مشخصات حافظه آیفون‌های جدید

AnTuTu به تازگی اطلاعاتی را منتشر کرد که عملکرد هر سه iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 11 و تنظیمات حافظه آن‌ها را نشان می‌دهد.

مشخصات حافظه آیفون‌های جدید

عملکرد iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max همانطور که در اسکرین‌شات‌ها می‌بینید تفاوت چندانی بین عملکرد iPhone 11 Pro ، iPhone 11  و iPhone 11 Pro Max وجود ندارد؛ هر سه این آیفون‌های اپل از چیپست A13 Bionic استفاده می‌کنند. مهم‌تر از همه، تمام خانواده آیفون 11 از رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد بنابراین شایعه رم 6 گیگابایتی که چندی پیش مطرح شده بود نادرست است. تصاویر نشان می‌دهد که iPhone 11 Pro Max تست شده که از حافظه بالا 512 گیگابایتی استفاده می‌کند هم رم 4 گیگابایتی دارد. امتیاز عملکرد آیفون‌های جدید مورد توجه است. در مقایسه با امتیاز نسل قبلی آیفون‌ها، امتیاز این نسل 28 درصد رشد داشته است. همچنین عملکرد پردازشگر گرافیکی نیز عملکرد بهتری از سال گذشته داشته است.

عملکرد iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max
عملکرد iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max

نظر خود را درباره «مقایسه مشخصات حافظه آیفون‌های جدید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مقایسه مشخصات حافظه آیفون‌های جدید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.