زمان مطالعه: 1 دقیقه
ماکارونی آشیانه ای پرسی

ماکارونی آشیانه ای پرسی

معمولا ماکارونی تو لیست غذاهای مهمونی ها و تولدها جایگاه همیشگی داره پس خوبه که به شکل جدیدتر و البته پرسی...

makaroni
makaroni

معمولا ماکارونی تو لیست غذاهای مهمونی ها و تولدها جایگاه همیشگی داره پس خوبه که به شکل جدیدتر و البته پرسی سرو بشه که هم ظاهر زیباتری داره و هم سرو کردنش راحت تره .

مواد لازم:
ماکارونی آشیانه ای                 1 بسته
گوشت چرخ کرده                    200 گرم
پیاز بزرگ                               1 عدد
پیتزا و جعفری ریز شده        مقداری
نمک،فلفل سیاه،زردچوبه،آویشن،کاری به مقدار لازم

طرز تهیه :

ابتدا پیاز را ریز خرد میکنیم و در روغن تفت میدهیم ،کمی که طلایی شد گوشت را اضافه کرده به همراه ادویه ها و با حرارت ملایم تفت میدیم سپس رب را اضافه کرده و حدود دو دقیقه زمان میدیم تا رب خوب سرخ بشه و بوی خامی اون گرفته بشه حالا فلفل دلمه ای و قارچ را اضافه کرده و حدود یک دقیقه تفت میدهیم . قارچ و فلفل رو زیاد روی حرارت نگه نمیداریم چون فلفل دلمه ای تلخ و قارچ آب میندازه، پس در حدود یک دقیقه کافیه حالا نمک رو اضافه کرده و حرارت رو خاموش میکنیم و بعد سس قرمز و آبلیمو رو مخلوط میکنیم.
قابلمه ای را تا نیمه آب کرده روی حرارت میگذاریم سپس ماکارونی ها رو دونه دونه داخل فویل میپیچیم و در نهایت در آب جوش اومده قرار میدیم تا پخته بشن، سپس در آبکش خالی کرده و فویلها را با احتیاط باز میکنیم جوری که شکل ماکارونی ها حفظ بشه و اونارو تو سینی فر میچینیم . چون ماکارونی ها بدون نمک پخته شدن بهتره که کمی روغن زیتون یا روغن مایع را با نمک مخلوط کرده و با برس روی ماکارونی ها بکشیم و در نهایت از مایع گوشتی روی ماکارونی ریخته و کمی پنیر و جعفری روی اون میریزیم و در فر برای چند دقیقه فقط با حرارت بالا پنیر رو گریل میکنیم .
نوش جان  :-) 

photo_2016-06-26_14-45-34
photo_2016-06-26_14-45-34

makaroni2
makaroni2

نظر خود را درباره «ماکارونی آشیانه ای پرسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ماکارونی آشیانه ای پرسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.