زمان مطالعه: 1 دقیقه
18 جولای ، روز جهانی نلسون ماندلا

18 جولای ، روز جهانی نلسون ماندلا

مجمع عمومی سازمان ملل متحد، 18 جولای، روز تولد رئیس جمهوری سابق آفریقای جنوبی و برنده جایزه صلح نوبل را به...

مجمع عمومی سازمان ملل متحد، 18 جولای، روز تولد رئیس جمهوری سابق آفریقای جنوبی و برنده جایزه صلح نوبل را به پاس خدمات وی در رواج فرهنگ صلح، روز جهانی نلسون ماندلا اعلام کرد.

18 جولای ، روز جهانی نلسون ماندلا
18 جولای ، روز جهانی نلسون ماندلا

سازمان ملل متحد اعلام کرد این تصمیم را مجمع عمومی با اجماع 192 عضو خود گرفته است و بر این اساس، روز 18 جولای 2010  که برابر با روز تولد رئیس جمهوری سابق آفریقای جنوبی است، به عنوان روز جهانی نلسون ماندلا تعیین شد. هدف از اعلام روز جهانی ماندلا ، تقدیر از تلاشهای وی در گسترش فرهنگ صلح و مسائلی که سازمان ملل متحد از آن حمایت می کند، مانند حل مناقشه ها و روابط میان قومیتها و نژادها و گسترش حقوق بشر و آشتی و مساوات میان نژادها اعلام شده است. تصمیم گیری برای تعیین روز جهانی ماندلا در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره مسئله فرهنگ صلح اتخاذ شد. مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیش از این تصمیم، به طور رسمی از نلسون ماندلا در 18 جولای گذشته (27 تیر) به مناسبت نود و یکمین سال تولدش تجلیل کرده بود.

نظر خود را درباره «18 جولای ، روز جهانی نلسون ماندلا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 18 جولای ، روز جهانی نلسون ماندلا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.