زمان مطالعه: 1 دقیقه
تاثیرات منفی آمونیاک بر روی مو

تاثیرات منفی آمونیاک بر روی مو

آمونیاک "Ammonia": آمونیاک در رنگ موهای دائمی استفاده میشود وقتی آمونیاک و تسریع کننده رنگ در کنار هم قرار می...

Negative effects of ammonia on the hair
Negative effects of ammonia on the hair

آمونیاک "Ammonia": آمونیاک در رنگ موهای دائمی استفاده میشود وقتی آمونیاک و تسریع کننده رنگ در کنار هم قرار می گیرند فعالیت آمونیاک شروع می شود آمونیاک نیز مانند تمام قلیاها میل به جداکردن کوتیکل را دارد و به رنگ موی دائمی اجازه می دهد تا در کورتکس نفوذ کند. آمونیاک بر روی پیوند های سولفور مو تاثیر می گذارد. اگر آمونیاک بیش ازحد تند باشد،مو بیش ازحد پیوندهای سولفور را از دست می دهد و در نتیجه مو سفت شده و قطر و وزنش را از دست می دهد. 

گرما : حرارت بالا و مدت زمان زیاد صرف شده بر روی مو هنگام رنگ کردن آن ساختمان مو را متزلزل خواهد کرد و در ضمن خاصیت ارتجاعی نیز از بین خواهد رفت. آسیب به کورتیکل مو آنرا شکننده تر خواهد کرد. بخار داخل ساقه مو را شکل داده و در نتیجه مو را شکسته و به آن آسیب می رساند. به همین دلیل است که ما باید میزان گرمایی را که به مو می دهیم محدود کنیم .

اکسیدان ها (تسریع کننده های شیمیایی): اکسیدان های درجه بالا میزان بیشتری سولفور از موهای شما خواهد برد. به همین دلیل باید در استفاده از اکسیدان های با درجات بالا محدودیت قائل شد و باید در بیشتر موارد رنگ کردن مو از درجه 30 کمتر استفاده شود.

وقتی که با موی طبیعی  (مویی که تا به حال رنگ نشده) را روشن تر می کنیم اکسیداسیون ملانین کاهش در رنگدانه های طبیعی و رنگ طبیعی موها را ایجاد می کند. دکلره کردن بر روی موی رنگدانه های طبیعی تاثیر زیادی می گذارد. دکلره کردن مخصوصا بر روی رنگدانه های مو بطور تصاعدی عمل می کند. سلولهای رنگدانه به رنگدانه های پراکنده تغییر شکل داده که در نتیجه آن دکلره شدن مو نمود پیدا می کند.

نظر خود را درباره «تاثیرات منفی آمونیاک بر روی مو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تاثیرات منفی آمونیاک بر روی مو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.