معرفی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور یکی از سازمان های دولتی ایران
معرفی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور یکی از سازمان های دولتی ایران

معرفی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور یکی از سازمان های دولتی ایران

مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور یکی از سازمان های دولتی ایران است. مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور مانند دیگر سازمان های دولتی دارای تاریخچه است. تاریخچه مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور شامل زمان تشکیل و وظایف و فعالیت ها و اهداف مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد. اگر می خواهید در مورد مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و تاریخچه مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و آدرس سایت مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می پردازیم.

تاریخچه مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور

مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور یکی از مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است. این مرکز به عنوان کانون تفکر در زمینه سیاست‌پژوهی و سیاست‌سازی علم، پژوهش و فناوری در سطح ملی و به صورت فرابخشی در کنار شورای مذکور ایفای نقش می‌کند. هم‌اکنون این مرکز با داشتن شش گروه علمی با عنوانهای: گروه ترویج علم، گروه آینده‌اندیشی، گروه اقتصاد علم، گروه علم‌سنجی، گروه علم و جامعه و گروه سیاست علم وظایف مهم شناسایی درخت علم و مطالعه در تعیین سهم مطلوب کشور از آن در آینده، تحقیق در بومی‌سازی روشهای علمی سنجش علم و فناوری و تعیین وضع موجود با استفاده از آنها، مسئله‌شناسی نظام علمی کشور با تمرکز بر حوزه پژوهش و فناوری با رویکرد به فرابخشی و تصمیم‌سازی، خط‌مشی سازی و تهیه راهبرد و برنامه برای رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب، مطالعه و ارائه روش‌های مناسب ترویج علم در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه علمی، انجام تحقیقات بنیادی، توسعه‌ای، کاربردی بر اساس اصل مأموریت‌گرایی و با تمرکز خاص در زمینه‌های سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی را به عهده دارد.

سایت مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور

www.nrisp.ac.ir

نظر خود را درباره «معرفی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور یکی از سازمان های دولتی ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور یکی از سازمان های دولتی ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.