زمان مطالعه: 3 دقیقه
روش کاشت ناخن با ژل

روش کاشت ناخن با ژل

حتما می دانید که یکی از روش های کاشت ناخن، کاشت ناخن با ژل است. اگر می خواهید با روش کاشت ناخن با ژل آشنا...
روش کاشت ناخن با ژل
روش کاشت ناخن با ژل


حتما می دانید که یکی از روش های کاشت ناخن، کاشت ناخن با ژل است. اگر می خواهید با روش کاشت ناخن با ژل آشنا شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به روش های کاشت ناخن با ژل را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

روش اول کاشت ناخن با ژل

مواد مورد استفاده در کاشت ناخن با ژل
  1. پریمیوم ژل
  2. تاپ شاین ژل
  3. برآشان ژل
  4. پرایمر
  5. ضدقارچ
  6. کلینر
  7. چسب ناخن
مراحل انجام قدم به قدم کاشت ناخن با ژل

برای شروع ابتدا ناخن ها را ضد قارچ زده و سپس مراحل تیپ گذاری را با استفاده از چسب ناخن انجام می دهیم، بعد از آن قد تیپ ها را با وسیله ای به نام کاتر به اندازه ای که دلخواه مشتری است کوتاه می کنیم و در مرحله بعد با استفاده از دستگاه سوهان برقی خط تیپ ها را کاملا محو می کنیم.

در مرحله بعدی ناخن را با استفاده از پرایمر روغن زده و در حالتی که پرایمر خیس میباشد ژل شماره یک یعنی پریمیوم ژل را به حالت لاک زدن با فاصله از ریشه روی ناخن زده و به مدت دو دقیقه داخل دستگاه UV می گذاریم و بعد از در آوردن دستها بلافاصله کلینر می زنیم، حالا دوباره ژل شماره یک که همان پریمیوم ژل می باشد را برای حجم دادن به ناخن و رفع شکنندگی دوباره تکرار می کنیم به حالت پر کردن گودی ها، سپس انگشتان را دوباره داخل دستگاه UV گذاشته  و سپس کلینر می زنیم، سپس تمام مراحل سوهان کشی را در این قسمت انجام می دهیم و بافر می کشیم.

در مرحله بعدی ژل شماره دو یعنی تاپ شاین ژل را با فاصله از ریشه به حالت لاک زدن روی ناخن کشیده، دست را داخل دستگاه UV می گذاریم و بعد از دو دقیقه از دستگاه بیرون می آوریم و کلینر می زنیم، سپس در آخرین مرحله ژل شماره سه به نام برآشان ژل را از ریشه ناخن ها به حالت لاک زدن روی ناخن کشیده و داخل دستگاه UV به مدت دو دقیقه می گذاریم و در اینجا کار شما تمام است، حال کلینر می زنیم.

nail-extension-gel
nail-extension-gel


روش دوم کاشت ناخن با ژل

آموزش کاشت ناخن با ژل

ناخن به عنوان قسمتی بی روح – فاقد عصب و حس – از بدن ما ، یکی از قسمت های مهم دست و پا می باشند که کمک شایانی در نگه داشتن و گرفتن اجسام دارند . از مهمترین ویژگی های دیگر آن نیز می توان به نمایش اوضاع عمومی بدن ( خشکی و ورقه ورقه شدن آن در صورت کمبود ویتامین آ ، رشد کند آن در پی کمبود  فولیک اسید و ویتامین بی ، افتادن ناخن در اثر کمبود ویتامین سی ،  ایجاد راه راه های سفید در اثر کمبود پروتئین و …) اشاره کرد . ناخن ها در همین اثنا ، کاربرد های زینتی نیز دارند که کاشت ناخن ( زیبایی مضاعف یا پوشش اختلالات ناخن ) از جمله مهمترین آن هاست . کاشت ناخن روش های متعددی دارد که یکی از آن ها کاشت ناخن ژله ای می باشد .

قدم اول در آموزش کاشت ناخن با ژل ، تهیه مواد اولیه و وسایل لازم برای انجام این عمل می باشد که عبارت اند از پل بیس ، پل اصلی به رنگ دلخواه ، قلم ، قالب ، پرایمر مخصوص ژل ، شاین ژل ، راشان ژل ، ضد قارچ ، سوهان ابری و اکلیل (به دلخواه ) .

درآموزش کاشت ناخن با ژل و اعمال این روش روی ناخن ، ابتدا ناخن ها را  به وسیله سوهان میتراشیم و نازک می کنیم  تا به حجمی برسند که بتوانند پذیرای لایه های مضاعف باشند (در غیر این صورت ناخن مصنوعی دارای برآمدگی غیر طبیعی روی دست می شود ) ، پس از لاک زدن مواد ضد قارچ ، با استفاده از چسب ناخن ، تیپ گذاری را انجام می دهیم ، در قدم بعدی آموزش کاشت ناخن با ژل ،  تیپ هر انگشت به وسیله کاتر ( نوعی پانچ مخصوص ) به اندازه مورد نظر مشتری کوتاه شده و مجددا سوهان کشی می شود .

در مرحله بعدی به ناخن پرایمر روغن زده و بلافاصله ژل شماره یک ( پریمیوم ژل ) را به کمک قلم روی ناخن زده و به مدت دو در دستگاه خشک کن یو وی (درایر) می گذاریم و  بعد از خروج دست ها به آن پاک کننده (کلینر) می زنیم ، برای ازدیاد حجم و از بین رفتن ترک های احتمالی همین عمل را مجددا انجام داده و در پایان هر مرحله سوهان کشی می کنیم .

در مراحل بعدی همین اعمال را عینا با ژل های شماره دو (شاین ژل ) و شماره سه (براشان ژل)  انجام می دهیم .لازم به ذکر است که جز لاینفک هر قدم استفاده از اشعه یو وی خشک کن ، سوهان کشی و عدم تماس ژل با ریشه ناخن می باشد .
نظر خود را درباره «روش کاشت ناخن با ژل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره روش کاشت ناخن با ژل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.