زمان مطالعه: 1 دقیقه
مراقبت از ناخن در زمستان

مراقبت از ناخن در زمستان

در فصل زمستان موها، ناخن ها خشک شده و طراوت و زیبایی خود را از دست می دهند به همین دلیل باید با استفاده از...

nail-care
nail-care

در فصل زمستان موها، ناخن ها خشک شده و طراوت و زیبایی خود را از دست می دهند به همین دلیل باید با استفاده از محصولات مناسبی رطوبت کافی را به آن ها رساند. برای ناخن ها نیز مشکلات بسیاری در فصل سرما رخ می دهد، زیرا سرما باعث می شود که پوست و یا ناخن ها مس شود. به همین دلیل پس از شستن دست ها و خشک کردن ها، روی آن ها کرم مرطوب کننده بزنید.

• پوشیدن دستکش

برای جلوگیری از نفوذ سرما در این فصل می توانید از دستکش استفاده کنید. زیرا دستکش علاوه بر گرم نگه داشتن دست های شما باعث می شود که ناخن های شما نیز از سرما در امان باشند. در نتیجه نیاز به مصرف مرطوب کننده نیز برای شما کاهش می یابد.

• مراقبت از ناخن ها

جلوگیری بهتر از درمان است. این یکی از شعارهایی است که همیشه شنیده ایم و در مورد ناخن ها نیز صادق است. به این معنی که قبل از این که پوست اطراف ناخن ها و یا ناخن های شما خشک شوند می توانید با مراقبت پیوسته از آن ها از بروز هر مشکلی جلوگیری کنید. برای این منظور یک مانیکورحاوی پارافین یکی از روش هایی است که  سلامت ناخن های شما را تضمین می کند.

نظر خود را درباره «مراقبت از ناخن در زمستان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مراقبت از ناخن در زمستان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.