زمان مطالعه: 10 دقیقه
مقایسه خرید فالوور ایرانی واقعی با خرید فالوور فیک ؛ کدام بهتر است؟

مقایسه خرید فالوور ایرانی واقعی با خرید فالوور فیک ؛ کدام بهتر است؟

بازار خرید فالوور ایرانی این روزها داغ تر از هر وقت دیگری است. اما چرا باید اقدام به خرید فالوور ایرانی واقعی کنیم؟ چه سایتی برای خرید فالوور ایرانی بهتر است؟

اکثر کاربران اینستاگرام از آن برای نشان دادن لایف استایل و جذابیت‌های زندگی خود به دیگران استفاده می‌کنند، به عبارتی دیگر همان طور که هر شخصی صفحه‌ای برای خودش ایجاد کرده تا دیگران ببینند، تعدادی از صفحات مورد علاقه خود را نیز دنبال می‌کند که در اصطلاح به این مسئله، یعنی مسئله دنبال کردن صفحات، فالوور گفته می‌شود. سریع ترین راه افزایش فالوور ها در اینستاگرام خرید آن است. مای ممبر یک سایت معتبر در زمینه خدمات خرید فالوور ایرانی و واقعی ، خرید لایک اینستاگرام و خرید فالوور فیک ارزان است. شما متوانید با خدمات مای ممبر به سادگی و در کمترین زمان تعداد فالوور های خود را بالا ببرید.

اهمیت اینستاگرام

از ابتدای فعالیت، اینستاگرام نشان داده است که یک ابزار قدرتمند برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود و می‌تواند سبب دیده‌شدن محصولات و خدمات گردد. اگر هنوز شما با وجود دارابودن کسب‌وکاری جدی، از اینستاگرام استفاده نمی‌کنید، باید بگوییم ممکن است تجارت خود را با یک صدمه بزرگ مواجه سازید زیرا امروزه استفاده از اینستاگرام به یکی از اصول اساسی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بدل شده است. باتوجه‌به تعداد و گستره افرادی که در اینستاگرام حضور دارند، می‌توان گفت این رسانه اجتماعی در حال حاضر با بیش از 800 میلیون کاربر فعال، همراه است. از این تعداد، بیش از 500 میلیون نفر هر روز از این پلتفرم استفاده می‌کنند که حدود 24 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند، یعنی تقریباً 30٪ از جمعیت ایران. همچنین 38 درصد از کاربران چندین بار اینستاگرام خود را در روز چک می‌کنند. باید بدانید کسب‌وکار در دنیای واقعی محدودیت‌هایی دارد. در واقع موقعیت جغرافیایی و محدودیت ارتباط با مشتریان، تعطیلی کسب‌وکار در شب‌ها و … می‌تواند سبب شود رشد کسب‌وکارتان در یک مقطع متوقف شود اما اینستاگرام برای شما شرایطی متفاوت ایجاد می‌کند.

در واقع شما می‌توانید محدودیت‌های یاد شده را با همراهی اینستاگرام پشت سر بگذارید به این نحو که هم در تمامی ساعات شبانه‌روز مشتریان را کنار خود داشته باشید و هم بدون توجه به موقعیت مکانی و جغرافیایی از سراسر دنیا افرادی را به‌سوی کسب‌وکارتان جلب نمایید. این امر اهمیت اینستاگرام بری کسب‌وکار شما را دوچندان می‌کند. باتوجه‌به مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم به‌هیچ‌عنوان نباید اهمیت اینستاگرام را نادیده بگیرید.

چرا باید فالوور بخریم؟

مهم ترین دارایی هر پیجی فالووور های آن است. بهترین اقدام برای افزایش تعداد فالوور های یک صفحه‌ی اینستاگرامی خرید فالوور است که در کم‌ترین زمان ممکن و به راحتی اتفاق می‌افتد، به طوری که فقط کافیست متقاضی از طریق یکی از وب سایت‌های فروش فالوور درخواست خود را به جهت خرید ثبت کند و با پرداخت بهای مشخص شده تعداد فالور مد نظر خود را خریداری نماید، گفتنی است برای خرید دنبال کننده هیچ محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد و تقاضا کننده ها می‌توانند تعداد مد نظر خود را تهیه کنند.

با خرید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام ناخودآگاه کاربران بیشتر و بیشتری جذب صفحه می‌شوند چرا که افراد برای دنبال کردن یک صفحه ابتدا تعداد فالوور های آن را چک می‌کنند و در صورتی که رقم بالایی در بخش فالوور ها ببینند، به مراتب ببیشتر جذب پیج مربوطه می‌شوند. به عبارتی دیگر بالا بودن تعداد دنبال کننده‌های صفحه‌های اینستاگرامی نشان دهنده ی قابل اعتماد بودن و با کیفیت بودن صفحه‌ی مربوطه است.

پس اگر بخواهیم از تأثیرات خرید فالوور اینستاگرام صحبت کنیم باید بگوییم که اثر گذار ترین پارامتر در راستای افزایش درآمد صفحه‌ی های درآمد زاست و روز به روز منجر به سِیر صعودیِ دنبال کننده ها می‌شود. در واقع بهترین پیشنهاد برای صفحه‌های عمومی که به دنبال کسب درآمد هستند، خرید فالوور می‌باشد.

خدمات خرید فالوور ایرانی و واقعی مای ممبر

خرید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام، یکی از ابتدایی‌ترین اصول کیفیت فالوورهای شما است. زمانی که شما یک کسب‌وکار داخلی دارید و فروش شما به کشور ایران محدود می‌شود، باید از خرید فالوور ایرانی و واقعی مای ممبر استفاده کنید چرا که خرید فالوور خارجی اینستاگرام برای شما فایده‌ای ندارد. اگر شما در پیج اینستاگرام خود 1000 فالوور ایرانی و واقعی مرتبط با کسب‌وکارتان داشته باشید، بسیار مؤثرتر است تا 1 میلیون فالوور خارجی داشته باشید.پس خرید فالوور ایرانی و واقعی مای ممبر نتخاب مناسب تری برای پیج های فروشگاهی است.

اگر شما از خرید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام استفاده کنید می‌توانید با پست‌های مناسب آنها را به واکنش روی پست‌هایتان ترغیب کنید و لایک و کامنت خوبی را برای پست‌هایتان به ارمغان بیاورید. کاربر ایرانی می‌تواند با شما و دیگر کاربران در تعامل باشد، از برند شما برای دوستان خود تعریف کند و مشتریان شما را گسترش دهد.

هر کسب‌وکاری که به اینستاگرام ورود پیدا می‌کند، خرید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام و قیمت فالوور ایرانی اینستاگرام، بزرگ‌ترین هدفی است که در ابتدای امر روی آن تمرکز می‌کند.خرید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام  مزیت بزرگی است و به پیج شما اعتبار می‌بخشد، حال تصور کنید که این فالوور ها، صد در صد واقعی و ایرانی باشند. فالوور فعال و ایرانی در پیج اینستاگرام شما حضور دارد پست‌هایتان را لایک می‌کند و کامنت می‌گذارد و چه‌بسا که تبدیل به مشتری هم بشود.

اگر این فالوئر ها در بدبینانه‌ترین حالت لایک نکنند و یا کامنت نگذارند باز هم پست‌ها برایشان نمایش داده می‌شود و impression و Reach پیج را بالا می‌برند که تأثیر خیلی زیادی برای رفتن پست در اکسپلورر اینستاگرام دارد.این روند ارزش صفحه شما را نزد اینستاگرام روزبه‌روز بالا می‌برد و تأثیر مثبتی بر افزایش تدریجی فالوورهایتان به‌صورت ارگانیک دارد.زمانی که شما یک کسب‌وکار آنلاین دارید و فروش شما به سراسر کشور ایران صورت می‌پذیرد. مشتری خارج از کشور یا فالوور خارجی اینستاگرام، بازار هدفتان نیست و باید از خرید فالوور ایرانی اینستاگرام استفاده کنید. فالوور ایرانی پست‌های شما را درک می‌کند و توان برقراری ارتباط با شما را دارد و این عالیست چون هدف هر کسب و کار آنلاینی همین تعامل و افزایش فروش است.

تفاوت خرید فالوور ایرانی و واقعی با خارجی در کجاست؟

داشتن فالوور واقعی اینستاگرام، یکی از ابتدایی‌ترین اصول کیفیت فالوورهای شما است. زمانی که شما یک کسب‌وکار داخلی دارید و فروش شما به کشو ایران محدود می‌شود، باید فالوور ایرانی داشته باشید و فالوور خارجی برای شما فایده‌ای ندارد. اگر شما در پیج اینستاگرام خود 1000 فالوور ایرانی مرتبط با کسب‌وکارتان داشته باشید، بسیار مؤثرتر است تا 1 میلیون فالوور خارجی داشته باشید.پس پیشنهاد ما به شما خرید فالوور ایرانی و واقعی مای ممبر است.

اگر شما از خرید خرید فالوور ایرانی و واقعی مای ممبر استفاده کرده باشید می‌توانید با پست‌های مناسب آنها را به واکنش روی پست‌هایتان ترغیب کنید و لایک و کامنت خوبی را برای پست‌هایتان به ارمغان بیاورید. کاربرایرانی می‌تواند با شما و دیگر کاربران در تعامل باشد، از برند شما برای دوستان خود تعریف کند و مشتریان شما را گسترش دهد، اما این قابلیت‌ها در فالوور خارجی هرچقدر هم که تعداد بالایی از آن را دارا باشید، وجود ندارد.شما هم اکنون میتوانید به راحتی از خدمات خرید فالوور ایرانی اینستاگرام مای ممبر بهره مند شوید.

همانطور که گفتیم، با افزایش تعداد فالوورها و لایک های مطالب، محبوبیت شما در میان کاربران افزایش می یابد. اگر قصد خرید فالوور ارزان برای پیج خود را دارید، بهتر است درباره انواع مختلف لایک و فالوور بدانید. به طور کلی می توان لایک و فالوورها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستند؛ اما نام و تصویر آنها متفاوت است. اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می شوند. به همین علت، لایک ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

تفاوت خرید فالوور ایرانی اینستاگرام فعال با فالوور ایرانی غیر فعال

همانطور که میدانید خرید فالوور انواع مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها خرید فالوور ایرانی فعال اینستاگرام است. فالوور فعال دارای خصوصیاتی است، از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به لایک کردن پست و گذاشتن کامنت‌هایی توسط فالوورها اشاره کرد. از دیگر نشانه‌های فالوور فعال می‌توان گذاشتن استوری‌، تعویض پروفایل، بازدید از پست‌هایی که دارای خاصیت موشنی ( فیلم و ویدئو) را نام برد. اگر همچنان نیز به لایک و ویو بیشتری نیاز دارید میتوانید از مای ممبر اقدام به خرید لایک اینستاگرام نمایید.

اما نقطه مقابل فالوور فعال، فالوور غیر فعال است که از آن با نام فالوور فیک هم یاد می‌شود. این دسته از فالوورها دارای هیچ گونه فعالیتی نمی‌باشند و خرید این دسته فالوور هیچ سودی برای ادمین از جهت فروش و تبلیغات محصولات به دنبال نخواهد داشت.

اهمیت خرید لایک اینستاگرام

اهمیت لایک‌های اینستاگرام از همان روزهای نخست در این شبکه اجتماعی احساس می‌شد. در آن روزها بیشتر افراد برای بالابردن تعداد لایک‌ها از ترفندهای مختلف استفاده می‌کردند یکی از این ترفندها ایجاد اکانت اینستاگرام یا خرید پیج اینستاگرام مختلف برای خود بود که می‌توانستند در زیر پست‌هایشان کامنت و لایک بزارند. بعد از مدتی سایت‌های مختلفی به این منظور راه‌اندازی شدند که بسته‌های مختلف با عناوین مختلف مانند فروش لایک فعالیت می‌کنند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر سایتی معتبر نیست و نمی‌تواند شمارا به هدف اصلی‌تان برساند زیرا برخی از این سایت‌ها برای بالابردن تعداد لایک‌ها از فالوورهای فیک استفاده می‌کنند. مای ممبر خدمات خرید لایک اینستاگرام خود را به صورت تضمینی به شما ارائه میکند. کافیست شما به سایت مای ممبر مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن سفارش شما تحویل داده شود.

خرید لایک اینستاگرام چه سودی دارد؟

زمانی که از دور به صفحات پربازدید و پر از لایک اینفلوئنسرها نگاه می‌کنیم حتماً سؤال‌های زیادی برایمان پیش می‌آید که اصلی‌ترین آن‌ها این است که چطور توانسته‌اند با چند پست به‌ظاهر ساده بتوانند این میزان توجه را جلب کنند. بهتر است بدانید اگر فردی صفحه‌ای پربازدید دارد و افراد زیادی آن را دنبال و لایک می‌کنند قطعاً زمان زیادی را برای رسیدن به آن صرف کرده است زیرا هیچ فردی با چند پست ساده و روزمره نمی‌تواند موردتوجه قرار بگیرد.

شاید این سؤال برای شما پیش آید که چرا باید تلاش کنیم تا تعداد لایک‌هایمان بالا برود مگر جز یک عدد است؟! باید بگوییم تعداد لایک‌ها بسیار مهم هستند و دلیل آن این است که باعث می‌شود شما وارد صفحه اکسپلورر شوید. یکی از مهم‌ترین الگوریتم‌های اینستاگرام این است که اگر پستی که منتشر بشود در ساعات اولیه بتواند توسط مخاطبین زیادی لایک شود می‌تواند به‌راحتی وارد صفحه اکسپلورر شود. شما می‌توانید خدمات خرید لایک اینستاگرام را به‌راحتی و با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از سایت ما دریافت کنید. شما می‌توانید با خرید لایک اینستاگرام، اعتبار پیج خود را بالا ببرید. همان‌طور که برای خودتان نیز پیش‌آمده است زمانی که تعداد لایک پست‌های یک پیج بالا باشد شما بسیار راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید به آن پیج اعتماد و از آن خرید کنید. پس اگر مایلید که میزان اعتماد کاربران به پیج خود را بالا ببرید می‌توانید از خدمات خرید لایک اینستاگرام مای ممبر بهره ببرید.

خرید فالوور فیک ارزان مای ممبر

خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام با اینکه زیاد مورد قبول نیست اما یک راه‌حل بسیار عالی برای جلب‌توجه کاربران است. هنگامی‌که کاربری وارد صفحه شما می‌شود، در نگاه اول تعداد فالوورهای شما نظرش را جلب می‌کند و در مرحله بعد به سراغ مطالب شما می‌رود. اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد، ممکن است پست‌های شما را مشاهده نکند یا حس خوبی نسبت به آنها پیدا نکند.

فالوور فیک چیست ؟

کاربران جعلی برای افزایش فالوورهای سایر کاربران اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند.اگر در گوگل عبارت “خرید فالوور فیک اینستاگرام” را جستجو کنید، با سایتهای زیادی روبرو می شوید که فالوورفیک می فروشند.بیشتر این سایت ها خودشان تعداد زیادی کاربر فیک در اینستاگرام ساخته اند و زمانی که شما مثلا پکیج 1000 فالوور فیک ارزان اینستاگرام را از آنها خرید می کنید.

در اصل آنها با استفاده از حسابهای جعلی که در اینستاگرام ساخته اند، پیج اینستاگرام شما را دنبال می کنند و هزار فالوور فیک به تعداد دنبال کنندگان صفحه شما اضافه می کنند.در کل تفاوت اصلی بین فالوور واقعی و فالوور فیک در اینستاگرام، میزان فعالیت آنها در این شبکه اجتماعی می باشد. اما هر دو واقعا کاربر اینستاگرام هستند.خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام اغلب برای پیج هایی که تعامل کاربر با پیج در اولویت قرار ندارد مورد استفاده قرار میگیرد. خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام میتواند شما را برای رسیدن به اهدافتان در شبکه های اجتماعی یاری دهد.

چرا خرید فالوور فیک ارزان سودمند است؟

خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام یک راه‌حل بسیار عالی برای جلب توجه کاربران است.هنگامی که کاربری وارد یک صفحه می‌شود، در نگاه اول تعداد فالوورها نظرش را جلب می‌کند و در مرحله بعد به سراغ مطالب می‌رود. اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد، ممکن است پست‌های شما را مشاهده نکند یا حس خوبی نسبت به آنها پیدا نکند. حال فرض کنید تعداد دنبال‌کنندگان صفحه شما زیاد باشد؛ با وجود آن‌که تعداد زیادی از آنها فالوورهای فیک هستند، اما حس خوبی در کاربر ایجاد می‌کند و به سراغ پست‌های شما می‌رود. اگر پست‌هایتان از کیفیت خوبی برخوردار باشد، صفحه شما را دنبال می‌کند و می‌توانید آنها را به مشتری تبدیل کنید. در بحث رقابت نیز اگر دو صفحه با محصول مشابه وجود داشته باشند و کاربر قصد خرید آن محصول را داشته باشد، راحت‌تر می‌تواند به صفحه‌ای که تعداد دنبال‌کننده بیشتری دارد اعتماد کند.

 همانطور که گفته شد، فالوور های فیک، فالوور هایی هستند که توسط شرکتهای خدمات دهنده ساخته می‌شوند و مشخصات آنها توسط ربات ها پر می‌شوند. در روش معمولی خرید فالوور فیک ارزان، دنبال کنندگان می‌توانند مربوط به هر جایی باشند اما در روش خرید فالوور فیک ایرانی، تمام مشخصات با زبان فارسی و با معنی پر می‌شوند که کسی به انها شک نکند و توسط اینستاگرام شناسایی نشوند. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، می‌تواند باعث شود کاربران ایرانی بیشتر به کسب و کار شما اعماد کنند و این اعتماد باعث می‌شود اعتبار شما بالا برود و فروش خوبی در انتظارتان باشد. خرج کردن برای کسب و کارتان، ضرر نیست بلکه سرمایه گذاری است.کسب و کارتان را با سرمایه گذاری رونق ببخشید.

همان گونه که در بالا نیز توضیح دادیم چنان چه قصد شروع کسب و کار اینترنتی خودتان در اینستاگرام را دارید خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام میتواند یک راه مناسب و به صرفه برای جلب مخاطبان بیشتری به سمت کسب و کار شما باشد.شما میتوانید با خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام اعتبار پیج خودتان را بالا ببرید.مای ممبر یک سایت معتبر جهت خرید فالوور اینستاگرام است. شما میتوانید به راحتی و با مراجعه به سایت مای ممبر از خدمات خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام با به صرفه ترین قیمت و بالاترین کیفیت بهره مند شوید.کافیست یک بار پنل های با کیفیت مای ممبر  را تست کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مقایسه خرید فالوور ایرانی واقعی با خرید فالوور فیک ؛ کدام بهتر است؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مقایسه خرید فالوور ایرانی واقعی با خرید فالوور فیک ؛ کدام بهتر است؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.