زمان مطالعه: 1 دقیقه
برنامه جدید گوگل (my ramadan companion) به مناسبت ماه رمضان

برنامه جدید گوگل (my ramadan companion) به مناسبت ماه رمضان

گوگل همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان پایگاه جدیدی را با نام «همراه رمضان من» برای مسلمانان راه اندازی کرده است...

برنامه گوگل (my ramadan companion) به مناسبت ماه رمضان

گوگل همزمان با فرا رسیدن ماه روزه داری مسلمانان، پایگاه اطلاع رسانی جدیدی را با نام My Ramadan Companion راه اندازی کرده که امکان دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در ماه رمضان مانند موقعیت جغرافیایی یا اقلیمی و ... را ارائه می دهد. از قابلیت های این پایگاه اینترنتی می توان به مواردی مانند نمایش اوقات شرعی بر اساس موقعیت کاربر، امکان برنامه ریزی روزانه، اطلاع از برنامه های ویژه سلامت، نرم افزارهای کارآمد در این ماه و ... را نام برد.

پایگاه اینترنتی جدید گوگل می تواند مسلمانان را از جدیدترین اخبار و همینطور توصیه های ماه رمضان یا اطلاعاتی درباره مسلمانان سایر کشورها آگاه کند. مسلمانان در زمان افطار و با توجه به موقعیت جغرافیایی خود می توانند از زمان باقی مانده تا افطار، رستوران های حلال و همینطور اطلاعات لازم تغذیه ای در افطار اطلاع پیدا کنند. این پایگاه اینترنتی می تواند بهترین همراه برای مسلمانانی باشد که در این ماه روزه می گیرند و به اطلاعات سلامتی و شرعی نیاز دارند.

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «برنامه جدید گوگل (my ramadan companion) به مناسبت ماه رمضان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره برنامه جدید گوگل (my ramadan companion) به مناسبت ماه رمضان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.