زمان مطالعه: 1 دقیقه
شاهکار شهاب حسینی در "برادرم خسرو"

شاهکار شهاب حسینی در "برادرم خسرو"

برادرم خسرو از جمله بهترین فیلم اولی‌های جشنواره 96 بود که در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینما در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد و توانست دیپلم افتخار بخش خ

"تو خونه ایی که داری زندگی می کنی واست شرط و شروط میذارن، میگن یا باید اونی باشی که ما میخوایم یا جل و پلاستو جمع کن، هری! هر کی باشه میره، تو نمیری؟"

 

برادرم خسرو از جمله بهترین فیلم اولی‌های جشنواره 96 بود که در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینما در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد و توانست دیپلم افتخار بخش خلاقیت و استعداد درخشان را از ان خود کند. با ما در آسمونی همراه باشید.

فیلم سینمایی برادرم خسرو به کارگردانی احسان بیگلری در اردیبهشت ماه 1396 در سینماهای سراسر کشور اکران شد. این فیلم اولین تجربه سینمایی این کارگردان است، همچنین اولین فیلم در سینمای ایران است که به طور خاص به موضوع اختلال دوقطبی پرداخته است و رویکرد جدیدی را از ایده ایی نو به تصویر کشید. فیلم داستان خسرو را روایت می کند که یک بیمار دو قطبی است و برای مدتی خواهرش به مسافرت رفته و او به منزل برادرش می‌آید تا کنار آن ها زندگی کند. اوضاع خوب است تا وقتی که مطلع می‌شود خواهرش به این زودی‌ها قرار نیست برگردد. از این زمان است که تغییر حالش شروع می‌شود و رفتارهای برادر بزرگترش نیز به این بدحالی او دامن می‌زند. شهاب حسینی، هنگامه قاضیانی و ناصر هاشمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. برادرم خسرو می تواند در ژانر اجتماعی، روانشناسی و یا جامعه شناسی قرار بگیرد.

این فیلم سعی دارد علائم اختلال دو قطبی را به خوبی نشان دهد. خسرو در اولین برخورد بسیار جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسد اما کمی که در داستان پیش می رویم متوجه می شویم که خسرو و برادرش ناصر هر دو بسیار افراطی هستند و تعادل روانی ندارند و همین ویژگی ها فیلم را بسیار جالب می کند. نکته قابل توجه برادرم خسرو این است که با وجود بازی درخشان و فوق العاده شهاب حسینی، جایزه بهترین بازیگر مرد از ششمین جشنواره فیلم شهر به ناصر هاشمی رسید.

 

اکران فیلم برادرم خسرو

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:

DOWNLOAD

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «شاهکار شهاب حسینی در "برادرم خسرو"» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره شاهکار شهاب حسینی در "برادرم خسرو" فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.