زمان مطالعه: 3 دقیقه
شماره تلفن خانم (طنز)

شماره تلفن خانم (طنز)

این روزها که استفاده از این ابزارها که مهم ترین آنها موبایل، تبلت و لپتاپ بسیار شایع شده جدا از آگاهی...

شماره تلفن خانم (طنز)
شماره تلفن خانم (طنز)

این روزها که استفاده از این ابزارها که مهم ترین آنها موبایل، تبلت و لپتاپ بسیار شایع شده جدا از آگاهی چگونگی استفاده فنی از این ابزارها، فرهنگ رفتاری آن بسیار مهم و قابل توجه است، که زیر پا گذاشتن آن در بسیاری از جوامع، بی ادبی و بی احترامی به حساب می آید. در این بخش آسمونی به شرح چند مورد از رفتارهای شایع و نادرست در مورد استفاده از تلفن همراه البته به زبان طنز میپردازیم.

مورد دوم : (دوم رو اول میگم، چون مهمتره)

یکی از مواردی که همه ما از اون متنفر هستیم تماس کاری زیاد و پیامک بازی بیش از حد کسی، میان جمعی 2-3 نفره و یا بیشتر هست، به طوری که جو جمع رو تحت تاثیر قرار میده. تصور کنید با دو نفر از دوستانتان در حال گپ و گفتگو هستید، برای شما چپ و راست پیامک میاد! حتی امکان داره دوست دوران مهد کودکتون هم این وسط یاد شما بیوفته و بهتون زنگ بزنه! مسلما دوستان شما بهتون نمیگن اووووه استاد! چقدر تو باحالی، چقدر سرت شلوغه، ما اصلا به تو نمی خوریم!

تحقیقات ما نشون داده که 73٫8 درصد از دوستان، اینجور مواقع شما رو مورد لطف و عنایت خودشون قرار میدن و حداقل چیزی که بهتون میگن اینه که جمش کن بابا ایکبیری! اون 26٫2 درصد دیگه هم اگه بهتون چیزی نگن حتما یه چیزیای خیلی بدی تو دلشون بهتون میگن، حق دارن دیگه خب.

مورد اول:

عنایت داشته باشید، یکی دیگه از مواردی که خیلی بده اینه که شما به چه حقی بدون اجازه طرف پشت خط، صداش رو توی جمع میذارید رو بلندگو!؟ ها؟ شرم نمیکنی؟ باز هم تحقیقات ما نشون میده که توی این جور مواقع، طرفی که صداش داره از بلندگو پخش می شه یک دفعه بهتون یه جمله ای میگه که تصورات دوستانتون در مورد شما له میشه آقو! ها ها ها .. حالت جا اومد!؟

ms-phone-number
ms-phone-number

مورد سوم:

تصور کنید که شما با نامزدتون! در حال پیامک بازی هستید یک دفعه مهر شما گل میکنه و پیامکی 4 پارتی شامل گزیده ای از کتاب لیلی و مجنون و با هزار آب و تاب براش میفرستین بعد از 8 دقیقه و 33 ثانیه اس ام اس میاد، شما هم حمله ور میشین سمت گوشی، با کلی عشق دکمه رو فشار میدین و میبینین که “دهکده پارک آبی! بوده”.

یکم دیگه صبر می کنید تا جواب میده، بازش میکنین میبینین که نوشته “مرسی” یعنی با این کار یه کپسول آتش نشانی روی شعله های عشق شما خالی میکنه، به خدا حرص داره نکنید این کارو! (البته این مورد سوم برای شما نبود، باید به نامزدتون بگید بیاد بخونه!)

مورد چهارم:

همیشه شرایط طرف مقابلتون رو برای جواب دادن به پیامک یا تماس خودتون درک کنید. حالا این که گفتی یعنی چه!؟ براتون مثال میزنم: وقتی می دونید طرفتون پشت فرمونه که خیلی خطرناکه، پشت فرمون که میگم شامل فرمون موتور هوندا 125 هم میشه ها! وقتی می دونید طرفتون توی جلسه خیلی مهمیه (مثلا: جلسه بحرانی جهت پیدایش مادر هاچ زنبور عسل!)

وقتی طرفتون در شرایط فیزیکی برای پاسخ دادن نیست! مثلا: مورد بوده که طرف توی عسلویه تا کمر تو چاه نفت بوده، از هر انگشتش یه چیکه نفت میچکیده نامزدش گیر داده که چرا تو دیشب موقع خدافظی بوس نفرستادی برام!؟ (محققان ما توی این لحظه به مدت 17 روز کاری هنگ کردن).

وقتی طرفتون در شرایط فکری جهت پاسخ گویی به پیامک شما نیست، مثلا: اصلا خودم، همین لحظه که دارم این مطلبو برای شما می نویسم نیاز به تمرکز دارم، مگه نه؟ خب حالا طرفم هی پیامک میده که: یکی از خصوصیات اخلاقی من که تو خیلی دوست داری چی هست؟ یکی از خصوصیات اخلاقی من که تورو خیلی آزار میده چی هست؟ با ذکر مثال توضیح بده (یکم صب کنین جواب بدم لطفا، دعوامون میشه اگه جواب ندم، ببخشید)

خب ببخشید معطلتون کردم، جونم براتون بگه که خلاصه از این موارد زیاد هست. خودتون رعایت کنید دیگه، عه، حتما باید بهتون توهین بشه!؟!؟

شماره تلفن خانم (طنز)
شماره تلفن خانم (طنز)

مورد پنجم:

این مورد هم خیلی مهمه پس توجه کن که امکان داره یه روزی خودت توی این مصیبت قرار بگیری دوست من! وقتی یه بنده خدایی توی مکان های عمومی مثل اتوبوس، تاکسی و یا مترو به اجبار در کنار شما قرار گرفته چه گناهی کرده که براش پیامک اومده و یا مجبوره که جواب بده که تو چهار چشمی زل زدی تو صفجه گوشیش ؟ شاید سر بریده تو پیامک باشه! فوضولی آیا؟

دوست فوضول من، سعی کن در این مواقع سرت رو برگردونی یه طرف دیگه و بذاری طرف با آرامش جواب بده، اگر آرتروز گردن گرفتی با من، مورد بوده که طرف تو مترو توی پیامک نوشته: یارو زیپش بازه، یدفه 7 نفر نگاه کردن به زیپ شلوارشون! اصلا ضرب المثل داریم که در حریم خصوصی بازه، حیای تو چی میخواد این وسط!؟

مورد ششم:

وسط مجلس ترحیم همه نشستن که ناگهان صدای زنگ موبایل فراگیر میشه، دلم پی دلته جومه نارنجی… کجا منزلته جومه نارنجی

روایت داریم که در این لحظه 99 بار ضربه با دمپایی نیکتا به دهن شخص مورد نظر حلال است. دوست من، موبایل یک آپشنی داره به اسم سایلنت. کتابخونه، مجالس رسمی، مکان های عمومی که سکوت مهمترین بخش اون هست، جلف بازی و بیشعوری نمی پذیره!

خب دوستان تا اونجا که می دونستم نوشتم، با رعایت نکاتی که بهتون توصیه شد سعی کنید رستگار شوید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «شماره تلفن خانم (طنز)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره شماره تلفن خانم (طنز) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.