زمان مطالعه: 4 دقیقه
همه چیز در ارتباط با اجاره خودرو در کیش و قشم

همه چیز در ارتباط با اجاره خودرو در کیش و قشم

مسافرت به جنوب کشور برای بیشتر ایرانی ها لذت بخش است و تفاوتی هم ندارد که کدام شهر یا جزیره باشد. در میان...
مسافرت به جنوب کشور برای بیشتر ایرانی ها لذت بخش است و تفاوتی هم ندارد که کدام شهر یا جزیره باشد. در میان تمامی اماکن دیدنی جنوب، احتمالا نام کیش و قشم را بیشتر شنیده اید و اگر بخواهید یکی از این دو مقصد را برای سفر انتخاب کنید، شاید دچار تعلل شوید؛ چراکه هر یک از این جزیره ها اماکن گردشگری، تفریحات و جذابیت های خاص خود را دارند. یکی از تفریحاتی که تمامی گردشگران و مسافران کیش و قشم به آن بسیار علاقمند هستند، اجاره های خودروهای لوکس است. اگر شما هم مایلید تا یک بار هم که شده سوار خودروهای گران قیمت و شیک شوید، با خرید بلیط هواپیما کیش یا قشم بار و بندیل خود را برای سفر آماده کنید!

همه چیز در ارتباط با اجاره خودرو در کیش و قشم
همه چیز در ارتباط با اجاره خودرو در کیش و قشم

مختصری درباره کیش و قشم
  • جزیره کیش
کیش یکی از جزایر جنوبی ایران بوده که مساحت آن 90 کیلومتر مربع است. این جزیره آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و بارندگی در آن به ندرت صورت می گیرد. به همین دلیل درختانی چون نخل، کهور و... در آن به خوبی رشد می کنند. کیش یک منطقه گردشگری جذاب در ایران محسوب می شود که دارای هتل هایی مجلل در نزدیکی سواحل دریا است. قدم زدن در پارک ها، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری در ساحل قطعا بسیار لذت بخش خواهد بود. با اجاره دوچرخه و اسکوتر می توانید به گشت و گذار در ساحل زیبا بپردازید.

مراکز خرید بسیاری در کیش وجود دارند که در گذشته به علت ارزان بودن طرفداران بسیاری داشتند، اما باید بگوییم که اکنون از آن اجناس ارزان قیمت خبری نیست و بهتر است پیش خرید اجناس از قیمت ها اطلاع پیدا کنید. علاوه بر این موارد امکان دیدنی این جزیره بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند که برخی از آن ها عبارت اند از: کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، باغ پرندگان و...
  • جزیره قشم
قشم نیز یکی دیگر از جزایر زیبای در جنوب کشور ایران است که مساحت آن حدود 1491 کیلومتر مربع بوده و یکی از بزرگ ترین جزایر ایران به شمار می رود. قشم آب و هوایی گرم و مرطوب داشته و جنگل های وسیعی در آن وجود دارد. با این وجود شما به ندرت در این مکان درخت نخل را مشاهده می کنید. گردشگران این جزیره نسبت به جزیره کیش کمتر بوده به راحتی می توانید در آرامش کامل به تماشای ساحل زیبای دریا بنشینید. قشم سواحل مختلف و متفاوتی دارد که هرکدام زیبایی های خاص خود را دارند از جمله ساحل صخره ای ریگو، سواحل جنگلی، ساحل ماسه ای، ساحل لاک پشت ها. تفریحات آبی هیجان انگیزی در این جزیره در انتظار شما هستند که از میان آن ها می توان به غواصی، فلای بورد، شاتل و... اشاره نمود. همچنین می توانید دوچرخه اجاره کنید و در سواحل زیبا تردد کنید.

در جزیره قشم رستوران های خیلی زیادی نمی بینید، اما همان تعداد هم غذاهای دریایی و سنتی لذیذی را می پزند که باید آن ها را امتحان کنید. برای اقامت در قشم هتل های بسیاری وجود دارند، اما توان رقابت با هتل های مجلل کیش را ندارند! با این حال بازهم می توانید اقامتگاه های شیک و خوبی را پیدا کنید. خرید در این جزیره بسیار مقرون به صرفه بوده و مراکز خرید زیادی هم دارد که اجناس باکیفیتی را در آن ها پیدا می کنید. برای سفر به این مکان دیدنی می توانید بلیط هواپیما را تهیه کنید و سفر خود را آغاز کنید.

mrbilit
mrbilit

نحوه اجاره خودرو در کیش و قشم

گشت و گذار با خودروهای زیبا و مدل بالا در فضای دل انگیز و زیبای کیش و قشم یکی از سرگرمی هایی است که بسیاری از مسافران به دنبال آن هستند. اجاره کردن ماشین ها از طریق اینترنت کار شما را آسان تر کرده و با آغاز سفر خود می توانید خودرو مورد نظر را تحویل گرفته و از آن استفاده کنید. خودروهایی مانند شورلت کامارو، شورلت کوروت، بی ام و ایکس 6، دوچ درانگو،  بی ام و زد 4 و... که از جمله گران ترین خودروهای موجود در این دو جزیره هستند. البته هزینه اجاره این ماشین ها کاملا معقول و نسبتا ارزان است.

اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش شرایط سختی ندارد، فقط کافی است که مدارک شناسایی تان را به همراه داشته باشید که مهم ترین آن ها گواهینامه است. پس از آن باید مبلغی را به عنوان ضمانت و خطرات احتمالی پرداخت کنید. یک چک هم باید برای تضمین بازگرداندن خودرو بدون هیچ مشکلی، به همراه داشته باشید. پس از طی این مراحل خودرو مورد نظر را انتخاب کرده و گشت و گذار خود را آغاز می کنید. البته در نظر داشته باشید مبالغ پرداختی با توجه به نوع خودرو ممکن است متغیر باشد.

برای اجاره خودرو باید هزینه ها و نوع ماشین را نسبت به تعداد افراد خانواده تان در نظر بگیرید. همچنین اگر قصد دارید مدت زمان بیشتری در کیش بمانید سعی کنید یک خودرو با قیمت ارزان تر اجاره کنید. به خاطر داشته باشید که این خودرو دست شما امانت بوده و باید تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید. اگر اهل تهران هستید با خرید بلیط هواپیما تهران کیش سفری هیجان انگیز را تجربه کنید.

همه چیز در ارتباط با اجاره خودرو در کیش و قشم
همه چیز در ارتباط با اجاره خودرو در کیش و قشم

اجاره خودرو در قشم

اجاره خودرو در قشم نیز قوانین خاص خود را دارد و باید ودیعه یا چک در قبال آن پرداخت کنید. اگر قصد دارید مبلغی را به صورت نقدی به ودیعه بگذارید باید از 1 تا 7 میلیون تومان، بستگی به نوع ماشین پرداخت کنید. که پس از یک ماه 1 میلیون تومان از این مبلغ ودیعه به شما باز می گردد. برای اجاره خودرو در این جزیره باید مدارک شناسایی و کارت گواهینامه خود را به همراه داشته باشید.

نگران خراب شدن ماشین در طول مسیر نیز نباشید، چراکه شرکت های رنت قطعا شما را تنها نخواهند گذاشت و در صورت بروز مشکل به یاری تان می آیند. اگر به صورت گروهی سفر کرده اید بهتر است ون اجاره کنید و با یک ماشین لوکس از سفر خود لذت ببرید.
نظر خود را درباره «همه چیز در ارتباط با اجاره خودرو در کیش و قشم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره همه چیز در ارتباط با اجاره خودرو در کیش و قشم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.