زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی فیلم وای آمپول

معرفی فیلم وای آمپول

فیلم “وای آمپول” به کارگردانی علیرضا محمودزاده محصول شکوفا فیلم است که در سی‌‌ویکمین جشنواره بین‌المللی...

فیلم “وای آمپول” به کارگردانی علیرضا محمودزاده محصول شکوفا فیلم است که در سی‌‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان رونمایی شده است. آسمونی در این بخش به معرفی فیلم وای آمپول می پردازد.



معرفی فیلم وای آمپول

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، پنجشنبه شب هفته گذشته با حضور شماری از شهروندان، علاقه مندان و مسئولان در میدان امام حسین(ع) اصفهان آغاز شد. این اثر به تهیه کنندگی داریوش باباییان است. در این جشنواره 86 فیلم در بخش های رقابتی بین الملل و سینمایی نمایش داده می شود.

خلاصه فیلم وای آمپول

در خلاصه فیلم وای آمپول آمده است که خانواده آمپول‌چی که تولیدکننده آمپول هستند با وحشت فرزندان‌شان از آمپول مواجه می‌شوند؛ولی در نهایت ورزش فوتبال و انتخاب برای رده‌های قهرمانی به کمک فرزندان‌شان می‌آید.

معرفی فیلم وای آمپول
معرفی فیلم وای آمپول

بازیگران فیلم وای آمپول

فیلم وای آمپول از 70 تا 80 بازیگر نوجوان و بازیگران مطرحی چون هوشنگ حریر چیان، شهرام قائدی، علی صادقی، رضا شفیعی جم، حدیث فولادوند، سارا روستاپور، مسعود غزنچای، محسن روشن، سعید کاظم زاده، پارسیا شکوری، ژیار محمدزاده، سارینا صانع پرور، ملیسا ابراهیمی تشکیل شده است.

عوامل فیلم وای آمپول

نویسنده: علیرضا محمودزاده / مدیر فیلمبرداری: نوید مهیمنیان /طراح صحنه و لباس: حمیده رسولی / صدابردار: هادی معنوی پور/ موسیقی: علی منصوری / گریم: رضا سعیدی / مدیر تولید: اسماعیل کردی

نظر خود را درباره «معرفی فیلم وای آمپول» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی فیلم وای آمپول فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.