زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین سایت های فیلم در دنیا

بهترین سایت های فیلم در دنیا

فهرستی از بهترین وبسایت های فیلم در دنیا را برای شما آماده کرده ایم. در پایان راهنمای دانلود فیلم را نیز برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

سایت دانلود فیلم های جدید

بسیاری از افراد هستند که به دیدن فیلم علاقه زیادی دارند و همواره به دنبال جدیدترین فیلم های روز دنیا هستند. ما در این بخش از آسمونی فهرستی از بهترین سایت های فیلم در دنیا را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در پایان این مقاله راهنمای دانلود فیلم را نیز برای شما عزیزان منتشر می کنیم. 

بهترین سایت های فیلم در دنیا

  1. ِfilm2movie
  2. movie98
  3. سایت mbfilm
  4. سایت HayliMoviez
  5. سایت 30nama
  6. سایت ariamovie
  7. سایت downloado
  8. سایت sitemovie
  9. سایت farsmovie
  10. سایت saberfun
  11. سایت funsaber
  12. سایت tehmovies
  13. hastidownload
  14. سایت sameserial
  15. سایت heydl
  16. سایت movie3enter
  17. سایت salamdl
  18. سایت sahandfilm
  19. سایت myp30movie
  20. سایت harmonydl
  21. سایت AsalDL
  22. سایت خارجی هولو (Hulu)
  23. سایت خارجی پاپ کورنفلیکس PopcornFlix
  24. سایت خارجی مووی فوند آنلاین MoviesFoundOnline
  25. سایت خارجی نتفلیکس

سایت های دانلود فیم با زیرنویس

  1. subscene
  2. worldsubtitle
  3. PVSUB
  4. subtitlepersian
  5. subyar

چگونه از اینترنت فیلم دانلود کنید؟

باید بگویم برای دانلود فیلم ( و اصولا هر گونه فایلی ) سایتهای زیادی وجود دارند که به صورت رایگان اجازه آپلود و دانلود فایلهایی با حجم و مشخصات مختلف را به کاربران می دهند. منتها بهترین و پرطرفدار ترین آنها دو سایت Rapidshare و Megaupload هستند. همواره افرادی نیکوکار ! از همه جای دنیا فیلمهای زیادی را به قطعات کوچکتر ( در Rapidshare حداکثر 100 مگابایت و در Megaupload حداکثر 200 مگابایت ) تقسیم کرده و در این سایتها آپلود می کنند تا دیگران هم از آنها لذت ببرند (البته از این رهگذر آنها هم به عوایدی دست پیدا می کنند که بعدا توضیح خواهم داد). خب ، شاید به نظر دانلود فیلم ساده باشد اما قضیه به این سادگی هم نیست. چون با یک نگاه به این دو سایت متوجه می شوید که امکانی برای جستجو در آنها ندارید تا فیلمهای دلخواهتان را یافته و دانلود کنید. غصه نخورید چون این مشکل هم توسط کاربران حل شده است. به گزارش فناوری آسمونی ، سایتهایی وجود دارد که در آن کاربران ضمن معرفی فیلمها به یکدیگر ، لینکهای خود را باهم تبادل می کنند. برای نمونه به این سایتها سری بزنید: ForumW ، Vistaix.com ، xsharex.info و ... .

نظر خود را درباره «بهترین سایت های فیلم در دنیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین سایت های فیلم در دنیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.