زمان مطالعه: 1 دقیقه
نقد فیلم زیر نظر، نقد از چکاوک شیرازی

نقد فیلم زیر نظر، نقد از چکاوک شیرازی

داستان از سوراخ شدن کاناپه ای شروع می شود و مدام اتفاقاتی می‌افتد که هیچ ربطی به هم ندارند و با ارفاق شاید بتوان یکی دو صحنه را به هم مربوط کرد. باقی همه اتفاق

اختصاصی آسمونی نقد از چکاوک شیرازی

کمدی‌ سطحی که همه ی فیلم را با شوخی های دوپهلو پر کرده است. ارمغان نمایش های بی مقدار که صرفا جهت خنده گرفتن از بیننده و در نتیجه فروش بیشتر، تن به هر هجوی می دهند. بعضا شوخی هایی‌بودند که موجب خنده ی مخاطب می شدند اما هیچ کدام در ادامه ی آن دیگری نبود. در واقع‌ قانون عمل و عکس العمل یا کنش و واکنش وجود نداشت. صحنه های فیلم شبیه دانه های تسبیحی بودند که با پاره شدن نخ تسبیح از هم می پاشیدند. داستان از سوراخ شدن کاناپه ای شروع می شود و مدام اتفاقاتی می‌افتد که هیچ ربطی به هم ندارند و با ارفاق شاید بتوان یکی دو صحنه را به هم مربوط کرد. باقی همه اتفاقاتی است که برای قهرمان های داستان پیش می آید اما هر کدام همینطور یک باره و بی مقدمه.

نقد فیلم زیر نظر، نقد از چکاوک شیرازی
نقد فیلم زیر نظر، نقد از چکاوک شیرازی
هیچ زمینه چینی برای اتفاقات نشده. البته انتظار خاصی هم نمی رود‌ فیلمی که ساخته می شود تا بفروشد کجا چنین مسائلی را رعایت کرده؟ رضا عطاران هم پس از کنار گذاشتن تلویزیون و بازی در نقش دراماتیک، دیگر آن عطارانی نیست که سی روز ماه رمضان، مخاطبینش را پای تلویزیون نگه می داشت. اتفاقی که بعد از رفتنش از تلویزیون حتی بر حال و هوای افطاری های هم  تاثیر داشت . در فیلم  زیر نظر تنها کاراکتر جالب توجه شخصیت "گیتی "با بازی "آزاده صمدی "بود که هم خودش نقش را خوب ایفا کرد و هم خود نقش به کمدی بیشتر راه می داد.

movie-under-surveillance
movie-under-surveillance

فیلم اتفاقاتی داشت که هر کدام می توانست به تنهایی موضوع یک داستان جداگانه ای باشد که بسیار جای مانور دارد. اما متاسفانه‌ بیشتر شبیه ناخنک زدن به هر موضوعی بود که شاید برای نویسنده جالب توجه می آمد که باز هم متاسفانه هیچ کدام عمقی نداشت و همه در سطح مانده بودند. ضمن این که باز هم شاهد نمایش و داستان سرایی راجع به مواد مخدر بودیم که در برخی از فیلم ها مطرح می شود ؛ از  مصرف گرفته  تا چگونگی حالت های بعد از مصرف و چه و چه صحبت می شود و عملا قبح موضوع از بین رفته است. موردی که در فیلم های دهه های شصت و هفتاد  مختص آدم بدهای داستان بود و قهرمانان ما با آنها مبارزه می کردند اما حالا کاراکترهایی داریم که دوست داشتنی و بانمک هستند اما ابایی از مصرف مواد ندارند. کاش یکی از موارد توقیف فیلم همین نمایش دادن مواد مخدر در سینماها بود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نقد فیلم زیر نظر، نقد از چکاوک شیرازی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نقد فیلم زیر نظر، نقد از چکاوک شیرازی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.