نقد فیلم سینمایی پیشونی سفید 2-movie review white forehead 2
نقد فیلم سینمایی پیشونی سفید 2-movie review white forehead 2

نقد از مرجان دلپسند اختصاصی آسمونی

پوست گربه سانان داشت، توانست همه جانوران جنگل را به سمت خود فرا بخواند و آنها را رام و فرمانبردار خودنماید. در نزد هندیان نیز شیرنمادی از قدرت و نگهبان دروازه های یک میلیون معبداست. همچنین در ایران باستان شکارشیر که به آن شاه شکار نیز می گفتند و جنگیدن با آن نمادی از لیاقت و دلیری و پهلوانی به شمارمی رفت. اما در داستان پیشونی سفید2 می بینیم که شخصیت شیر جنگل بسیار مرموزتر و دور از دلیری و شجاعت و ایستادگی و عدالت است. همانطور که در این دیالوگ پیشونی سفید خطاب به شیر شنیده می شود. (مگر شما نگفتید که قانون جنگل تغییر نمی کند. اما قانون جنگل که تغییرکرد). به طور کلی می توان گفت فیلم سینمایی پیشونی سفید2 بیشتر حول و حوش حاشیه ها و مسایل و مشکلات بزرگسالان و اثرات زیان بار روحی و عاطفی که برفرزندان می گذارد، می پردازد.

نقد فیلم سینمایی پیشونی سفید 2
نقد فیلم سینمایی پیشونی سفید 2

از دیگر کاراکترهای این فیلم سینمایی می توان به شخصیت خرس اشاره  کرد. دوستی پیشونی طلا (لیلااوتادی) با خرس و مسایل حاشیه ای که برای وی به وجودمی آورد، ما را به یاد داستان دوستی خاله خرسه می اندازد. پایان یک دوستی که فرجام خوشایندی را برای پیشونی طلا (مادر پیشونی سفید) به همراه ندارد. همانطور که در ادامه فیلم می بینیم ، حوادث ناخوشایندی برای پیشونی سفید و باباسالار به وجود می آید.

movie-review-white-forehead-2
movie-review-white-forehead-2

حواشی و حاشیه هایی که اثر ارتباط پیشونی طلا با خرس به وجود می آید، ما را از محتوای اصلی فیلم که پرداختن به مشکلات عاطفی به وجود آمده برای ماه پیشونی و اختلاف نظر او با پدرخوانده اش باباسالار می باشد، دور می کند. در این فیلم کارگردان به خوبی توانسته است با استفاده از وسایل و ابزار به کاراکترهای فیلم با وجود داشتن لباس حیوانات چهره و صفاتی انسانی بدهد. همچنین استفاده از موسیقی در این فیلم نیز جذابیت خاصی به آن بخشیده است.   نقد از مرجان دلپسند

نظر خود را درباره «نقد فیلم سینمایی پیشونی سفید 2» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نقد فیلم سینمایی پیشونی سفید 2 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.